Šroub za 25 kaček z Wishe ;-)
Hoj lidičky,
Tak už je čas poslat starocha do důchodu (viz profil). Zažili jsme spolu hezké i pekelné chvilky a už si zaslouží trocha klidu ;-)
Do hospody ještě poslouží :-)
Tak je čas to krapet omladit a popojet dál. Proto jsem si nedávno sestavil tohodle „žabáka“ na výlety a blboviny ;-)
Teď o víkendu se chystám do Rychleb, tak uvidím jaký bude.
Jinak mi je jasný, že složení mohlo být asi lepší, ale měl jsem prostě danej rozpočet noo.
Fulla bych bral, ale v týhle cenový kategorii mě vážně žádnej nenadchnul.
Jinak ještě pár drobností k biku:
- Koncovka bowdenu STING
- Alu koncovka lanka Alligator
- Šrouby do kotoučů A2Z
- Stavitelný šroub lanka Force
- Chránič klik Zefal
- Rychloupínací objímka Dartmoor LOOP QR
- Niple Dartmoor
- Bowdeny Alligator
- Základna napínaku Shaman Drake
- Vodítko Shaman Drake
- Ochrana rámu (spodek) samolepka Shaman
- Blatník Mucky Nutz
- Gripy ESI Chunky
- Podložky pod představec A2Z
- Pojistný šroub do klik z Wishe ;-)
Tak to je asi vše přátelé.
Jo a jasný že budu dávat teleskop ;-) ale až na Ježíška.
A vidli nechám zajet a pak se na ní vrhnu ;-)
(vloženo 23.9.18)
Značka | Dartmoor |
Model | Primal 27,5 + |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | L |
Hmotnost | 12,9 +/- |
Rám | Hlína 6061 |
Vidlice | SR Suntour AURON RC2-PCS 15QLC2 TI CTS,15X100 2018 |
Tlumič | Na co? |
Hlavové složení | Dartmoor Blink,Tapered |
Kliky | Shimano XT FC-M8000-B boost - 175mm |
Středové složení | Shimano XT Hollowtech II |
Přesmykač | Ten tam není |
Měnič | Shimano XT RD-M8000 11sp,střední rameno |
Řazení | Shimano XT SL-M8000 11sp |
Převodník | Shimano XT FC-M8000 32 zoubků |
Kazeta | Sunrace MX8 11-46 |
Řetěz | SRAM PC 1130 11sp |
Náboj přední | Dartmoor REEL Disc 100x15/20,32 dírek |
Náboj zadní | Dartmoor REEL BOOST Disc 148x12,32 dírek, pevná osa |
Brzda přední | AVID Elixir 5,kotouče G3,185mm |
Brzda zadní | AVID Elixir 5,kotouče G3,185mm |
Ráfek přední | Dartmoor Cruiser 27,5+, 32 dírek |
Ráfek zadní | Dartmoor Cruiser 27,5+,32 dírek |
Dráty | Dartmoor (Sandvik T302) |
Pedály | Espédéčka Exustar |
Řídítka | Aerozine XBR 750x15,31,8 |
Představec | AZONIC Baretta EVO, 31,8 - 40mm,15° |
Sedlovka | Zatím vobič, 31,8 |
Sedlo | Selle Italia Nepal S |
Pláště | Schwalbe Rocket Ron 27,5x2,60-performance kevlar |
já mám teda poznatek, co se týče chodu vidlice celkem zajímavej.. vidlici bych si vždycky nastavil tokenama, tak abych využíval 90% zdvihu a víc nešel.. protože jsou situace, kdy to tam tu vidlu dostane.. a zároveň aby se nepropadala moc.. když se vychytá, že vidle chodí běžně zhruba do půlky jemně a pak rychlejš tuhne, je fajn si přivřít tlumící patronu a zpomalit odskok… vidlice se sice chodá tvrdšejc, než dřív, ale za to pobere nárazy od kterých by trpěli ruce.. tohle prostě tlumí, ikdyž člověk nerovnost pozná, a tak by to mělo i dle mě bejt… kdo chce mít z vidlice žehlící nástroj, tak bych taky chtěl pak vidět nějakou zajímavou technickou, závodní, agresivní jízdu… ono se na tom měkkým ani pořádně jet nedá…
na dirtu se to pohupuje u začátku zdvihu a mám to nastavěný tak, že z dopadů na placku mě bůbec nebolí zápěstí a to se ta vidle chová jak pevná, komoru tlumení mám na max přivřenou a odskok zhruba na třičtvrtrě zavřenej, tzn pomalej.. a přijdu si jak když skáču do molitanu… doporučuju aspoň vyzkoušet a vydržet pár jízd… jede se s tím dle mě o moc líp… :)
Dobrá pánové, děkuji za rady a koment ;-)
Chápu to moc dobře a je mi jasný že je to zkoušení a ladění atd…
Jenom se zeptám, mám do nohou nalít olej? Nebo vyzkoušet s olejem, případně ho pak vylít co?
Je fakt, že jsem ho zatím vyndával jen ze starých verzí aion/auron. Vidlice jsem při normálním tlaku a sagu byl schopen dát tak do 60% a to mám 100+kg…
Nevím co je v nových vrzích jinak.
Jako Pike:-), ale zase třeba vydrží déle.
Thorx: ten Auron z TT se mi propadal jako prase, nezávisle na nastavení, šel z domu
Thorx: není na škodu to sám zkusit. Na HT jsem token mněl a super. Na fulu jsem ho vytáhl a taky super. Kdybych znovu šel do HT se zdvihem 160mm, zas bych dal token.
Já ji na začátku vytáhnul. Resp. Byly tam dva gumový tokeny. Postupem jsem jeden přidal a teď asi přidám i druhej. Jak říkám se dvěma tokenama stačí foukat menší tlak a bez nich jsem to na skocích dostával až moc často na doraz.
Jako Pike určitě nechodí. Má srovnání obou a Pike proste chodí lip. Auron je tupější. Jinak rady jako hned vyndat hned token jsou nesmysl. Nejdříve jezdit, zjistit kam vidlici dostanu až podle toho ladit progresy. Pokud tam Token je, tak stačí foukat nižší tlak a zpočátku je tím pádem vidlice citlivější.
Fery po úpravě má chodit cca jak Pike. Chci ji taky kupovat na kóje +ko. Za ty prachy musí být lux a nepropadá s pod brzdou? Já ji budu brát z TT
To THORX:
No zatím ještě nevím čéče, má najeto jenom pár km.
Ale jak jsem psal, teď o víkendu jedu do Rychleb. Tam jí chci zajet, pohrát si sní a tak ;-)
A pak se chci na ni vrhnout. Rozebrat, doplnit tekutiny, možná token zahodit někam do dža, no a pak se uvidí jak se bude chovat ;-)
Ale jinak co se takhle všude možně dočítávám a zjišťuji různé info, tak PO úpravě to není špatná vidle za ty prachy ;-)
Samozřejmě že jsou lepší a dal bych tam jinou, ale měl jsem ňákej rozpočet.
Každopádně jsem ale na ní zvědavej co vydrží ;-)
To ufoncz:
Noo upřímně si moc nedokážu představit tenhle rám na „XC“(není to můj šálek kávy ;-)) . Tahle geometrie je jiná než XCčka a 120mm vpředu je asi málo.
Ale asi proč ne, bylo by zajímavé. Doporučujou vidli od 130mm a víš.
V tomhle ti asi moc neporadím :-(
Nevím no, jestli to chceš jak píšeš, tak bych se asi koukal po jiných rámech.
Sám nad tím rámem uvažuju, ty to máš navíc v dost hezky udělaným profilu – 5/5 (i když brzdy a představec teda nejsou můj šálek kávy). Docela by mě zajímalo, jak by ten rám fungoval s vidlí jen na 120 mm zdvihu – víc jako XC (do kopce lepší, z kopce horší), nebo jako úplnej nesmysl?