I na kovovejch částech se to chová dobře a chrání je to, kapky se prostě setřou nebo odlounopu, jenom musí bejt před aplikací odmaštěný…
Ty ráfky jsou bomba, tyhle ještě vypadaj dobře, ale mám pocit, že na některejch kolech jsi je měl docela oloupaný a seschlý, tohle se na to dá napatlat štětcem nebo hadrou, má to takový polomatný finiš (iděálně první vrstvu nechat zaschnout a druhou nebo třetí než zaschne vysušit/rozleštit hadrou, nechat tak 10 min a pak vysušit/vyleštit), na ježdění v zimě to nebude, ale zachová to patinu a ochrání dřevo, co je exponovaný a hrozí mu vysušení. Pak ještě existuje tohle, to je na uzavření a ochranu toho vosku, je to tvrdší, zase nic do každodenního provozu nebo na slunce a déšť, ale na takový to ošetření do muzea a občasný projetí a aby to nevyschlo a nezačlo se kroutit nebo húř rozpadat je to ideální… znám to spíš z nábytku a takovejch věcí, ale mám pocit, že tomuhle by to sedlo, teda jestli Ty nebo někdo jinej najdete kus času na přípravu a aplikaci (ale celkovcě je to jednodušší, než zkoušet vyrobit původní povrch, přitom i bez rozebrání kola to může vytvořit ideální poměr patina/ochrana – pro více méně výstavní účely samozřejmě, ne pro každodenní ostrý provoz, ale ten asi nehrozí).
A máma toho dvouletýho kluka to pro objektiv neosedlá? Nebo nějaká jiná?