Hromadím krámy na sezonu 2019. Tímto zhubne karkulka o 1,2 Kg. Postupně budou přicházet další věci :-)
(vloženo 3.10.18)
Singlespeed – na zimáku mám i karbonová řídítka od Truativu která mrznou úplně stejně jako ta vidle a taky jim mráz absolutně nevadí.
Atilla – do vidle raději nevrtám. Dávám jí do servisu.
petrun: ta „karbonová“ pellska moc karbonová není. Korunka, krk, patky – hliník, nohy – hliník potažený karbonem, takže srovnávat ji s nějakým celokarbonem je trošku mimo ;-).
Presne tato vidle mi popraskala ze spodni strany " mustku – korunky" u obou noh. Ale asi dostala pokourit, bo na zavodech predjizdim pouze z kopce…
Petrun: Údržba vidlice RS je tak 5 min času pokud to odflákneš a pouze doliješ olej do spodních noh. Pokud budeš chtít namazat i SA píst, tak vymontovat a zamontovat ventilek ti zabera další 3 minuty. Pokud to budeš chtít udělat pořádně, tak je to na hodinu.
Nevím, ale myslím že 10 minut si 2× ročně najde každý kdo nehledá výmluvy.
Nevím jestli trpí ale na zimákách jezdím karbonovou pelsku už 6 let a stále drží. A to je v práci kolo normálně celý den na mrazu.
dnes dneska je hodne slusnej lifehack.
Tak uvažuji že si tu vidlici jednou koupím postavil jsem si CRR290 do práce a hlavně jezdím taky denně a chci mít co nejlevnější provoz kola. Žádné servisování :-D tlumičů ,ale je to těžké si po 6 letech zvykat na HTčko ,už tak se mi to zda tvrdé. Jsem z toho vydrncaný a ještě vidle :-) to už asi jen asfalt. Trpí karbon na mrazy kolem –10 ?
Jj, v té korunce je konstruována na pružení a predozadne v tom splosteni pěkně funguje. Dej pak prosím vědět, jakou pevnou osu na imbus si sehnal. Taky nějakou sháním.
Pista.Wassermann – tenhle typ jsem vybral kvůli tvaru korunky. Je nejtenčí ze všech karbonek které znám. To je celkem příznivé pro pohlcování rázů. Ostatní typy mají korunky jak trapéz Mika Tysona.
tuhle vidli jezdí kámoš s 110kg druhým rokem, v terénu se nebojí ničeho a všechno ok. Často se mu povolovalo hlavko, pomohlo zdrsnit krk vidle a hrubá pasta. A jednou se mu povedlo ztratit matku z pevné osy – za jízdy :)
kola vypadají libově
Cray – mám to přesně na opak. Do loňska jsem jezdil pevnou. Letos Reba a celkem žádný přínos pro moje potřeby. Jednak kilo váhy navrch a údržbu (mazani) každý den bohužel nestíhám. Když dorazím z práce a následné projížďky v 20:00 jdu raději chrápat abych vůbec byl schopen ráno v 5:00 vstát. Výsledkem je, že na konci sezóny po najetých 3500 km na tomto kole (kilometry najíždím ještě na dalších třech kolech) je uvnitř suchá a mám z ní v podstatě těžkou pevnou vidli. Servis v sezóně není možný, jezdím denně.
Tuhle vidlici já rád, moc rád. Jen jsem prvních pár dní měl pořád pocit, že musím dotahovat hlavové složení. Nezdá se to, ale pro razantní brzdění se umí slušně pohnout a predozadne slušně pobírá štěrkove cyklostezky. Dej dopredu plast 2.4 a vychytej tlak, pak je i dost pohodlí.
Stát není firma a státní firma je jen dojná kráva :-))) Ikdyž vydojíš dost řídký mlíko, pořád jim to za to stojí a je co dojit.
takhle jsem si taky pohrával a měnil vzduchovku za pevnou karbonku. Hodně rychle mě to omrzelo, sranda rychle ustoupila a já začal vzpomínat na pohodlí a odezvu odpružené a po dvou měsících karbon měnil za Rebu… Snad vydržíš dýl!
Postak zvonil dvakrat :D – to ti uprimne zavidim, u me postak nezvoni vubec i kdyz tvrdi, ze vzdy zvoni akorat ze nikdo neotvira, pracuji z domu a mam videotelefon takze dukaz ze nezvonil mam. Tak na kazdy nedoruceny balik posilam stiznost,ale stejne je to k nicemu – porad nic nedorucuje :D
Nechci už do toho investovat moc peněz ale díky možnosti konverze na XD mně láká kazeta SRAM 10–42z. Holt budu muset dalšího půl roku sledovat bazar :-)
Na CRR 290. Ještě přijde lehčí sedlovka a Continentaly RK RS. Nevím jestli to psychicky zvládnu ale kvůli hmotnosti si pohrávám z myšlenkou odstranit blatníky a nosič :-D