A pak že nejdou silniční a V dohromady…na fávu jsem byl donucen improvizovat, páč nové nejsou na konstrukci favorita úplně ok. Ale vetešnictví nabídlo širokou nabídku podložek ze starých špalíků a jiných věcí a sedlo si to jak prdel na hrnec.
(vloženo 26.7.18)
Mě to přišlo jako vtip, ale jesli se fakt ptáš, tak společné teď mají to, že podložky jsou z Včkových špalíků.
Nebyla predni, jsou to brzdy Force a meli tam dve podlozky s vybranim pro kulatinu a na predku jsou s vybranim na vetsi prumer vidlice a na zadni na mensi prumer hrazdicky. Srouby mely podobne dlouhy.
A jak by teda zdejsi mistri resili stelovani, to se rad necham poucit, jelikoz na primo, aby byl kontakt na plochu, jsem to samozrejme daval hned napoprve a spaliky nebyly rovnobezne s rafkem a to tak, ze nekolik milimetru rozdilu predek vs zadek spaliku. A delku jsem nekratil, aby drzel blatnik a nebylo potreba demontovat brzdu pri jeho sundani nebo vymene.
s takovým bastlem bych se asi úplně nechlubil, taky mi přijde, že to byla původně asi přední brzda :-)
Ono by to chtelo siroke podlozky z obou stran, aby se pri brzdeni mohla priruba o co oprit. Toto je fakt tragicke.
Stejně bych se nevyhnul položkám kvůli nastavení…a…nemám, dílnu teprve zařizuju a v práci mám nářadí dost ;-)
To nemáš závitník a pilku na železo, ostudo?
Použil jsem podložky ze starých špalíků, aby se daly utáhnout rovně, jinak nebylo možný setřídit špalky kolmo k ráfku a závit na šroubu není po celé délce.