Značka | Giant TCX Advanced SX |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | M |
Hmotnost | 9,75 s pedály a na duších |
Rám | Advanced Composite, karbonový |
Vidlice | Advanced Composite, hliníkový sloupek OverDrive |
Kliky | SRAM Apex 1 172,5mm |
Středové složení | SRAM GXP |
Přesmykač | Ne |
Měnič | SRAM Apex 1 |
Řazení | SRAM Apex 1 |
Převodník | SRAM S350 X-sync 40z |
Kazeta | PG-1130, 11-42 zubů |
Řetěz | KMC X11EL-1 |
Brzda přední | SRAM Apex 1, Centerline 160mm |
Brzda zadní | SRAM Apex 1, Centerline 160mm |
Ráfek přední | Giant P-X2 700C Wheelset |
Ráfek zadní | Giant P-X2 700C Wheelset |
Pedály | Shimano PD-M540 |
Řídítka | Giant Connect XR Ergo-Control, 440mm |
Představec | Giant Connect 100mm |
Sedlovka | Giant D-Fuse, karbonová |
Sedlo | Giant Contact (Neutral) |
Pláště | Vittoria Terreno Dry 622x40 |
Pěkné kolo, fajn osazení a komponenty. Hodnotím 5 hvězdičkami. Zanedlouho sem přidám svůj Whyte Friston, až ho vybalím z krabice, která doufám dorazí už zítra…;-)
Ohoho zařazuju na seznam kandidátů… zatím vede Whyte Friston. Jenom nevím, jestli bych na silnici byl tak nadšený z jednoplacky, to musím nejdřív zkusit.
Pěkný kolo a nádherná „camo“.
Super super. Po sterkoletu (gravel bo cx) pokukuju taky. Tohle by byl kandidat. Pevny osy, karbec, jednoplacka. A uz mam zkusenost s Dfuse sedlovkou z Defy a je super. Stupnice, zadny nastavovani do boku a vyborne pruzi.
Petulda: vyplatilo se počkat na podzimní slevy, za ty peníze nebylo co řešit, navíc super barevné provedení, které vypadá v reálu fakt dobře, jsem spokojen :-)
Jedním slovem nádhera. Karbon, jednoplacka, pevný osy, takhle to má vypadat :-).
Koupil jsem si štěrkolet předloni spíš z hecu a na vyzkoušení jako doplněk k biku 130/130 mm a chytlo mě to neskutečně.
K hmotnosti: 9,75 kg na duších a s pedálama mi vzhledem k výbavě a ceně přijde úplně okej. Ukaž XC bike za 58 tisíc, kterej bude mít reálně výrazně míň… Pro srovnání: můj hliníkovej Giant Revolt 1 za poloviční peníze má na bezduších a s pedálama lehce pod 11 kg.
Za dva dny, co to kolo mám, jsem na tom nalítal přes dvěstě kiláků, žehlí to fakt parádně, spokojenost veliká. Akorát jsem již odřel levou páku, mokrý listí je sviňa !
A vida, zdá se, že se na Tchajwanských základkách objevil jeden žáček, co to docela umí s pastelkama, sice je tam furt to divný trojúhelníkový černý, ale jinak barvičky a loga pěkný, se divím, že to u Giantů prošlo.
Z nahledu me jako prvni napadlo ze je to soot. Nemuzu dat jinak nez za 5. Tahle barevna kombinace se mi proste libi.
Moje TCX Advanced 2 na 105tce 2×11 vážilo v původním stavu 10,2kg a výměnou kol šlo kilo dolů. Stále má o 1kg víc než silniční TCR, které teží z lehkých klik Dura Ace a především ráfkových brzd. Je fajn, že majitel kola zde uvádí skutečnou hmotnost.
Pkeny, at dela radost.
Marek.Kv: vsechny tyhle silnicky a sterkolety, pokud jsou za jeste rozumny penize tolik proste vazej. Rozdil mezi karbonovym ramem rozhodne nejsou 3 kg.
@Marek.Kv: Definuj obyc xc kolo. Obyc xc ht bude vazit pres 11kg v podobnem kvalitativnim osazeni. Jediny rozil bude hmotnost vidlice a plastu.
Kolo pekne, at dobre slouzi.
Já bych něco takového asi neužil, ale vypadá krásně. Tak ať to jezdí :-)
1.9.18 22:41
Super kolo. Zkousel jsem ho na testfestu a jezdilo se ma nem super. Ram i celkem tuhej. Jen ten sram. To jsem nedaval :-(
Málokdy něco komentuji nebo hodnotím, ale teď dělám výjimku. Tohle je přesně podle mého gusta a něco nice to have :-) (sám mám už 2. cyklokrosku a vždy totál custom made (Bareš a pak Lucas) . A toto je silná inspirace k výměně stroje do budoucna. Díííky!!!
1.9.18 20:47
Strašlivácky hezký kolo.