Bajk mám necelý týždeň a máme za sebou len zopár oťukávacích jázd. No každopádne v porovnaný s mojim starým (GIANT Tance X3 2013), je to úplne iná liga. Je to hravé a do vzduchu na menších skokoch (napr v Jedovniciach) to ide samo.
Má to ale ešte zopár múch ktoré musím odladiť (poriadne zoštelovať prehadzovačku a doladiť tlaky v gumách, vidlici a tlmiči). Taktiež musím ešte vriešiť kde tam dostať stojan na fľašku (camelbak sa mi nechce stále nosiť) nakoľko starý mám s horným vkladaním fľaše a neviem ju následne cez tlmič vysunúť (skúsim tam dať s bočným vkladaním fľaše).
EDIT PO ROKU:
Takže už máme spolu čo to odjazdené (±1100km) jednak po lokálnych trailoch v ČR a na SK tak aj Saalbach v Rakúsku. Postupne som ho začal upravovať a v prvom kroku došlo k prechodu na bezduše, je to super a nemusím tak často riešiť defekty. Následne som cítil potrebu pridania bashguard, avšak daný model absentuje úchytmi ISCG05 tak som si adaptér vyrobil a kúpil bashguard od Manobike. Následne odišli brzdy, pôvodné Sram Guide R mi síce boli vyreklamované (chybná páčka…bežný problém danej rady) avšak už som im neveril a vymenil som ich za Magury MT7, rozdiel je obrovský a odporúčam (úplne iná kvalita brzdenia). Taktiež väčšie problémy som mal s prehadzovačkou, kde som zo 5× musel rovnať patku a 2× som ju menil komplet (je to fakt náchylné na ohyb). Zašlo to až tak ďaleko, ye pri ceste lesnou cestou mi vošla vetev medzi koleso a prehadzovačku a ohla mi vodítko, takže došlo k výmene.
V celku som ale s bajkom spokojný je hravé avšak tá údržba niekedy štve.
(vloženo 5.9.18)
Značka | CANYON |
Model | Spectral AL 6.0 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | M |
Hmotnost | 15.6 |
Rám | CANYON SPECTRAL AL |
Vidlice | ROCKSHOX PIKE RC |
Tlumič | Fox Racing DHX Factory |
Hlavové složení | CANYON | ACROS |
Kliky | TRUVATIV DESCENDANT 6K EAGLE |
Středové složení | SRAM GXP |
Řazení | SRAM GX EAGLE, 12S |
Kazeta | SRAM XG-1275 EAGLE, 12S |
Řetěz | SRAM GX EAGLE |
Brzda přední | MAGURA MT7 |
Brzda zadní | MAGURA MT7 |
Ráfek přední | DT SWISS M 1900 SPLINE |
Ráfek zadní | DT SWISS M 1900 SPLINE |
Pedály | CRANKBROTHERS STAMP 3 |
Řídítka | RACEFACE AEFFECT |
Představec | Renthal Apex |
Sedlovka | KIND SHOCK LEV SI |
Sedlo | SDG FLY MTN |
Pláště | MAXXIS MINION DHF, 2.6 | MAXXIS REKON+, 2.6 |
No, hlinu Praskala uz nikdy vice. Mam ted po vymene celokarbon model. Hlina jak jinak prdla. Model 2016.
Ale treba budes mit stesti :)
I po Praze na cyklostezkach jezdi borci se stazenou seldovkou, tak nevim. Kolena skoro u brady, no hnus. Tak treba je to ted nejaka moda nejen u foceni..
no toto bolo fotené v Jedovniciach na čiernej už cestou dole preto je tá sedlovka dole
to jo no, připadám si jak exot když všecko fotím se sedlovkou nahoře :D
Taky nechápu proč se vše musí fotit se staženou sedlovkou,ani mně se to nelíbí
Pokud nepraskne (snad ne), tak je to kolo super, baví mě. Přeji spokojenost!
Lahev používám magnetickou Fidlock, funguje to suprově. Jinak vyndavání do boku a vejde se tam.
Kamarád ho chtěl taky kupovat a než se rozhoupal tak už není ve slevě, hlavně že model 7.0 stále je :-D
Vypadá to moc hezky. Co jsem měl možnost hovořit s majiteli předchozích a současných Spectralů, jednoznačný posun vpřed, co se jízdních vlastností týká. Bohužel ne všechno se posunulo vpřed. Tak ať slouží.
Ďakujem, kamošovi praskol rám na Spectrale 2017 tak dúfam, že ja už túto smolu mať nebudem.
Le Corbusier – Vďaka za tip pozriem to.
filipino23 – máš pravdu tam je to už cenovo inde
@wnat: myslim ze tou CF8.0 by si moc nevyriesil. Je tam zadna stavba v hline a tam to praska tiez. Jedine celokarbon CF9.0SL, ale tam uz sa bavime o inom rozpocte.
Snad to nebude problem tvojho biku. Nech dlho vydrzi a robi vela radosti
boční košík na lahev dělá třeba LEZYNE – mám ho a je super.
Jinak teď jsem viděl v Kopřivné při enduroserii u tohoto nového modelu prasklou zadní stavbu. Majitel říkal, že se to prý stává i těmto novým modelům. Tak ať ti vydrží…
Divím se že pořád existujou lidi kteří si to dobrovolně koupí.
tak hlavne vela stastnych km bez prasknutia zadnej stavby
vpa007 – fotky dodám časom nemám ho ešte dlho a nebolo času ho niekde poriadne pofotiť a menší popis som už pridal
THORX – tiež som riešil či kúpiť tento AL 6.0 alebo CF 8.0 no na základe recenzií jazdcov som sa nakoniec rozhodol ešte pre hliník (údajne inak pracuje pod telom) a čo sa týka hmotnosti bol tam minimálny rozdiel (tuším 0,3–0,4 kg). Každopádne máš pravdu CF má čistejšie tieto prechody ale vôbec mi neprekážajú ani tieto zvary :)
Krásnej bajk.. nový modely jsou prostě mazec.. :) tvary se povedly, a barva taky moje oblíbená..
.
Thorxi, tvoje sváry, rám taky hnus… :)
Pěkná barva. Pěkný kolonky. Pěkný fotky. Dvě. Ze stejný strany. A nulovej koment majitele… to je tak napůl hotový, škoda.