Jelikož je tady slovo projekt při stavbě kola sprostý slovo, budiž, úkol zněl jasně: postav si horáka, kterej bude vypadat alespoň trochu hezky, bude co nejlevnější, ale půjde na tom jezdit kolem baráku.
Nutno dodat, že vše kromě sedlovky, představce, řetězu, kazety a duší z Dekáče( 507g pár!!!) a dvou serepetiček z Alíka jsou všechny díly recyklovaný z cyklobazarů. A jako každej můj „úkol, co zní jasně“ mi zas došly peníze- celkový náklady 19,5 tis. Ceny a hmotnosti mam v tabulce, po pár vážení mě to přestane bavit, takže něco o pár gramů nesedí.
Jo a rám byl drbanej ručně a už to víckrát dělat nebudu. Taky je to na svárech poznat.
Pár věcí se bude určitě měnit, ale než bych to vyfotil, tak raději takhle.
(vloženo 5.9.18)
Značka | Ahnenerbe |
Model | v1 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 18,5 |
Hmotnost | 10,6 |
Rám | odrbaná renomovaná značka |
Vidlice | force carbon |
Hlavové složení | fsa |
Kliky | prowheel mpx11 |
Středové složení | shimano pressfit |
Měnič | shimano xt |
Řazení | shimano deore |
Převodník | prowheel 36z |
Kazeta | sunrace mx...11-40z |
Řetěz | shimano hg54 |
Náboj přední | shimano deore 15mm |
Náboj zadní | shimano deore 12mm |
Brzda přední | shimano deore |
Brzda zadní | shimano deore |
Brzdové páky | shimano deore |
Ráfek přední | concept ex |
Ráfek zadní | concept ex |
Dráty | cernota |
Pedály | m520 |
Řídítka | PRC 760mm |
Představec | force team light 90mm |
Sedlovka | zoom professional! |
Sedlo | specialized romin custom |
Pláště | bntrgr xr1 29x2,2 |
V rámci úspory financí bych ušetřil 3 litry a místo vidlice Force bych ji objednal z Ali za litr. Jinak moc pěkný.
Škoda těch svárů, možná bych dal hnědé gripy (třeba korkové). I tak u mě za kombinaci čistoty, jednoduchosti, fajn fotek a ceny za 5*!
velká paráda, sedlo nemá chybu, něco takovýho bych hned bral. váha je taky hodně pěkná, vzhledem k cenovce. převod 36–40 je hardcore, ale, když na to má svaly :-)
pěkný kolo, jen ten šroub co je vidět v průřezu sedla mě osobně trochu děsí :D
covece libi se mi to moc. zejmena kombo cerna se sedlem ala kožka je super, jinejm se zase nelibi … co clovek to nazor. Hodnoti se to tu casto jako soutez krasy, ja to spis vnimam jako mix. Nekdo chce ukazat vkus, kvalitu za super cenu, dalsi dobry napad bez ohledu na vzhled …
p@x: Jaký vysměch? Leckterý majitel kola za kilo by se tu mohl inspirovat, hodnocení naprosto zasloužené.
Když už jsi zrušil Superflye tak si to nech aspoň vypálit bezbarvým práškovým lakem, ty sváry nevypadají dobře.
Obdivuji toto slepování, ale je to něco za něco, hodně různých kompromisů, pelmel komponent …
5.9.18 18:45
Jako lowcost dobré, trochu hezky to vypadá, takže cíl splněn, ale je tam dost věcí, které mi vadí – hnědé sedlo, červená grafika, ten motaný hnus na zadní stavbě… rám nemáš nijak povrchově chráněný? Počítej s tím, že brzo bude dost škaredý (ale některým se flekaté rámy líbí).
Tak tak
Pěkný origo kolo, 5*. Ale tomu Trekoj by nějakej lak slušel., třeba stříbrnej, ty sváry by mi takhle holý trochu vadili..
super, hezký přibližovadlo :-)
Jo, tak tohle vypadá dobře. Možná by bylo lepší hodit rám někam do galvanovny do louhu a pak udělat novou patinu kolem svarů zředěnou barvou. Ale to jsou takové úvahy…
Líbí se mi ty delší představce do negativu, s mými 2metry si to bohužel nemůžu dovolit…Moc pěkná sbíječka.
Líbí se mi i to, z jakých je to komponentů. a převody jsou solidním to teda jo. Ale rychle po rovině to holt chce 36z.
5.9.18 13:30
ty svary bych popatlal barvozroutem a pak do toho sel vrtackou s nejakym jemnejsim kartacem, jemne. Nebo dremlem, tim delam tyhle šmirgloupravy ja. Pokracoval bych dal, na klikach, na hazce, vsude :)
Jinak cistejch 5 je to super.
5.9.18 13:18
Upřímně ani netuším čím mě to kolo tak okouzlilo – má prostě šmrnc. Vážně krása. 5*
To se mi líbí. Mám slabost pro stříbrný rámy, pevný vidle, jednoduchý a čistý řešení bez nápisů. Za mě 5*
Jen mě překvapuje nejlehčí převod 36 na 40. S tím bych prudší kopec asi neušlapal.
Dobrý to je! I když za ty peníze s karbon vidlicí to mohlo být možná i lehčí. Ale celkový koncept a design žeru;)