Značka | Giant |
Model | Omnium |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | M |
Hmotnost | 6,5 |
Rám | Giant omnium, alu |
Vidlice | Giant omnium, carbon, overdrive |
Tlumič | N/A |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | SRAM Omnium |
Středové složení | SRAM GXP |
Přesmykač | N/A |
Měnič | N/A |
Řazení | N/A |
Převodník | Truvativ |
Kazeta | N/A |
Řetěz | KCM |
Náboj přední | Novatec |
Náboj zadní | Novatec |
Brzda přední | N/A |
Brzda zadní | N/A |
Brzdové páky | N/A |
Ráfek přední | Planet X pro carbon 50 |
Ráfek zadní | Planet X pro carbon 50 |
Dráty | Černé |
Pedály | LOOK KEO |
Řídítka | Giant contact |
Představec | Giant |
Sedlovka | Giant |
Sedlo | Vertu ( Aliexpress verze Tioga spider ) |
Pláště | galdy Tufo |
29.5.19 07:04
Muze se, to ti nikdo nezakazuje, ale galuska je brana jako bezpecnejsi pri defektu a pry lip snasi namahani v zatackach.
nzg:ja to mel zafixofane spatne :) muze se na vsem ,a na treningy jsou plaste i lepsi ,kvuli defektu ale galuska ma lepsi vlastnosti takze na zavody je to lepsi volba
Toe-overlap řeším z toho důvod, že kdyz by se poštěstilo tak bych si klidně zkusil i nějaké fix-crit…
jardalee: ja sem to u nikoho jineho nez u bratru z vychodu nevidel. :) Jinak maji pokazde vsichni galdy.
gerrard:jj ja mel nejak zafixovane :) ze na tradicni drevenej velodrom se smi jenom na galuskach ,ale jezdi se na vsem moznym :) a na beton je to asi tuplem jedno
vasado: Na starych drahovkach nenajdes skoro nic jineho nez 165mm kliky. Ted se bezne dava 170mm. A toe overlap je skoro normalni, tam se moc nepocita se zatacenim.
kliky jsou 170mm chtelo by to asi 165mm ale vzhledem k tomu ze stred je celkem vysoko tak se toho moc nebojim…to same toe-overlap, na to ze je ram celkem kratky asi hrozit nebude i s takle dlouhejma klikama
Každá dráhovka má něco do sebe. Kolikátky jsou ty kliky? Takhle na fotkách vypadají celkem dlouhý..
parischr dobře pěkně ty :)
7.10.18 20:02
nemáš na odrážení se nohama od země vysoko sedlo? Karl von Drais ho měl podstatně níž