Bočnice to nevydržela - po nafoukani jsem našel tohle.
Zkušenost s těmito pneu.
I nejlevnější varianta jede super.
Při nízkým tlaku jezdí parádně i v stěrku, pořádně nafoukané na silnici hezky sviští – i při šířce 27mm.
Ale včera jsem asi přejel něco hodně ostrého a …
(vloženo 5.10.18)
Tak Conti GP4000 v šířce 25mm (reálně 27mm) nebo v šířce 28mm (reálně 30mm).
Mám Vittoria Zaffiro a vydržela zatím dost hrubý zacházení… a pak je možnost prubnout Panaracer GravelKing ;-)
Reálná šířka Paris-Roubaix na ráfku 15mm je 29/31 (plus/race)
Používám je jako universál – většinu silnice, ale občas uhnu na polní cesty.
Ale už mě ty Challenge lezou krkem (a do peněz)
Tohle jsem našel dnes – houby najeto (tak 300) a zase díra.
Doporučíte mi nějaké silniční pláště které nerozsekám za pár vyjížděk mimo asfalt?
Už uvažuju o tom nahodit nějaké 42mm a nechat to čistě na gravelování… A oživit starou silnici jen na asfalt – max 25mm.
25 maj Strada Open, ale ty jsou méně odolné (nemají vevnitř extra ochranný pásek), i tak jsem je nikdy nepíchnul.
No prave ta poddajnost myslim hraje roli.
Tromboonen: jak resi boky vyssi TPI? Budou poddajnejsi, ale mene odolne nez nizsi TPI.
Já od čelendžů mám několik těch „dražších“ variant (silnice až CX) a žádnej problém, naopak, čím měkčí tím odolnější, vespodu maj některý ochranu, ale boky řeší to vyšší TPI, za tři roky jsem nepíchnul, jen jednou ošoupanej ventilek u díry a za to pláště nemůžou.
lunochod proč?
Jezdím na Tufo Calibra plus 28mm a byl jsem překvapený, kam se s nimi dá dojet. A bez jediného defektu.