Absolute black 34T
ještě kola a je hotovo, karbon řídítka 760mm RaceFace a představec 50m
Stavba…a budou i jina kola DT350+DT XM421
(vloženo 4.11.18)
Značka | Niner |
Model | RIP 9 Carbon |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | L |
Rám | Niner, karbon, CVA 125mm |
Vidlice | RS yari 120-140, aktuálně 130mm |
Tlumič | RS monarch |
Hlavové složení | Slackerizer Angle Headset 2° |
Kliky | Shimano XT M8000 |
Středové složení | Shimano BT800 |
Přesmykač | - |
Měnič | Shimano XT M8000 |
Řazení | Shimano XT M8000 |
Převodník | Absolute Black oval 34T |
Kazeta | Sunrace 11-50 |
Řetěz | Sram 1130 |
Náboj přední | DT350 |
Náboj zadní | DT 350 |
Brzda přední | Shimano XT M8000 |
Brzda zadní | Shimano XT M8000 |
Brzdové páky | Shimano XT M8000 |
Ráfek přední | DT XM421 |
Ráfek zadní | DT XM421 |
Dráty | Sapim |
Pedály | - |
Řídítka | Race Face Next 780 riser |
Představec | Wake 45mm |
Sedlovka | RS reverb 125 |
Pláště | Maxxis Ardent/Forekaster 29x2,20 |
ceo – díky. prostuduji si to. Kdyžtak napíšu ježíškovi.
Vizuelne obycejny az nezajimavy kolo… Trochu skoda u Nineru :( Dalo by se z toho vymacknout vic…
Le Corbusier – tip na řídítka – Funn Kingpin 810mm a jen 5 backsweep, 2 upsweep. Udělá to neskutečně moc. Mám je říznutý na 760mm a po výměně představce z 60mm na 40mm mám ruce ve stejné poloze u 40mm přestavec + Kingpin (dříve Fatboy) jako jsem měl u 60mm přestavec + řídítka s tuším 7 backsweep
Zajímavé. Jak všichni vidí Niner, tak nikdo nekomentuje geo. Vždyť je to vlastně uplně nepoužitelný ;-)
Kola, pláště, kokpit a pedály a bude to parádní…
Lubin97 – jo, mám RIPpa model 2014 (alu) ve velikosti M, měřím 183cm. Řidítka mám 740 a představec myslím 60. Chtěl jsem dát ještě širší řidítka a kratší představec, ale většina řidítek má na moji potřebu velkej backsweep což zase zkracuje posed. Tak jsem to nechal tak.
Kolik měříš ty? Jen pro představu.
No musíš počítat s tím že zkrácením představce na 50mm se ti zásadně změní posed ( teď tam je snad 100 ? ). Aby ti to pak nebylo krátký – budeš muset dát hodně široký řidítka.
vpa007 – přemýšlel jsem o tom, když jsem viděl oba vzorky tak jsem usoudil, že ardent má víc bočních špuntů a bude lepší na předek
Le Corbuisier – ten kokpit je špatnej vím, ale ona geometrie RIPa je taková jinačí než ostatní kola takže jsem nejdřív nahodil co bylo doma, ale tušil jsem, že to bude chtít zkrátit a ted už to nejen vidím…Ty máš taky RIPa?
TJK – tenhle rám je starej model, ale ten novej by se ti snad líbit moh ne?
Hele, když na to tak koukám… nebylo by lepší mít Forekastera vpředu a Ardenta vzadu?
k té váze -né že by na tom u RIPa úplně záleželo, ale carbon verze rámu je paradoxně dle papírových údajů těžší než hlína.
Jinak ten kokpit fakt uprav. Každopádně myslím, že budeš hodně spokojenej. Jako já;)
Jj mam v planu kratkej cnc predstavec ca 50mm a jeste asi zmena na rodla 35…ten predstavec je na zkousku
Pedale sem zebral co mam pro decka na kolo..svoje mam jeste na giantu
Jinak hmotnost pujde diky novym kolum o kilo dolu a dal uz moc prostoru nevidim…vzhledem ke svym 90kg hmotnost vyjma sezrvacnych hmot neresim a vys jak xt neplanuji
Tak doufám, že v průběhu nastavování zmizí kokpit paní Radové, dtto ty otřesný pedále :-)
S tou váhou je to přece jasný. Výrobci nenápadně přidávají a ubývá u elektrokol, no a nakonec se to potká nekde u 17kg a ti co nadávají na váhu elektrokol už nebudou mít důvod si to nekoupit :-D
Jj neuvedl jsem toho moc…odpo doplnim a i nejaky foto venku…vcera jsem.to teprve doskladal :-)
TJK já myslím, že udělá. Auron non-boost a boost mají rozdíl přes 100g. Paradoxně Durolux je lehčí než boost Auron.
Samozřejmě platí váha/cena/výdrž, kdy nízko mohou být jen 2 hodnoty, ale kola prostě bobtnají. Meta TR 29 je 15kg kladivo na 130mm … To by si nikdo dřív nedovolil ani uvést. Trail kola se 130mm mají 13,6 kg v karbonu. Já mám na 2014 stejnou váhu na 140mm zdvizích AL enduru. Jak to?
ceo:jasny ze vaha tady neni na prvnim miste…ja jenom ze muj hlinik je o 600g lehci.Boost mam taky,35mm kokpit tez,,kola hodne tezky…tak me ta vaha prekvapila,.Neni to mysleno jako kritika…jinak souhlas co pise TJK.
Asi by bylo dobrý psát do profilu průměr kol 27,5 / 29 a taky zdvihy předek/ zadek, protože kol je dneska stašně moc. Googlit se mi to fakt nechce a já netuším jestli to je 100/100 nebo 170/160 … Je mi janý že když tam je Yari tak to na 100 zdvihu nebude ale i tak …
CEO: to je imho blbost… Boost Pike je o 100g lehci nez predchozi model, moje 35 rodla v 800mm maji 210g a dal muzunpokracovat… vahu dela maximalne jak moc naditou mas penezenku, rozhodne na to nemaji standardy vliv… nebo si fakt mslis ze 6 a 10mm na sirce standardu ti udela rozdil vic nez 100g na celym kole? ja myslim ze ne
nejak uz to prestava mit kouzlo nineru a zacina to byt takovy spis genericky cinsky katologovy ram… nevim no…
Juraj.9 to je dnes bohužel normální. Cca 100g udělá boost standard jen na vidlici, pak rám, náboje. Něco přibude na 35mm kokpitu.. Dříve se více jelo na váhu, dnes raději „Enduro bombproof“ i na kolech, kde to nedává smysl. Dříve se u 1 kg plášťů až na DH střelce všichni osypali a dnes ti je doporučí na AM/traily. 2kg 36mm vidlice na trailovém kole je normální.
Tohle není stavba na váhu, takže ok.
Chtelo by to vic fotek.Ta vaha na carbon nic moc,je to tezsi nez moje hlina.. :-) Ale jinak at dela jenom radost.