Značka | Favorit |
Model | Tourist |
Modelový rok | 1964 |
Rám | Favorit |
Vidlice | Favorit |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Favorit |
Středové složení | Favorit |
Přesmykač | Favorit |
Řazení | Favorit |
Řetěz | Favorit |
Náboj přední | Favorit |
Náboj zadní | Favorit |
Brzda přední | Favorit speciál |
Brzda zadní | Favorit speciál |
Brzdové páky | Seccom |
Ráfek přední | Favorit |
Ráfek zadní | Favorit |
Dráty | xxx |
Pedály | xxx |
Představec | Favorit |
Sedlovka | Favorit 26,2 |
Sedlo | Favorit |
Pláště | Mitas |
Je to průřez několika desetiletí. Proč ne, ale když už bych stavěl designovku, tak hnědá omotávka a černá guma brzdových pák ??? S tou sedlovkou pár desetin uber :)
Jezdí z dílny do showroomu, zdá se…
Řemeslně určitě jo,moc pěkně jsi to pořešil. Jinak se zeptám – kolik na tom jezdíš?
Nepřehnal jsi to trochu s tím průměrem sedlovky 26,2?
Každopádně palec nahoru za tu snahu a práci na kole odvedenou.
Sundal bych ten plech z převodníků… bude to trochu víc „genuine“ :)