Zasloužilý Padesátník

Přidat foto

Podle legendy z druhé ruky byl rám vyroben na sklonku roku 1968 pro ZM 69. Ukázkově zabroušené mufny a především excelentní váha při velikosti 60 a dlouhé zadní stavbě tomu mohou nasvědčovat.

Vzhledem k jeho výjimečnosti jsem se rozhodl osadit ho komponenty, kterými mohl být osazen v době svého vzniku, tedy přesně před 50 lety.

O lak se tradičně postaralo Urbanvelo, linkování zbylo na mojí maličkost.

Mohu říci, že mě to celé opravdu bavilo.

(vloženo 19.9.18)

Pilane Pilane
Ohodnoť bajk: (4.8  / 86 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1S
Modelový rok 1968
Velikost 60
Hmotnost 10,64
Rám F1S 2040 g vč. barvy
Vidlice Favorit
Hlavové složení Favorit
Kliky Campagnolo Nuovo Record Strada 172,5
Středové složení Campagnolo Nuovo Record
Přesmykač Campagnolo Nuovo Record
Měnič Campagnolo Nuovo Record
Řazení Campagnolo Record
Převodník Campagnolo Nuovo Record 42-52
Kazeta Regina 14-26
Řetěz Sedis
Náboj přední Campagnolo Record 36 high flange
Náboj zadní Campagnolo Record 36 high flange
Brzda přední Favorit Special
Brzda zadní Favorit Special
Brzdové páky Favorit celoguma
Ráfek přední Fiamme galuskový 36
Ráfek zadní Fiamme galuskový 36
Dráty Berg 2,0/1,8
Pedály Infesto (NDR)
Řídítka Favorit 40 cm
Představec Favorit dlouhý
Sedlovka Campagnolo Record 26,2 mm
Sedlo Brooks Professional
Pláště Vittoria Rally

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
jama
jama

5.4.22 10:20

Krásná práce do detailu. Mohl bych požádat o kontakt na Urbanvelo skrz lakování (nedaří se mi vyhledat)? Chystám se na podobnou renovaci. děkuji

Reagovat
learita
learita

13.2.19 23:06

Tohle je tvoje nejpovedenější kolo!

Reagovat
Pilane
Pilane

20.9.18 14:47

Díky všem za milé komentáře, nyní krátký náhled do kuchyně.

Linky – bílá akrylátová tužka tl. 1–1,5mm. Od ruky ani omylem, rovné čáry podle zkosených latěk a připevněných na koncích lepící páskou a všelijak přidržovaných rukou, křivky podle křivítka.

Brzdové gumy – pochází z „Nálezového stavu“ akorát prodělaly lehkou omlazovací kůru pomocí mýdla, kartáčku a glycerinu.

Nálepky, tam je situace nejasná, neb v té době se to opravdu lámalo, nicméně vzor má už nové, což mi dost ulehčilo rozhodování.

Reagovat
aktuality
aktuality

20.9.18 11:11

Ano. Předpokládám a dávám tomu vysoké %, že se po celozávodní dovolené a třeba nástupu nového modelu nevyhodily archy polepů, ale dolepily se. A pomalu najížděly etikety nové.

Reagovat
learita
learita

20.9.18 10:58

Já si myslím, že na běžné favority se v roce 68 dávali ještě starší polepy a na F1 už testovali zrcadlové.

Reagovat
sergo
sergo

20.9.18 10:31

Ještě k nálepkám: patrně se v ´68 lepilo více typů, moje F20 (horský převod, čtyřkolečko, nosič, brašny, rovná řídítka s krátkejma šedejma gumama, kovové chromované páky brzd, tečkovaná dvoupáčka) mělo polepy viz obr. A pak se v tom vyznej :)

Reagovat
scottscott

20.9.18 10:11

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
learita
learita

20.9.18 10:08

Tady není nic vidět.

Myslím třeba takto https://www.bike-forum.cz/…special-1967

Reagovat
aktuality
aktuality

20.9.18 10:02

Pan kolega myslel třeba takto?

Reagovat
learita
learita

20.9.18 09:37

Pane Aktuality, vy nevíte, že podkuvka byla již o rok dříve a to v kombinaci se staršími polepy? Takové mezery:-))

Reagovat
aktuality
aktuality

20.9.18 09:26

Jééé, kolo je nádherný. 4. fotka je perfektní, jak z lifestylového časáku :D :D. Opravdu výborný nápad. Rám je pochopitelně plnokrevník, říká to o sobě váhou a také tím, že je stavěn pro kratší brzdy. Ale speciály jsou také v pořádku. Kdes sehnal ty gumy na brzdové páky, grrr? Kovové polepy, i linkování jsou správně, je to již nový model s podkůvkou.

Reagovat
Marek_sbr
Marek_sbr

20.9.18 08:46

To je prostě paráda…

Reagovat
sergo
sergo

20.9.18 06:03

Paráda, to vypadá jak nový :)

Nedávaly se v roce 68 ještě nálepky „křídla“?

Reagovat
cioran-m

19.9.18 22:02

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
learita
learita

19.9.18 21:07

Za tu úvodní fotku focenou zleva bych ti utrhnul ruce.

Jinak nádherný kolo, krásně udělaný i ustrojený. Chtěl bych umět dělat linky jako ty . Doufám že ho ještě někdy uvidím na vlastní oči.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

19.9.18 21:01

To linkování děláš štětcem a rukou jako se to dělá na autech a motorkách? Jestli jo tak klobouk jako prase…

Reagovat

Další galerie z kategorie

Aviatik 8
Greyhound 25
Kejmil 8
pslada 24
Vwdablik 3
scota 5