Zkoušel jste to někdo???

Přidat foto

Mam to na testovani, ale je celkem zdlouhava aplikace… Tak se ptam, abych to nedelal zybtecne

(vloženo 19.7.18)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
bezdratova.sprcha
bezdratova.sprcha

21.7.18 10:25

Výdrž je to skutečně solidní, otázka je, jestli se opravdu dožije až 3900km. (A teda taky jaká by byla životnost pod mým zadkem)

Mám za to, že u těchto řetězů bývá nějaká extra super duper úprava povrchu, která drží velmi dlouho, ale jakmile se opotřebuje, životnost klesá rychleji (opravte mě jestli se pletu, ale mám za to, že to tak funguje)

V 10 a 11 rychl. verzi je ten řetěz ještě dražší. Za tu cenu mám na gravelu kazetu a 3–4 řetězy. Z tohoto pohledu se ta investice dost těžko ospravedlňuje.

Ačkoliv ten řetěz může mít potenciál vydržet hodně dlouho, není to záruka a nejen s kilometry, ale i se samotným časem se stále zvyšuje riziko, že se sjede předčasně.

Možná až na gravel osadím 11sp. a přijde potřeba kupovat drahé kazety, tak nějaký dražší řetěz zase vyzkouším, ale zatím v tom smysl nevidím.

Reagovat
Strakááč
Strakááč

21.7.18 08:13

Sprcho, koupil jsem si kmc sl x9 gold a nasadil přesně před třema rokama… stihnul najezdit dost km na horáku, pak na dirtu.. a teď je znova na horáku.. tak 2000km se najezdil určitě.. né-li víc… a má 132,45 a novej měl 132,2 … nevím z čeho ten řetěz je.. ale je to neskutečný.. dal jsem za něj tenkrát 800,– ;)

Reagovat
bezdratova.sprcha
bezdratova.sprcha

21.7.18 01:20

Předpokládám, že to je na terén, ne na silnici. Proto taky píšu o terénu a ne o silnici.

Pokud závodíš, OK, beru i to že si před závodem ostřiháš nehty, propláchneš uši, uděláš klystýr a vyndáš víčko z představce.

Řetěz je spotřebák, tj. jeho účel je posloužit a jít do koše. Starat se o něj nějak víc považuji za zbytečné. Je třeba si spočítat kolik dáváš za přípravek a nářadí pro danou údržbou a jestli ta cena je ospravedlněna výsledky. Nemám páru kolik to stojí, ale odhadem bych řekl že ne.

Na terénním kole (tj. kolo co terénem skutečně jezdí) obvykle řetěz schroustám za 900–1300km a je jedno jestli mám řetěz za 900 nebo 250. Kupuji jenom SRAM PC1110. Dá se sehnat za méně než 250. Pokud řetěz za 500 nevydrží více než 2× tolik, nebo řetěz za 1000 nevydrží více než 4× tolik, tak se ta investice prostě nevyplatí. I kdyby byl schopný vydržet déle přesně úměrně vůči ceně, tak se to nevyplatí. Řetěz za 250 mi nebude líto vyhodit předčasně kvůli vyšší životnosti kazety a zrovna tak nebudu brečet když se řetěz sjede předčasně vinou zanedbané údržby nebo náročné jízdy (podzimní blátivé radovánky atp.).

No a představa že vyhazuji peníze za nějakou pračku, odmašťovač a já nevím co… to si radši nakoupím řetězy navíc.

Reagovat
xtonda
xtonda

21.7.18 00:28

Lahvička má moc velkou dírku na to jak je to řídký, teklo mi to víc než sem potřeboval, zmizelo to ani sem se nenadál.

Reagovat
Pista.Wassermann
Pista.Wassermann

20.7.18 22:40

To kadlec: nevím jaká je zivotnost, točím dva retezy a začal jsem s tím pár měsíců zpět. Ale kvůli životnosti do primárně nedělám. U shimano řetězu mám tu zkušenost, že stejné řetězy mají různou životnost. Takže i kdybych na nynějších řetězech naměřil delší životnost, těžko říci, čemu to prisuzovat. Jako teoreticky by to trochu déle vydržet mohlo, jelikož řetěz je stále velmi čistý a tedy bez abraziva z nečistot a mazacich olejů, ale kdo ví…

Reagovat
tomxxx
tomxxx

20.7.18 15:30

@xtonda: Tak si kup finish line zelenej.

Ten olej snad pijete, že vám to nevydrží kluci, fakt nevim.

Reagovat
novas752
novas752

20.7.18 13:21

Já to nemažu ani tolik kvůli výdrži, ale kvuli tichu. Nesnášim když řetěz byť jen šustí.

Reagovat
xtonda
xtonda

20.7.18 12:44

Tak ve vlákně o voskování sou borci, co naráz vyvaří 5 řetězů a pak je točí, to je asi lepší než vyvářet po jednom.

Já sem zkoušel červený Finish Line a jak je to řídké, tak sem malou lahvičkou za 129 nenamazal snad ani 10×, čili mi to vychází, že za životnost řetězu spotřebuju mazivo za víc peněz, než je cena řetězu, tak dumám, jestli se to vyplatí a jestli nevzít něco fakt levnýho a nebo nemazat vůbec

Reagovat
tomxxx
tomxxx

20.7.18 11:56

200km v suchu na vyvarenej retez. No ty blaho, to bych vubec nedelal minimalne kazdej tejden.

Reagovat
kadlec
kadlec

20.7.18 10:03

Pista kolik vydrzi navoskovanej rezez na mtb? Nemyslim mezi „mazanim“ ale zivotnost

Reagovat
Pista.Wassermann
Pista.Wassermann

20.7.18 08:56

Od té doby, co vyvařuji řetěz ve vosku s přídavkem molyky už nic jiného nehledám. Řetěz nešustí na mtb v suchu více jak 200km. Na silnici jsem to dělal po 300–400km. Dříve jsem se tomu vyhýbal, že je to pracně, ale po všech zkušenostech s jinými mazivy, kdy dříve či později byl řetěz od šmiru a hadrou to člověk stejně nikdy nevyčistil…jsem spokojen s metodou vytváření ve vosku. Takhle když už je čas na nové mazání, tak po vyjiždce rozcvaknu spojku a sundávam naprosto čistý řetěz!!!

Reagovat
tomxxx
tomxxx

20.7.18 08:30

Bavi me jaky skopiciny lidi s mazanim retezu dokazi vymyslet. Ja cistim Muck Offem, otru hadnem, nakapu Finish Line a nazdar.

Taky je dobry vedet, ze lehce chrastici retez ma lepsi ucinnost nez uplne tichej, takze kdyz to lehce chrasti, moc mi to nesere.

Reagovat
drood
drood

20.7.18 07:09

Před časem jsem někde četl, že byly v Krkonoších naměřeny podivně vysoké koncentrace perfluorovaných sloučenin. Vlastně to tam vůbec nemělo být, protože tam není průmyslová výroba, natož výroba teflonu. Soudí se, že se to uvolňuje z goretexu. Ale teflon se používá i do lyžařských vosků a takovýchto maziv…

Reagovat
hubert.d
hubert.d

19.7.18 20:43

Strakaac: No, na to tvoje hopsani je to asi jedno, ale vetsina lidi na tom kole jezdi..... ;o)))

Reagovat
Strakááč
Strakááč

19.7.18 18:59

na řetěz to nemá cenu nějak hrotit.. lehca máznout, otřít a čau… ten řetěz opečovávanej dá stejně maximálně o 200km víc, to se ale nevyplatí… radši budu jezdit na sucho, pokud to bude chrastit, máznu lehce aby to ztivhlo a tak nějak to mám já.. dost ale chci vyzkoušet to co radí štěrba ve svojem celkem nedávno vydaným videu… :)

Reagovat
acidb
acidb

19.7.18 18:19

Delas to dobre. Kdyz budes chtit byt jo peclivka, delej vetsi pauzy.

Dle technika prvni aplikace navic cisti, takze proto je nutne 2× az 3×. Ale ja nejsem na retez tak narocny, takze jej otru a pak kapu.

Reagovat
sodek
sodek

19.7.18 16:22

Podle barvy je to pro baby?

Reagovat
Strakááč
Strakááč

19.7.18 16:15

A na co že to je ? :))

Až tak nemocnej už nejsem abych dělal takovýhle zbytečný věci :)

Reagovat
André Vebr
André Vebr

19.7.18 15:44

Zkoušel, na silnici celkem ok, ale v terénu po 50ti km řetěz kvičí suchem

Reagovat
antuch
antuch

19.7.18 15:24

No jde prave o ten princip suchehi retezu… Kolik nanasis vrstev??? Dle mych informaci je postup:totalne odmastit retez, pak nanest vrstu a aspon3 vrstvy a delat mezi nanasenim pauzu aspon 20 minut.

Reagovat
acidb
acidb

19.7.18 15:19

Já to mám taky, máme toho v práci hafo, protože je to jeden z dodavatelů do průmyslové aplikace.

Na řetěz si to beru na vícedenní přejezdy, protože je to „suché“ mazivo, neni taková starost s bordelem na řetězu. Ale zase řetěz šustí dřív než když používám něco od Finish Line.

Reagovat
antuch
antuch

19.7.18 15:12

Co zivotnost na retezu??? Davali jste na novy odmasteny nebo uz na jety retez???

Reagovat
honzarb
honzarb

19.7.18 15:07

Ja to pouzivam a jsem spokojeny. :)

Reagovat
depresy

19.7.18 15:02

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat

Další galerie z kategorie

kamator 3
zbyslavjak 21
Sulka 19
bmx20 7
bmx20 6
jinotaj 6