Značka | Cannondale |
Model | Caad x |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 8,8 |
Rám | Dural |
Vidlice | Carbon |
Hlavové složení | Fsa |
Kliky | Sram red,carbon |
Středové složení | Fsa,bb30 |
Měnič | 105 |
Řazení | 105 |
Převodník | Wolf tooth,42t |
Kazeta | Sram 11-36,11sp |
Řetěz | Sram x1 |
Náboj přední | Formula |
Náboj zadní | Formula |
Brzda přední | Trp spyre,140mm |
Brzda zadní | Trp spyre,140mm |
Brzdové páky | 105 |
Ráfek přední | Dtsc 2.0 |
Ráfek zadní | Dtsc 2.0 |
Dráty | 1.8 nerez DT |
Pedály | Zeray |
Řídítka | C3 |
Představec | Force light ,70mm |
Sedlovka | Fsa,carbonchina |
Sedlo | Vertu |
Pláště | Cont.ultra sport ll,700x32 |
Hydry to nejsou,ale chce to dobre desky a kotouc s velkou plochou…pak je ok…
Pistachio: Starší typ 105, co je na tomhle kole má excentrickou horní kladku. 32 zubů vzadu zvládne oficiálně v režimu dvojplacky s velkým rozdílem počtu zubů na převodnících (např 50/34), tedy při zařazené malé placce s přikloněnou horní kladkou. Selský rozum říká, že v režimu jednoplacky musí zvládnout vzadu zubů více, neboť malá placka není a na převod velká/velká je horní kladka na rozdíl od převodu malá/velká maximálně odkloněna od pastorků, tedy se pod ní bez problémů vejde větší kazeta. U nového typu R7000 je to jinak. Horní kladka je v ose otáčení ramínka, tudíž se horní kladka neodklání a tudíž je při použití 36z kazety třeba odklonit celou přehazovačku zadním šroubkem a řazení se stává jalovým a pomalým a pocitově neodpovídá úrovni 105, ale spíše nějakému vyhrkanému Clarisu s vydřenými bovdeny :-).
5*
Pěkný stroj. Jak zvládá ta 105 tu 36 vzadu?? Všude píšou, že je určená pouze na 32 zubů.
2.11.18 12:37