Toho zařazeného převodu lituji :-
Po několika generacích na Specialized Roubaix jsem zjistil, že i jiné kola mohou jet pohodlně :-) Speciálně tedy na moravských silnicích…
(vloženo 31.10.18)
Značka | Cannondale |
Model | Synapse Carbon Disc Dura-Ace |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 7,8 (bez pedálů) |
Rám | Synapse Disc Asy-mmetric, BallisTec Carbon |
Vidlice | Synapse Disc Asy-mmetric, BallisTec Carbon, SAVE |
Kliky | Cannondale HollowGram Si, BB30a w/ OPI SpideRing, 50/34 |
Přesmykač | Shimano Dura-Ace |
Měnič | Shimano Dura-Ace |
Řazení | Shimano Dura-Ace |
Kazeta | Shimano Ultegra 11-27 |
Brzda přední | Shimano Dura-Ace |
Brzda zadní | Shimano Dura-Ace |
Brzdové páky | Shimano Dura-Ace |
Ráfek přední | Roval C38 |
Ráfek zadní | Roval C38 |
Pedály | Shimano Ultegra carbon |
Řídítka | Cannondale C1 |
Představec | Cannondale alloy |
Sedlovka | CAnnondale carbon SAVE 2 |
Sedlo | Fabric |
Pláště | Vittoria Rubino Pro |
Topových 5*
Měl jsem podobné nedávno na testovačku a spokojenost – na cestách s asfaltem jak struhadlo jel bike nekompromisně, jen mi chyběla akcelerace silničního kola.
Hogy: Kola začínají být s tou svojí výbavou obézní. Jen je třeba si říci, že to není kolo na nízkou váhu ale z kategorie Endurance. Pro gramaře by se v nabídce jistě našel nějaký SuperSix pod 7 kg. Chtěl jsem kotouče a pohodlnou geometrii, spolu se schopností nevytřást ze mne duši :-). Jinak můj předchozí S-Works Roubaiy SL4 na kompletní kotoučovém Sram Redu byl o 150 g lehčí (rozdíl byl v zapletených kolech). Pocitově jede kolo dobře a je i pěkné, tedy není co řešit.
Cioran-m: Ten „rozštěp patra“ sedlové trubky je jen u High-Modulus carbon rámu (alespoň jsem o tom přesvědčen), tady je použita levnější verze.
1.11.18 07:43
toto – https://www.bike-forum.cz/…52049-kroska – nemůže být od stejné firmy.
31.10.18 23:26
GULIN:Nádhera jako šedý základní primer, chce to ještě vrchní vrstvu.
S tou hmotností nevím. Jsem možná lehce postižený gramař, ale když pominu můj gramařský titan, tak jsem níže s ocelí a duralem. Těsně nad titanem, který má sakra vysoké duralové ráfky a je to už prakticky veterán a další ocel, která je poskládána taky cca pomalu 20 let zpět není o moc těžší. A to je z toho výčtu stavěno na hmotnost jen jedno kolo.
31.10.18 17:00
Někdy škrtá, většinou ne. Hlavně ale brzdí a o to mi šlo hlavně. Po koutočovkách SRAM Red jsem naprosto spokojený
5*
Aha, tak potom jde o situaci, do které se kotouč dostane.
Já myslel obecně, že neexistuje kotouč, který by neškrtal v nějaké z nich…
Mně standardně kotouč také neškrtá, ale např. po dlouhém sjezdu, kdy jsem vydatně brzdil, tak se do srovnání kotouč rozvlní a škrtá.
Mě třeba kotouč neškrtá ani náznakem, ale mám vepředu 15mm osu, měl jsem testovačku Synapse s 12mm osou a tam to škrtalo při jízdě ze sedla fakt hodně.
Až na to BB30 moc pěkný, neškrtá ti při spurtu kotouč?
jonti: skoro bych řek, že je to SL4 s jinou nálepkou :) (A myslím to pozitivně)
31.10.18 14:16
Hezké kolo. Specialized už nemá ekvivalent Roubaix SL4, toto je dobrý nástupce.