Včera jsem se stal radostným majitelem nového Reigna, ale nenapadlo mě kolo zkoumat pod lupou, ale teď když jsem si upravoval tlumiče, tak jsem našel takto odloupnutý lak u zadního systému pružení. Co na to říkáte? může to být přetaženými šrouby, nebo jinou chybou při sestavování výrobcem?
(vloženo 8.5.18)
No. Tak se podívejte na moje kolo. To v zádu je od cca 1,5 cm silného klacku. Stačí do toho nečím malinko vice klepnout a je to v čudu. Ale u endurka to asi řešit nebudu. Prostě to je kolo na tvrdší zacházeni. Ten lak je šunt!
Tak jsem si došel prohlidnout svůj Anthem, měsíc starý. Jsem na tom podobně. Informuj prosím jak jsi dopadl.
Mě se nejvíc líbí neřešit jezdit. Si říkám, že kdyby se to stalo těm lidem co takhle radí, tak to rozhodně řešit budou, bo zadara to kolo rozhodně není.
tyjo to tam fakt nejni jediná škvírka ? nechybí jim tam něco ? tak to by se mi taky nelíbilo.. by ti měl prodejce dát rovnou nový kolo to samý pokud ho má… a vyřešit si tu reklamaci sám, pokud ví že se to stává.. teda tak bych měl představu, aby to u nich fungovalo.. :D
8.5.18 23:10
Nové kolo tak reklamace, zaplatils nemálo a i když by to byl jen lak tak to prostě nechceš. Ale asi chvilku bez kola
MichalBr: No tak to je na tuty špatně. Tohle tady borci -neřešit a jezdit- sice nevěděli, ale ještě že jsi to tady řešil a dal na rady, ne na bláboly. U mě jsou mezery samozřejmě na obou stranách.
Leva strana x prava strana a neuspesna snaha vlozit alespon papir.. Na prave strane uz byl taky poprasek z barvy jak se ty casti trou o sebe.
MichalBr : můžeš prosím vyfotit tu mezeru? Na obou stranách, docela by mě to zajímalo. Díky.
Jinak těch 100 názoru… Hele, mi se na Ghostu kdysi objevila 3× stejná vada během 2let. Byl tam špatný ořech, projev vady pokaždé stejný. Po třetí uznané reklamaci mi prodejce vrátil peníze. Po 2 letech. Šel jsem do Reigna 1,5 LTD. Po třech měsících cca reklamace, viz mé fotogalerie. Praskliny v hlavové trubce. Kluci to bohužel nestihli vyřídit do 30ti dnů, takže jsem dostal peníze. No a šel jsem do modelu 2018. Zatím se mi zdá, že je vše OK. Oproti loňskému modelu se mi zdá, že šla kvalita nahoru.
Teda až na ten tvůj případ, tam. Bude ale něco špatně. Rozhodně reklamace a uvidíš.
Diky za nazory :-) zde jde hezky videt 100 lidi 100 nazoru :-) po uvaze jsem se rozhodl to resit, protoze preci jen i ta stavba dostane po case nejakou byt nepatrnou vuli. Ani na jedne strane neni zadna mezirka, aby nedochazelo k oboustrannému dotyku materialu, coz znamena, ze je otazka casu kdy se bude akorat lak vic oloupavat a to na obou stranach.
Nerikam kdybych si to udelal svoji blbosti muzu si za to sam, ale kdyz je to vyrobni vada, ktera se casem muze zhorsovat, tak to by asi malo kdo nechal byt u kola za takove penize (teda myslim).. Jinak vsem diky a jsem opravdu zvedavy, jak se k tomu ceske zastoupeni postavi.
Radza má pravdu předsedo,jednou to stojí takový peníz,tak ať se k tomu postaví a vyreklamují to
MichalBr: rozhodně neposlouchat názory typu: neřešit a jezdit.
Je to tvoje kolo, jsou to tvoje peníze. Za 82000 to musí splňovat nějaké parametry a tím jsou funkčnost i kvalita. Vliv na funkčnost to mít nemusí, ale rozhodně to řešit teď a předejít tak nějakým problémům. To že budeš možná nějakou dobu bez kola je věc druhá, hlavně ale druhořadá.
Takhle nové kolo opravdu nemá vypadat. Za tolik peněz koupit oloupaný lak je nesmysl, takže jednoznačně reklamace.
Wilda81: tak to trochu upřesním, pro méně chápavé. Najezdeno samozřejmě na Reignu 1,5 GE, poprvé jsem vyjel někdy v prosinci, pak šel na zimni spánek a začal jsem jezdit na konci března. Přes 400 km tam mám, není to moc, ale je to dost na to, že kdyby se tam měl nějaký takovýto problém vyskytnout, nejspíš by tam byla taky a po těch najetých km bych to měl mít možná horší. Nemám tam nic.
U mě teda naprosto v pohodě.
jééžiš pokud to tak bejvá a je tam jediná vada jen že se oloupne trošíčku barva, tak s tím bych se fakt chtěl reklamovat :D vždyť to je lepší jak to jednou položit v šutrech což je pak vidět… :D tohle je nic :D
Tak uz to resim a i dnes (za coz jsem rad protoze je svatek) mi bylo napsano, ze je to ojedinely pripad ktery se stava a to z duvodu vrstveni barvy a laku z vyroby (velka vrstva). Tato vada se projevi az kdyz kolo projedete a vahadlo zacne vice pracovat. V kazdem pripade na druhe strane tam taky nedam ani papir, takze očekávám, ze kdybych kolo jezdil a loziska „trosku povoli“ uleti dalsi kousky a s tim se nechci smirit.
Aneb vyrobni vada. Uvidime jak se k tomu Giant postavi.
Ou, chlape, výdrž. Omrknu svého Reigna a dám vědět. Mám už odjezdeno přes 400 km.
tak slevu za dopravu atd třeba ětistovku, tři stovečky.. zkusit no :D
Ahoj, sice mám Trance, ale v tomhle místě jsou myslím stejný a já mám všude mezeru tak na nehet, reklamovala bych…pro jistotu.
Už jen preventivně, u dva dny starého kola, bych to šel reklamovat. Přece jenom je to namáhané místo, tak proč riskovat.
No jestli mezi rámem a vahadlem není žádná mezera, tak je asi něco špatně
Tam je problem v tom co to muze prave delat do budoucna kdekoliv u vahadla mezi srouby strcim nehet ale tady kde je to vypraskane ne .. no psal jsem hned prodejci tal uvidime jak se k tomu postavi ( je jasne ze za toto nemuze on ale uz to tak muselo vyjit z vyroby)
Každopádně bych to s prodejcem řešil. Taky to mohl rákosník ohnout při montáži a do budoucna to rupne. Není ta strana třeba hnutá?
asi to trošíčku naštve.. ale vůbec bych to nehrotil… to nejni skoro vůbec vidět a s tímhle bych se na reklamaci fakt jeb&t nechtěl..
Lak u Giantu není nic extra, takže bych to tipnul na lak. V tomhle místě to stejně za chvíli bude zaprasený, tak bych v klidu jezdil a jen to při mytí zkontroloval.
8.5.18 12:29
Jj je to funglovka, nenapadlo mě kolem toho kola běhat s lupou, ale dost mě to štve… právě se bojím, že to bude čím dál horší, protože je to nejpohyblivější část kola …
Podivej se po internetu jestli tan nemá být mezipodložka.
Možná to meni mic a jen při lisovani ložiska odprysknul lak.
No jestli to mas novy kolo urcite bych to resil zarukou. Do budoucna se nejspis bude tohle rozlejzat dal.