kandik: na favu ty náby ale myslím nebyly z hliníku. Pak nebyl problém to oleštit šlauškem.
Za mě dobré.
Jinak dával jsem do rawu Hatatitlu a tak vždycky lehce zbělá. Přeleštit to pak stačí houbičkou, když se chce. zato Knolly má trubky v místech, kde to z výrovy nebylo vyleštěné až šedé, v místě leštění šedostříbrné. Každý RAW je opravdu asi jiný. ;-)
podle me je LV kartacivane a pak mozna pasivovane… ale jen hadam podle vzhledu
@pista – ono asi zalezi na materialu. Odlakovany ramy jsem mel/mam tri
To kubad: já. Právě si jednou dal strašně práce s vylesrenim hliníkového rámu do zrcadla. Několikrát jsem to pak lestil turtle waxem na auta, abych to uzavřel, ale bylo to prd platné.
dalo by se lip, kdybys ty hrany oblepil pevnejsi paskou tak je neojedes… jinak ale gut a hlavne az to bude upleteny a na kole, tak si toho nikdo nevsimne… btw ja vim, ja vim… ted sem chytrej :-D
@Milan: D
vem to leštěnkou na auto – tím se ten povrch jako by uzavře a ochrání – mockrát ověřeno
@Pista: elox by urcite byl ta „spravna“ cesta, pokud by bylo cilem to mit uplne leskly. To ale cilem neni. A kdyz to bude cilem, tak šlauch zasroubovanej sam do sebe to jisti, jak zname z 80.let na fávu :D
myslim ze to uz dal ladit nebudu, jista nepeclivost je mi vlastni a tuto vlastnost mam na sobe nejradeji.
Bez následne povrchové úpravy to nebude ono. A bezbarvý laky na leštěný hliník jsou v řádu 5tisic velká pila. Bez báze na hliník se ti obyc. bezb. lak neudrží a bezlaku to bude sednout a flekatet. Já bych to zanes do galvanovny odeloxovat a dal stříbrný elox.
Na foto elox sice není stříbrný, ale pro ilustrací, že náboje se „dělají“ běžně.
To částečný „oleštění“ straight pull uchycení drátů je smutný..do toho bych nešel, páč se to nepovedlo. Škoda.
21.10.18 19:24