Pohodlný,spolehlivý kolo…jako kanape…a systém swat je fajnová špajzka na cokoliv :)
21.3.2019 upgradován pohon na Sram Eagle AXS
(vloženo 14.5.18)
Značka | Specialized |
Model | Stumpjumper |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | XL |
Hmotnost | 11,07 |
Rám | Trail Chassis z karbonu FACT 9m se zadní stavbou Stumpjumper FSR ze slitiny M5 , zdvih 135mm |
Vidlice | Rock Shox PIKE RCT3,Solo Air, 140mm |
Tlumič | Custom FOX FLOAT Evolution CTD, AUTOSAG, Rx Trail Tune, 197x47.6mm |
Hlavové složení | horní část Ritchey WCS Carbon Drop-in IS 42/28,6 + spodní část Ritchey WCS Drop-In IS 52/40 |
Kliky | Sram Eagle XX1 175mm + wattmetr QUARQ |
Středové složení | Sram GXP |
Měnič | Sram XX1 Eagle Gold |
Řazení | Sram XX1 Eagle Gold |
Převodník | Sram Eagle X-Sync, 36 zubů, rozteče 104 mm |
Kazeta | Sram Eagle Gold 1299 , 10-50z , 12 speed |
Řetěz | Sram Eagle XX1 Gold , 12 speed |
Náboj přední | DT Swiss, 15x100mm + pevná osa Carbon - Ti |
Náboj zadní | DT Swiss 240 S, 12x142mm + pevná osa Carbon - Ti |
Brzda přední | Sram Level Ultimate + kotouč Sram Centreline Piece 2 - 180mm |
Brzda zadní | Sram Level Ultimate + kotouč Sram Centerline Piece 2 - 160 mm |
Brzdové páky | Sram Level Ultimate |
Ráfek přední | Roval Control SL Carbon, šířka ráfku: 30 mm (vnější), 22 mm (vnitřní |
Ráfek zadní | Roval Control SL Carbon, šířka ráfku: 30 mm (vnější), 22 mm (vnitřní |
Dráty | DT Swiss Revolution + niple DT Swiss Pro Lock hexagonal, 24 vpředu a 28 vzadu |
Pedály | Shimano XTR PD-9020 (374 gramů) |
Řídítka | Specialized S-Works Carbon Minirise 750 mm (váha 211gramů) + gripy ESI |
Představec | Ritchey Superlogic carbon C260 - 90mm + víčko Rie:sel design + ježek do vidlici MCFK expander 13 gram |
Sedlovka | S-works Carbon Seatpost, 30,9x400 mm + objímka Tune |
Sedlo | Fizik Tundra M1 (165 gramů) - skořepina Carbon Composite co-injected Nylon Wing Flex, ližiny Braided 7 x 9mm |
Pláště | Specialized Fast-track GRID 29x2,3 + mlíko Stans No Tubes + ventilky Tune |
Pěkný, moc pěkný:)
OT: Jak jsi byl spokojen s upínáky force, co máš aktuálně na bazaru?
5*
Hovado:
…v pohode :)) …myslim,ze jsem Tě pochopil dobře…a ať už TOP nebo neTOP …podstatný je jezdit ;) :)
parischr, za peníze v Praze dům… ale to neni takový umění vysázet 350 K, vzít top komponenty a postavit „showbike“ tohle je mnohem sympatičtější práce. Jinak jsem ani nechtěl naznačit, že to máš těžký (pokud by to bylo špatně pochopeno) :-)
Hovado:
Tak ono to nakonec dopadlo tak,že o co je Stumpy lehčí na rámu oproti IQ …tak o to je težší Pike oproti Sid-ovi.....takže jsem zase “na svém” :)
…no a zbytek je karbon,titan…s trochou peněz to jde tu váhu zastavit :)
Parischr, jj epica sem cekal, kdyz sem videl, ze prodavas eRBo ale pak si v inzeratu psal “prechod na vyssi zdvihy” tak sem čekal co to bude :-) ale tohle je parádní stejně nejvíc me rozbíjí kde se zastavila váha (velkej rám a zdvihy) hodně povedené
No ono je myslím z celého konceptu toho kola jasný,že mi nejde o extrémní trailování, ale spíš se pohodlně vlnit krajinou :))…původně jsem chtěl epica , ale tohle se prostě “namanulo” …a jsem na výsost spokojenej,že to tak dopadlo…
tak to je svět ještě v pořádku :-) já co sem měl párkrát možnost bajk s teleskopem projet tak sem prvních pár sjezdů testnout ale čím dýl sem na těch kolech jel tim víc sem zapomínal, že tam něco takovýho je :-) (pravdou je, že to nebylo na žádným extrémním trailu ale roviny to taky nebyly ;-)
Hovado:
Díky…38z uz je na cestě :) …teleskop byl u rámu a určitě ho zkusím…ale trvale ho zatim vozit nechci
parádní jen tu pilu za chvíli budeš vozit stejnou jako Jarda :-) A jak tu padlo, s těmahle pláštěma teleskop netřeba, když člověk neni uplný dřevo :-)
Honzarb:
…co je v zakladu nevím, kupoval jsem jen rám…a tenhle představec mi vyhovuje…
Luxusni stavbička.
Luxusní kousek! Byl jsem zvědavý na co to IQ přeskládáš :-) Nejde jinak než za 5!
Pecka. Na pohodlný stroj maratónského stylu teleskopu netřeba, Kulhoš ho taky nevozí (zatím ;-)). Jinak škoda, že tohle neumí RB, člověk by pak nemusel kupovat Spešla, že? 5/5 ;-)
14.5.18 09:08
pěkný, chybí jen tu haxnu oholit, ale hodnotí se kolo, takže 5*