tzv Stalinec. Puvodem Caterpillar. Dva motory. Jeden maly benzinovy na kliku. Tim se nahazoval pres spojku ten hlavni
(vloženo 6.8.18)
Jako všechna ruskaja technika, opajcnutý, tahle navíc z lend lease, což je ještě drzejší…
To bude jak u velkých pístových motorů starých aeroplánů. Malý motor (letadla elektro) roztáčel setrvák a od něj přes spojku se roztáčel motor. Dekompresní ventily taky byly :-).
tak jen doplním a upřesním, malý motor 350 ccm benzínový u tohoto modelu měl starter a přes spojku a dekompresní ventil se startoval hlavní motor , mechanismus startu jednoduchý, nastartovat malý motor, roztočit do obrátek a přes pomocnou spojku roztočit hlavní motor a po tom co začaly jít bílé kroužky z výfuku nahodit dekompresi a hlavní motor naběhl na plný plyn, v létě to šlo, v zimě to byla vcelku honička
Z pohledu kopírování letadel je lepší Tu 4 :-), ta je vskutku originální. Mezi US a Ruskem byla dohoda o nouzových přistáních B 29 za WWII při bombardování Japonska. Tak se po válce kluci ruští holt lehce inspirovali :-). Ale na Dněpra si od BMW náhodou koupili licenci :-) :-)
Tyhle dva eroplany mali spolecne leda to, ze maji dva motory a dve smerovky…
pax, jo měli, například Mig 25, kterýho pak okopírovali američani do podoby F15.
6.8.18 20:24
6.8.18 15:18