prepokladam ze tyhle kola so staveny na „v sedle“ do velkyho kopce a ve stoje zbkopce… tam se ty polohy sedla srovnaji ale na jezdeni rovne to neni
wilda81: Já! To bylo první, co mi praštilo do očí… Jak se proboha na tom šlape? :-)
Je to hnusné jak noc,žádný úhel není stejný,každá trubka jinak,jako by to hodil na zem a svařil,jak to padlo,za tu cenu jako komplet ,ať to není líto zahodit do křoví :-)
je to hezky ale na tu zadni stavbu mam stejny nazor, imho je kvuli vaze a tuhosti… a cena mi prijde uz troskunprez caru
Když myslíš. Osobně se mi tapered hlava na tenkých trubkách prostě nelíbí. A pokud bych řešil tuhost rámu na úrovni tapered vs klasika hlavovka, asi ten rám nebude z oceli.
Tak hlavně tím ušetří peníze a asi klesne trochu tuhost. Osobně radši Semi hlávko, než tohle.
K čemu tapered hlavu? Ta 44 mi k oceli a titanu přijde nejhezčí, můžeš si k ní totiž pořídit nějaký hezký hlávko. Což se do tapered schová…
Je to pěkný, ale za 75tis by to muselo být z Titanu. Ani tapered hlavovku to nemá… Když na to tak koukám, tak je pomalu čas udělat vlastní značku a střílet obyč ocelové rámy za 100k
@snílek&vojtechposmourny: Přesně tak! Mělo to být celý ocelový, jen vahadla CNC ALU (dělá to pro ně Superstar). Takhle je to takový nedomrlý…:(
Snílek: máš recht, zadní stavba z hlíny.
Tak to se mi moc nelíbí…
Woow… láska na první pohled :) Ted se mi o něm bude zdát sakra,hehe