na silniční e kola nejsem ani já, ale design horní rámové trubky mě zaujal …
Husquarna měla pro změnu jako první namontovaný nové brzdy xtr trail 4 pístky, dokonce na sjezdáku, ale bohužel jen na výstavním kusu bez možnosti to vyzkoušet. Škoda
RM se už s plášti 2,4 wide místo plusek dost přibližoval pocitům na klasickém enduru.
Navíc i jejich nové ovládání motoru na řidítkách už je docela ucházející, sice ještě displej nemají, ale už se podle toho dá orientovat celkem slušně oproti předešlé šílené bakelitové nevzhledné krabičce.
(vloženo 30.9.18)
midlander : koukám že jsi mi to ted aspon potvrdil ,co jsem napsal…Děkuji
vpa007: presne tak , a co se kilokalorii tyka,ty me prave nastesti netrapi, a to muzu jist cokoliv. A ebike nikomu nenutim, neni ani duvod. Zadny financni efekt z toho nemam. Jen nazor a zkusenost.Me vyhovuje oboje aktualne ebike i klasika , menim podle nalady a potreb a oboje si uzivam. A super. Spokojenost.
4.10.18 14:32
Hele, jako asi rozumím tím co chceš říct. Přirovnal bych to k lyžování… někdo si vyjede na kopec lanem a dolů prostě jede bomby (nebo kochačku), jinej si veme skialpy (nebo běžky) a bere to celý, kopce hore i dole.
Aktuálně beru kolo jako to běžky. Nejsem ani chrt, ani endurista, kilometry (ne)honím, tepovku měřím, baví mě dát technicky čistě trail (skalku, stezku, cokoliv), ale taky baví mě trápit se do kopce. Bolí to, ale aspoň trochu zredukuju vanu, nebo minimálně si můžu dát to lahodný pivo s tím, že jsem ty kalorie spálil. Elektrokola jsem měl pučený, ale neoslovují mě. Sory ;-)
vpa007 : to je uplná blbost …na normální kolo nestačí,tak e kolo – to je nějaký zde zavedený nesmyslný výraz na bike -foru. Mě se zdá, že někteří se té myšlenky uplně bojí- si ji jen připustit… e kolo, tak napíšou tento výraz. Já to vidím tak jak napsal Pedro a jiní. U endura kola prostě vyjedeš kam bys jinak nejel nebo jen když se hodně hecneš a tady si i užíváš trail který vede do kopce. Samozřejmě xc čkářům, kteří honí kilometry, měří tep, rychlost atd. tak pro ně to není vůbec, ti nechápou většinou proč jet hezký technický trail nebo prostě už jen to užívání si trailu z kopce.
Já nějak nevím… i když je to trend, se mi to prostě nelíbí, i kdyby to bylo e-kolo od mnou zbožňovanýho RB :D. Ale jako jestli se to někomu líbí a na normální kolo už nestačí… jeho boj ;-)
breakpain: Mně dává motor na DH kole zdaleka největší smysl, protože se na těch kolech nejhůř šlape. Na spoustě míst na světě sou traily, na kterejch sjezďák užiješ a nejezdí k nim lano, a vytočit si nohy na elektrice bude předpokládám zábavnější a pro jednotlivce jednodušší než řešit vývoz autem.
1.10.18 09:59
Foto 1: první co mne napadlo je – kudy se ten benzín do tý babety leje?!
Jinak obrázek čislo1 vypadal na první pohled jak nějaká chrtí motorka nebo co :) hrozně masivní. Docela úlet.
Jsem nevěděl že nápis pininfarina se dá najít i na rámu byciklu …teda e-byciklu
Už jsem viděl i pěkná elektrokola, ale ty na fotkách mezi ně nepatřî.
Když není na svahu lanovka?:D
Třeba si někdo myslí, že si může udělat bike park za barákem a to, že tam není lanovka pro něj není dostatečný signál, že by to tam dělat neměl?:)
Breakpain : co tu otázku raději dát tomu „zahradnímu prodejci“ nebo Hibike ,Rotwild a dalším co to vyrábějí a prodávají již několik let?
30.9.18 11:48
30.9.18 11:01
Celkem by mě zajímalo jak se jezdí na kole s takhle dlouhou horní rámovkou. Osobně mám problém, že se občas v technice praštim z vnitřní strany kolene o rám a jsou z toho dost bolestivý modřiny. Na druhou stranu na tomhle se asi moc nešlape :D