Jelikož nebylo žádné přibližovadlo do města a místních podniků, ujal jsem se staříka před sešrotováním a dal trochu do „pucu“. Ročníkově to budou asi nějaké osmdesátky, ale netuším. Vše včetně rámu opískováno plastem, na rámu antikorozní základ a chemicky vytvořená rez. Nové polepy, vše potřebné vyměněné, omotávky z Ali, na takové to domácí popojíždění ideální.
(vloženo 29.5.18)
Značka | Favorit |
Modelový rok | 1980 |
Hmotnost | Tak akorát |
Rám | Snad poctivá ocel |
Vidlice | Původní |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Favorit |
Přesmykač | Favorit |
Měnič | Favorit |
Řazení | Favorit |
Převodník | Velký |
Kazeta | Nová |
Řetěz | Nový |
Náboj přední | Favorit |
Náboj zadní | Favorit |
Brzda přední | Brzdí |
Brzda zadní | Nebrzdí |
Brzdové páky | Opačně |
Ráfek přední | Kulatý |
Ráfek zadní | S osmou |
Dráty | Jsou |
Pedály | Jednostranné, úplně nahovno |
Řídítka | Berany |
Sedlo | Středověk |
Pláště | Mitas |
Taky me to přijde trochu přehnaný ,prostě není to sice super tuhej závodní speciál ale je to porad pohodlný cestovní kolo s delsi zadní stavbou ,taky sem mel par favoritů no a se svýma skoro 100kg a pevnýma zapletama ,sem i ve stoje naky vyrazny kroucení ne pozoroval ,takže jako pohodlný kolo na který bez blatníků vlezou pláště az okolo 38mm je to porad velice dobra a levna volba ,spíš je čím dal těžší sehnat kousek ,bez výrazné vnitřní koroze ,potom je lepší stavět na porevolučních cr-mo trekkingovych rámech
Ralan: Vypadá to hodně pěkně! Palec nahoru za reinkarnaci! Smím se zeptat, kde a jak jsi tvořil tu rez? Nechával jsi to někde dělat nebo je to samo-domo?
Trepifajxl: Já se tomu hodnocení nedivím. Nevím, jak hodnotíš Ty, ale mě se prostě líbí kola, co myjí myšlenku. To, že do kola někdo nasype několik set tisíc, neznamená, že to kolo je hezké. Co už vůbec nechápu je pak prezentace v podstatě sériových kol a všichni se z toho můžou po…, protože je to Connondale, velké S a tak podobě (neříkám, že to je případ toho Looku, ale spousta jiných kol se tady tak hodnotí). Daleko více si považuju času, který člověk na stavbu použil a taky to, jak kolo působí jako celek. Navíc to Ralan nádherně nafotil a vyzdvihl detaily.
30.5.18 07:29
Nevím co mají všichni s tím kroucením já mám favoritů několik a žádný se nekroutí.
No to bych nerad. Ale mám na tom namotané k 500 km, žádná hitparáda to není ale do města s tím dojedu a když to vydrží…
Tipuju, že co nevidět budeš měnit rám. Tohle fávo se kroutí jako had i na hospodské kolo, taky jsem si tím bohužel prošel.
29.5.18 20:11
Nechápu, jak se někdo může chlubit favoritem. A je jedno, jestli je rezatej nebo nablejskanej.
Je to hospodský střep, ale když už se mi nějaké kolo dostane na delší dobu do ruk, snažím se z něj nemít úplnou tuctovku :) Doufám že zloděje odradí, i když se to očumuje…
29.5.18 12:53
hubert: to já taky, já na tomhle začínal, pak F1 na galuskách, to už bylo na poukaz z oddílu a to bylo radosti přesedat!
Jako kdyby jsi to zrovna vytáhl z té říčky. Zajímavá změna toto provedení. Ještě to má protizlodejsky účinek:-) ať to frčí.
Trepifajxl: Mas pravdu, stalo to za hovno. A presto jsem na nem nalital kilometru, ze se mi o tom dnes ani nezda.
Co se tyce hodnoceni, souhlas!
29.5.18 12:26
no tak super, takže tohle to má o dost vyšší hodnocení než tu měl před časem závodní speciál od Looku
takže většina Bike-Fora by měla radši doma opřený tohle… jinak tedy kolo, které nikdy za nic nestálo, dělalo se to ze zkrouženého plechu, kroutilo se to a vrzalo hned při první jízdě
Má to něco do sebe… ale to zakončení omotávky černou páskou moc neladí… to chtělo nějakou béžovku… ale jinak fajn počin a poctivej profil. Zuppa!
Byl ve fotkách jen rám s vidlí ale konečně jsem se dostal k tomu to dát dokupy a vyfotit do našich biků.
29.5.18 11:34