Na cestě z práce.
Tak to je ON. Nejdůležitější komponent celého kola, život bez něj si nedovedu představit. Hlavní důvod proč to nekoupit v karbonu, furt to je těžké a není tam příprava na stojánek:-)
Další důležitý komponent. Světlo Lupine, lumenů nemá nějakou extra dardu ale svítí hezky v kuželu na cestu, takže neobtěžuje protijedoucí a jde hezky vidět na cestu - vyloženě praktická záležitost. Napájení z baterie ekola ovládání na displeji. Druhé světlo mám na helmě.
Kryt motoru vzor "stadion"
Nový blatník, a jeho tak trochu zprzněné uchycení
Xpedo, Fungují, jsem spokojen. Nebyl pro ně racionální důvod. Jen se mě prostě líbí.
Cesta z práce
Do nové sezóny nové řazení X1
Bohužel s mojí váhou měly původní MT4 problém...
Taky trošku vylepšení v podobě XX1
Dobré přibližovalo do práce.(30km tam a dalších 30km zpět), do teď jsem to jezdil 4,2 V8 benzín. Takže z mého pohledu posun k lepšímu už jen tím že to nesmrdí.
Originální stav až na nášlapy, světlo, řazení, přehazovačku, brzdy a skoro všechny šrouby výměněny za titanové
Původně jsem měl ebike KTM macina. Byl to hardtail a jezdil jsem míň, to pohodlí tam prostě chybělo.
Teď řeším nějaký blatník, dneska jsem přijel do práce a na zádech asi dvě kila bláta.
Nad odblokováním motoru ani neuvažuju, už z principu. Vzhledem k profilu trasy by to stejně baterie nedala.
Těžko mu něco vyčítat, funguje dobře. Mám ho prostě rád. Nevím co jiného by mě denně vytáhlo do přírody
(vloženo 25.10.18)
Značka | Haibike |
Model | Sduro fullnine 7.0 |
Modelový rok | 2018 |
Hmotnost | 25 |
Rám | Alu, zdvih 100mm |
Vidlice | SR SunTour Aion 100mm |
Tlumič | Rockshox deluxe RT |
Kliky | Haibike components |
Měnič | Sram xx1 |
Řazení | Sram x1 |
Řetěz | Sram PC1110 |
Náboj přední | Haibike components |
Náboj zadní | Haibike components |
Brzda přední | Magura MT 7, 203mm |
Brzda zadní | Magura MT 7, 180mm |
Brzdové páky | Magura MT 7 |
Ráfek přední | Rodi tryp 35 |
Ráfek zadní | Rodi tryp 35 |
Dráty | Sapim leader |
Pedály | Xpedo ti 8 |
Řídítka | Haibike components 740mm |
Představec | Haibike components 90mm |
Sedlovka | BXT |
Sedlo | Selle royal rampage |
Pláště | Schwalbe Nobby Nic Evo SnakeSkin, 65-622, 29" x 2.6" |
Tak tímto bych chtěl poděkovat zdejším diskutujícím a tomuto krásném kusu techniky který mě v dobách nejtěžších dostal zpět.
Už je z domu a jsem mu vděčný za to co pro mě vykonal. Bez něj bych to nedal. Šel o dům dál, s jasným cílem vyhrabat ze sra**k dalšího nebohého. A snad se podaří a za pár měsíců bude mít bike forum dalšího uživatele co si bude užívat jízdu na kole a bude tu psat jak se zbavil ečka.
I když nemám e-kola rád tak náhradu za 4,2 V8 benzín jednoznačně schvaluji. Tohle mi dává smysl.
Co se týče poznatků mimo dojíždění do práce tak nic… Opravdu jezdím prakticky jen do práce (za tmy tam, za tmy zpátky). V létě snad bude čas i na nějakou vyjížďku (i když na to tu mám klasického Kellyse).
Přední blatník asi netřeba, kryt baterie je fakt široký.
Pár poznatků
Na největší výkon to kope do pedálů, tj je pohodlnější jezdit na druhý nejvyšší.(EMTB- hodně pomáhá do kopce, na rovině od cca 15kmh už méně a méně). Motor je tam CXko. tj ten „nejvýkonnější“ ale samozřejmě utnutý legislativou. Baterie je 500wh, stačí na 50km valašského terénu.
Osobně jsem s výběrem spokojený, na účel na který bylo pořízeno bohatě dostačuje tj. doprava z bodu A do bodu B obézního člověka kopcovitým terénem tak aby byl schopen pracovního nasazení. Kdo chcete blbnout tak tenko ebike ne, to chce něco s větším zdvihem a menší váhou což je mezi ebiky problém.
Jen mě zaráží jak málo cyklistů potkávám. Mimo obce a silnice jsem za posledních 1500km potkal 2, slovy dva kusy cyklistů(a oba tlačili).
Ten přední blatník je takový chudáček, ale kryt baterie ho asi dobře zastoupí. Chtělo by to taky doplnit pro kolo nejpodstatnější věci jako výkon motoru a druh a kapacita baterie :S
omg, jsem tuto diskusi na par dnu nejak zaignoroval a malem bych prisel o takovy kopec zabavy. mistr sveta amoleta opet exceluje a mne to malem uniklo!
Tak co jak to jezdí? Nějaké poznatky i mimo dojíždění do práce? Teď to nemyslím jízlivě, jen mě to zajímá…
31.10.18 16:31
rob: proč bych měl chtít někoho ******? můžu já snad za to, že tu Crazym proklamuje, jak se mnou baví a pak se může vzteknout? sám si naběhl, sám se vzteknul
bavili jsme se tu plus/minus normálně, než nastoupil s prasklými žilkami a následně prdelí a kokotem, jeho věc že provokuje a pak neunese trochu té jízlivé nadsázky, já se takovými sousty náramně bavím
Crazym: děkuji náčelníku, že jste se mě zastal :-)
Trepifajxl: proč taková jízlivost? Je potřeba aspoň jednou denně někoho nasr… ?
midlander : o čem to mluvíš ?? vlastní forum?? toto je tvé forum ?? ty jsi ho založil ? vlastníš ho ?? . Jen hloupé kecy máš . To jde ale některým lidem nejsnáze .Chápu.
Nebo máš strach, že budeš muset povinně mít elektrokolo?? Vypadá to tak, tvé až hysterické kecy o ničem
31.10.18 11:21
crazym: jo, jo, frustrace je mrcha… a pak komu tady hrozí prasklá žilka, že? celé mi to připomíná pohádku o tom, „jak Křemílek s Vochomůrkou navztekali kunu Dórniku“
midlanedr: ale oni mají vlastní fórum, česká jsem našel hned dvě, jenže tam nikdo neleze, oni radši tady
31.10.18 10:41
..:)) . Teda to jsou mi věci. To tě musel hodně naštvat Crazyme. Já Tě mám tady za největšího slušnáka. A sám mám někdy výčitky, když se unáhlím. Někdy to jinak nejde. Jasný.
Taky tomu moc nerozumím, proč někdo napíše jen stupidní vyjádření moped či motorka, přitom musí dobře vědět pokud není dement, že moped i motorka fungují jinak.
Ten styl,zaměření tohoto kola není uplně moje parketa, tak jsem se proto předtím ani nevyjadřoval. Ale mínění některých elektrokolo do práce, no to se snad ještě může, to jsme schopni tolerovat, to je taky perlička. Stejně jako nad 55 plus snad jo.
Taky jsem pro kategorii E biky ( at to nezní moc jak je výše uvedeno – jen pro důchodce, jen do práce, jen pro manželku). A konečně se začnou lidé nebát vyjadřovat k funkčnosti , komponentům, atd . Jak to na foru má být.
30.10.18 21:44
30.10.18 20:15
jéjej, tak to já jsem potěšený, že se tu lidé mými příspěvky baví, humoru není nikdy dost a Crazimovy přejeté veverky a různé ty upratovací news from the trails jsou spíš k pláči
také děkuji za starosti o mé zdraví, ale nebojej se, milej pane, já tu prasklou žilku ještě ustojím, horší je to s těmi, co jim už od pohledu hrozí infarkt z přežrání
a propos, Crazym, zkusej být ve formulaci myšlenek konzistentní, v jedné větě se bojej o mé zdraví, aby nepřišli o spoustu zábavy tady… no a v druhé si přejí, bych se stáhl do ústraní, z hlediska formální logiky jejich příspěvek nedává dobrý smysl, víme?
30.10.18 19:43
Trepi: beru forum jako celek, takže to myslím tak, že když může být off-topic v diskuzi, může být sekce elektorkol. Mě zase iritují třeba místní grammar nazis, uživatelé, kteří si myslí, že co je dobré pro ně, musí být dobré i pro všechny ostatní bez ohledu na použití a vehementně to všude doporučují apod. Ale, že by mi to trhalo žíly… :-)
Zdravím,
nechtěl jsem zasahovat nebo komentovat diskuzi moped vs kolo… Ale Barak má pravdu.
Když potřebuje člověk pomoct s pneu, řetězem atd… tak není jiné forum kde to řešit. Pořád existuje tvrdé jádro bikerů a těm e-biky lezou krkem a pak se místo pneu řeší jestli sem e-bike patří nebo ne.
Chtělo by to možnost filtrace. Tady je při vkládání kola možnost vybrat kategorii „elektrokolo“ takže admin počítá s tím že se tady budou e-biky vkládat. Výběr kategorie se ale již nikde nezobrazuje a nedá se filtrovat, což je škoda, nepracovat s daty která jsou vložena.
30.10.18 12:01
Barak: to jsme si nerozuměli, já myslel sekci „foto“
diskuse mají i off topic sekce a je mi opravdu lhostejno, zda se tam píše o holkách či vdolkách (pravopisné komisi zdůrazňuji, že „vdolkách“, aby se to rýmovalo), takže až někdo vleze do diskuse se stížností „můj mopéd netáhne“ nechají mě jeho potíže klidným, ale foto takového paskvilu na titulní stránce mě, co by cyklistu, nějak irituje
ještě že nikdo zatím nevynalezl motorové běžky… se sněžnými skútry a rolbami na forumbezky nikdo naštěstí neleze
Trepi:Jak často? Na hlavní stránce nyní vidím namátkou: Letní čas, Powerbanky…, Sodoma – Gomora, Hledá se odborník na excel…, Vtipy, Pravopisné perly, Nejhezčí bikerka /dejme tomu :-)/, Audiosoustava, Domácí spotřebiče, Co vám hraje v přehrávači, 28. října vznik republiky, EL přímotop do garáže, Fotíte? vol XIV, atd.
Jdeš hlavou proti zdi.:-) Pokrok nezastavíš. Někteří uživatelé to chtějí a s větším rozšířením, jich bude čím dál víc. Udělal bych pro to samostatné kategorie, jak ve fotkách, tak v diskuzi. Ovšem s pružností admina B-F bych možná počkal, až co přijde po elektrokolech, protože tenhle trend už se asi zachytit nestihne.:-)
Howgh
midlaner:
„Šlapací jízdní kola s pedály, která jsou vybavena přídavným elektrickým motorem s maximálním trvalým výkonem nižším nebo rovným 250 W, jehož motor je vyřazen z činnosti, jestliže cyklista přestane šlapat, a jinak je jeho výkon postupně snižován až do vyřazení motoru z činnosti, dokud rychlost vozidla nedosáhne 25 km/h;“ dle nařízení EU parlamentu a rady, které jsme v ČR ratifkovali. Toto nařízení (168/2013) vyjímá ze schvalování technické způsobilosti o technických podmínkách pro schvalování k použití na pozemních komunikacích, kde jsou stanoveny požadavky na jízdní kola, tuhle kategorii elektrokol. Takže v našich zákonech se mluví o kole i v případě mopedu (do 1kw, 50cm3 a max 25km/h), ale dle této směrnice/nařízení je kolo tady vyobrazené kolo. Takže to není moped, motorka, skůtr ani letadlo. Můžeš s tím nesouhlasit, plevelit to tu kecama, ale to je asi tak všecko.
30.10.18 11:12
Barak: souhlas, proti tomuto názoru nic nemám, ale… jak často je zde audiosoustava a jak často mopéd?
v tom je ten zakopaný pes
a že se tu rozjíždí diskuse?
no není to vždy na straně nás „ignorujících“ – třeba teď aktuálně mi nepřijde moc košer strčit mopeda do kol a následně mentorovat dva, kteří se tu pohádají o pravopis, poukazem na web, věnující se gramatice
Nová kategorie „Naše e-biky“ by mohla celou situaci vyřešit. Elektrokol tady bude určitě přibývat.
Trepifajxl: mě třeba nezajímá v diskuzi vlákno „Audio soustava“, což už s kolama vůbec nesouvisí. Tak ho prostě neotevírám, ale nepíšu do něj, ať to jdou řešit na hi-fi forum. Upřímně, nijak zvlášť mě nezajímají ani elektrokola, tak na fotky koukám čas od času. Jaký je problém v tom, tato vlákna a fotky ignorovat? Určitě by se do budoucna hodil nějaký filtr přímo pro elektrokola, abys to měl jednodušší, proč ne.
30.10.18 11:02
30.10.18 10:56
lumyr: hloupý argument, pokud mě to nezajímá, nebudu řešit technické parametry, ale budu řešit, proč to tu straší (právě proto, že mě to nezajímá)
analogicky: někoho třeba nezajímají uprchlíci ze Somálska, pokud budou doma v Somálsku, jeho nezájem se projeví nezájmem o jejich domácí problémy, třeba že nemají co do huby, pokud se ale titíž přesunou v hojném počtu pod okna zmíněného, začne se zajímat o důvod jejich nenadálé přítomnosti, což na faktu jeho prvotního nezájmu o nebohé Somálce nic nezmění
Lumyr:
Hlavně je zajímavý, že tu někteří nechápu to, že elektrokolo tady zobrazené je kolo, tečka. Není to ani moped, skůtr či já nevím co. Pokud se jim to nelíbí, tak to tu nemusí zaplevelit svýma žvástama.
30.10.18 10:38
Je to každého věc, jaké příspěvky bude číst, ale příspěvků ohledně elektrokol je stále víc a mě nezajímají. Jak píše Trepifajxl – je opravdu nutné nás tím obtěžovat na čistě cyklistickém fóru? Elektrokolo pro mě není kolo, je to zcela jiná kategorie, která naprosto potlačuje původní smysl kola, jako dokonalého prostředku pro pohyb vlastní silou a to i do kopce. Teď už jenom chybí, aby se nám začali objevovat i třeba ve Stravě, v segmentech… Snad se jim v budoucnu vytvoří vlastní kategorie a tam ať se třeba předhánějí kolik kilometrů ujeli na jedno nabití baterie, ale to mě opravdu nezajímá.
30.10.18 08:11
Grifter: ono je to celé přesně naopak, víme? Zde je virtuální prostor pro cyklisty a pokud sem lezou majitelé mopedů, musí počítat s příslušnými reakcemi.
Pokud se budu chtít dozvědět něco o pěstování jablek, navštívím výstavu „Země živitelka“ a diskutovat budu na ovocnářském fóru, nepolezu s tím však na web o šlechtění psích plemen.
Prdlejte si na svých prdlavkách dle libosti, ať to jede, ať to sviští, jen když za tím nebude orosené čelo, každému co jeho jest, mnoho spokojených kilometrů přeji, ale proč ta své monstra pořád strkáte pod nos cyklistům? A ještě čekáte, že se tu z toho každý hned zfamfrní.
Trepifajxl: Bike-forum jest obrazem společnosti, jsou tu sportovci různých výkonnostních úrovní i běžní cyklističtí nadšenci více či méně fundovaní nebo lidé prostě jen zapálení do jízdních kol… je tu však také dostatek teoretiků, hledících na sport prizmatem pivního půllitru a bohužel i úplných pitomců, kteří svou idiocii neopomenou připomenout pod profilem každého elektrokola co se na bike-foru objeví.
V reálném životě se jedinec běžně pohybuje v rámci své sociální skupiny, ve virtuální realitě toto však není možné, protože výše zmíněná elektrofobní lůza je rozlezlá napříč celým prostorem a zaneřádí každý pokus o smysluplnou komunikaci výkaly své podprůměrnosti.
Se div, přidělat nějaký fungující blatníky je problém na normálního fulla, natož na elektro.
29.10.18 22:35
Pánové…
Můžete jít tady https://www.mojecestina.cz/forum/
BTW. Dneska přišli blatníky. Zefal deflector RM29. S dodaným montážním příslušenstvím nejdou namontovat. Jsou tam dva typy upínacích pásek. Vzadu je jedna moc krátká, druhá moc dlouhá.
Na předek jsem koupil od stejné firmy typ No mud. Stejné upínání a dlouhá páska je moc krátká, neobepne vidli.
Mě picne…
Jak to tam nějak nabastlim dám foto
29.10.18 19:23
29.10.18 17:59
Jirkovo, napsat kecy s i, to chce hodne demence.
27.10.18 17:49
Pekny kolo, at slouzi :) jednou az vyhraju v loterii, chtel bych poradnyho E-fulla, treba jak nize postoval Crazy. Osadit to brasnama a procestovat s tim Evropu.
V blátě podrží spíš užší hodně zubaté pláště, které se dokážou „proříznout“ na pevný podklad.
Ty NN jsem vozil ve stejný verzi s Pace Star směsí akorát užší, vepředu a ještě s duší. Jízdní vlastnosti na lehčí terény dobrý, ale měl jsem nepříjemně často defekty, kamarád měl teď asi ty samý akorát 27,5" na bezduších a i tak dost často stavěl a musel dávat knot (mlíko čerstvý No Tubes).
Na terén na obrázku je to k ebiku dobrá volba, na náročnější s většíma kořenama ostrejma skalkama a šutrama apod. by to sneslo odolnější bych řekl. Jak to jede (odpor) s motorem asi neřešíš.
A jak ti to drží na blátě posoudíš sám. Jestli chceš lepší, dal bych něco z enduro Maxxisů viz sáhodlouhá vlákna o enduro plaštích. :)
A počítej s tim že buď nedrží v blátě nebo je to hned sjeté, je to jako závodní gumy na auto, dražší gumy do těžších terénů maj měkkčí směsi a i na normálnim kole obvykle vzadu nevydrží přes 2000km, s ebikem to bude ještě míň. Ne že bys tak rychle ojel ty traktory do hladka, ale orvou a zaoblí se jim ostré hrany a drobné žlábky na figurách a vlastnosti jdou do kytek. Přední dá 1,5–2,5× to co zadní, ale v případě stejných vepředu a vzadu se obvykle novej dává vždy dopředu a původní přehodí dozadu místo sjetýho zadního.
Zdravím,
Nebudu odpovídat tady do diskuze protože úvodní popisek jsem měl moc stručný. Postupně ho tedy rozšířím s tím že se budu snažit odpovědět na dotazy (proto fotka stojánku, důvod proč nemám hardtail atd…)
Víc fotek dodám příští týden (netušil jsem že na tomhle fóru někoho fotky ebiku zajímají) žádné jiné teď v podstatě nemám (kdyz jedu fotím si krajinu, ten ebike je v podstatě jen nástroj nevěnoval jsem mu větší pozornost)
Poprosil bych o názor zkušenějších na pneu. Určitě vyhodím duši a hledat budu něco co hned nebude sjeté a podrží to v blátě. Co nejširší kvůli pohodlí.
Elektrokola v prirode mne vadi, ale na dojizdeni do prace ne, zvlast kdyz clovek presedla z auta, takze za me pekne. Profil take pekne vyplneny. Uvital bych vice fotek kola, kde bude videt cele. Ta jedna je takova divna.
26.10.18 21:59
parischr: ale prosím tě, na B-F nepochodíš ani s prostou logikou, natož pak s jazykozpytem
Hezky kolo. Na ty kecy tech chytraku co si myslej ze to je motorka se vykasli. Nicmene druha vec je, ze nechapu cos nam chtel rict tim, ze si jezdil osmivalcem? Honeni ega?
No nevím jestli je to dobrý nápad takovéhle přibližovadlo si pořídit na zimu…(to bych si pořídíl nebo jezdil na tom někdy od dubna …)
kdy budeš asi jezdit většinou po tmě…
doufám, že to není jen na dojíždění do práce…to byl asi nesmysl na celopéru…
Nejsou uvedeny zásadní informace – jako zdvihy…
25 kg je tedy docela dost…
Fotek zoufale málo…hlavně, že je vyfocený stojánek…
26.10.18 14:44
tak odblokovat to asi pujde stisknutim tlacitka, ve vyhlasce si muzou psat co chteji, to se tu neresi..
Btw myslim ze vyhlaska celkem jasne stanovi co jeste je kolo a co uz je moped, tak nevim, co tu vedete za debaty.
jinak bez motoru se na tom jet neda, protoze hmotnost, a s motorem je min. pomoc 100% vykonu ‚cyklisty‘, takze za me je to spis druh mopedu
Na dojizdeni do prace to muze byt super, pokud e-bike umozni jezdit mimo silnice a neztrati tim rychlost. Jezdim po Praze na silnicce, kde e-bike uz je zase naprosty nesmysl. Nekde na dedine v prirode.. fajn.
Přesně na tyto účely, tedy dojíždění do práce na střední vzdálenosti elektrobiky chápu a nemám problém. 100× lepší 1000 aut s jedním člověkem uvnitř.
26.10.18 12:13
Jenom si říkám, že pokud to na fotce je jeho cesta do práce, tak možnost vynechat sprchu asi nebyl hlavní argument pro koupi e-kola. Osobně bych si na dojíždění vybral hardtail s pořádnýma blatníkama a trošku poladil max rychlost.
26.10.18 11:55
Rozbiješ se na čemkoliv, to je spiš o tom co máš v hlavě a jak to používáš.
Všechno jede jen tak jak ty tomu dovolíš.
Když to zhrnu tak 30km před a po práci jako dělník bych nedal. Dojíždění do práce musí mít nějaké parametry abych jezdil často. A pokud zdraví, profese, sprchy, úkoly před a po práci, rodina neladí tak E-bike je potom opravdu vhodný nástroj.
Hele některý bastly a rozhodně to půjde zařídit u šikovnýho mechanika či elektronika i u tohoto, lze jezdit bez šlapání. Osobně to považuju za megarisk, že se někdo někde pekelně rozbije, protože pojede s tempomatem něco co nedá, a neštěstí je hotovo.
26.10.18 11:11
kocers: nechci se hádat, nestojí mi to za to, ale moped je motor s pedály a ano, toto je motor s pedály
Jestli tě to vytáhlo z auta na nějakou lesní cestu jako na foto, tak za mě rozhodně fajn. Zdar a sílu!
trepi: podle mě to moped neni. Moped má samostatný motor a aby stroj jel není potřeba šlapat. Kdežto elektroKOLO nemá samostatný motor a abys mohl jet (krom teda jízdy z kopce) šlapat prostě musíš.
Kdyby se ale vytvořila nová kategorie pro e-biky, vůbec by to ničemu nevadilo, ale ani takhle mě to nijak neuráží.
26.10.18 10:54
je to mopéd, milý jeníííkůůů, zjisti si, co znamená „moped“ a pokud tě úporné přemýšlení vyčerpá, dej si mokrej lajntuch na čelo
Trepi, Fran: Je to elektrokolo nebo elektromoped? Já myslím že elektrokolo. Takže v kategorii naše biky a celkově na bike-foru je správně. Dejte si studený obklad, třeba to pomůže.
Do práce jezdíme 29km tam a zpátky dle času protahuju, bohužel občas na denní dojíždění to není. Když to ale jde tak je to super začátek i konec dne. Elektro není pro mě ale už mě nijak nedráždí jako některé. Hodnotit raději nebudu protože mě to přijde hnusné.
26.10.18 10:12
Na dojizdeni perfekt zalezitost, jezdit 60km denne za svy uz fakt neni pro kazdyho. I kdyz tady na BF (aspon podle kecu na netu) to zvlada kazdej druhej :-) Takze tech par hateru si nevsimej, jsi na spravny ceste, a treba az bude pekne, vytahnes obcas i normal kolo a uzijes si prima vejlet!
Ten stojánej je geniální! Elektrokolo na dojíždění dává samozřejmě smysl.
Do práce proč ne, člověk se trochu pohybuje ale nepřijede zralej do sprchy. Akorát full v elektru bych fakt nechtěl, všechno tam dostává na prdel dvojnásob, zvlášť když to člověkj neumí ovládat – viz. ten zfialověnej kotouč. K tomu stojánku bych ještě přidal nosič a blatníky, pak to bude tip ťop…
26.10.18 09:15
prostě se tu budou mopédi vystavovat v jízdních kolech, nemá smysl se nad tím rozčilovat, stejně se tím nic nezmění
takže analogicky, až budu chtít někdy vystavit své jízdní kolo, najdu si web, který se věnuje mopédům
Hele taky nechápu ty útoky. Jako jo, elektrokola se mi nelíbí, ale tady je slušně vyplněný profil i s vlastním komentem majitele, takže OK, nemám problém s tím, že ebajk je v našich kolech, proč ne. A posun z auta na kolo, byť s elektrickou dopomocí, ok. Spíš dumám, jestli na ježdění do práce je potřeba full, kolega na stejný účel má kolo ve své podstatě e-trekingové a na ježdění po cyklostezkách a cestách super…
26.10.18 07:30
Za mě pohoda, kolo to je, ty nesmyslné útoky taky nechápu. Ať ti to ešlape…
(bez ironie)
Fran7 se probuď už. Jako cyklista nemáš na silnici co dělat jsi cyklomrd cyklobuzna a sebevrah takže pokud někdo přejde z druhé strany barikády tedy z řad řidičů aut na naši stranu vždy ho vítám a je mi fakt jedno že má e-bike. V práci jsem za kundu že jezdím do práce na kole v tomto počasí a za sebevraha v létě. Respektuj ostatní protože až se někde zrakvíš a pojede kolem někdo na e-biku a nabídne ti pomoc třeba, tak mu řekneš jeď dál vole nebo budeš rád že je odpočatej plnej síly pomáhat…
Stojánek na takovém typu kola je zabijácký, ale kdyby mi někdo nutil takového bajka, tak bych se mu vůbec nebránil :)
kolo to neni motorka to neni, je to elektro kolo. Věřim že je to super, ale asi by to chtělo kategori elekto, aby se to tam dalo porovnavat . Admine udělej s tím něco.
Že vás to furt baví. E-biky mě neberou a částečně je taky zavrhuju (na ofiko trailech), ale hnedka útočit na majitele je trochu ubohé.
Musí se na tom šlapat aby to jelo? → musí
Je to kolo? → Je
Patří to do „Naše biky“? → kolo to je, profil je vyplněný → patří
Jen pro majitele. Hodilo by se víc fotek.
S11 mám dva.. trochu úcty k veteránu a nesrovnávat s e-paskvilem. Až tomu kolu bude to co Stadionu, tak rozhodně pojízdné nebude. :-)
Možná to bude tím stříbrným spodkem, ale nějak mi to připomnělo tohle https://media1.mypage.cz/…20FUMOTO.jpg
Jede to bez šlapaní?
Pokud ne tak je to kolo, ikdyž né „čistokrevné“.
Koukal jsem na to u nás v krámu.
Nepotřebuji to zatím a i tak to neodsuzuji.
Jsou teda už i povedeňejší.
Kategorie zde je pro Naše Biky nikoli pro e-Biky, jistě spokojen si, já jezdil 3 roky 27Km tam a dalších 27Km zpět na pevňáku 26" a taky jsem byl spokojen.
Jo a koho zde zajímá, že jsi doteď měl 4,2 V8 to asi kolo nebylo, že? a teď máš elektro – asi se pose..me.
25.10.18 22:15
Posun k lepšímu znamená co? Jádro, nebo hnědé uhlí?
25.10.18 21:18
Otvírám lahváč :)
Mmch, full se stojánkem, to je ultimátní kombo :D
Cas na popcorn :)