Tina: to nahadzovanie je ťažšie ako pri páske lebo štuple nadvihujú pätku a vzniká medzera kadial uniká vzduch. S CO2 to však ide bez problémov. Ak používaš 1 vrstvu pásky hmotnostná úspora tam nebude. Ja som však nemal odvahu na cesťáku pri 5–6 baroch voziť iba 1 vrstvu…
A co zbytek kola – taky ultralight?
Vždy mi stačila jedna vrstva Notubes pásky. Takže za mňa žiadna úspora hmotnosti. Skôr by som sa bála že mám 28 problémových miest navyše. Tmel sa totiž drží odstredivou silou po obvode plášťa a nie po obvode ráfku. Niektoré plášte majú voľnejšiu patku, hlavne keď sa viac krát montujú a tak môže byť nahodenie bez pásky problémovejšie.
Tip pro bezdušáky jsem myslel. a je trošku dražší ale tato https://www.levnestavebniny.cz/…paska-.7807/
Nevím kolik váží střírbná páska do bezduše od Den Braven, ale stojí asi 30Kč a používám úspěšně už dva roky. To jen tip pro dušáky. Tohle by ale bylo zajímavý řešení pokud to někdo udělá bezduš kompatibilní. Už sem jezdil i 3 vrstvy elektrikářský jako ghetto style když byla nouze a světe div se, drželo to taky dobře.
Používám už druhým rokem místo klasické pásky s ultralight duší a zatím bez problému.
Tohle se mi líbí já mám občas problém ze mi ta páska uhne a pichnu o tu díru,tohle je lepší akorad by to chtělo economy řešení tak do 30kc :)
Podle toho jak si vzpominam mela uta tubeless paska na 27.5kole asi 8g ve dvou vrstvach.
Vychádza to lahšie oproti páske (2 vrstvy). Vážil som to a ušetrí sa tam tuším pár 10 g na 2 kolesách. Ja používam záslepky čo postoval jeniiiik do tubeless cestných rovalov už 2. rok a drží to dobre. Akurát pri nahadzovaní plášťa to netesní tak dobre ako páska a treba použiť CO2. Tlak to drží porovnateľne s kolesami s páskou.
ještě byly takový, že do gumovýho špuntu se cvaklo doprostřed plastový jádro, aby to líp těsnilo. Ale furt čekám, že se to někde objeví masivně místo pásky a furt nic…
Mělo by to vyjít lehčí než páska, taky mě to překvapilo.
Už to máš vyzkoušený bez duší? Zrovna mi dělá shrnutá NoTubes páska v zadním kole problémy, tak že bych to místo přelepování rovnou vyřešil takhle.
JD: Tezsi to neni. Kdysi jsem to vozival, pasovaly tam pekne zaslepky z GM Electronic.
veloplugs- hmotnost cca 5g na ráfek. na tubeless to nefunguje
a já myslel, že to jsou neštovice na ráfku :-)
Přesně to samé mě taky napadlo – fakt je páska na bezduše těžší než toto? A tmel a tlak to udrží?