Značka | Fiorelli |
Hmotnost | 8,3 |
Rám | Fiorelli cr-mo columbus |
Vidlice | Aprebic (Fort) |
Hlavové složení | Klasické 1” |
Kliky | Prowheel solid HT2 |
Středové složení | Shimano SM-BBR60 ital |
Převodník | 48T |
Kazeta | 17T |
Řetěz | KMC |
Náboj přední | Novatec A185SBT 32 děr |
Náboj zadní | Novatec A186SBT 32 děr |
Ráfek přední | Remerx Taurus |
Ráfek zadní | Remerx Taurus |
Dráty | Sapim |
Pedály | HT - PA12A |
Řídítka | Ze starého Superioru |
Představec | Force |
Sedlovka | Maxi 1 |
Sedlo | Karbon Ali |
Pláště | Continental Ultra Sport 622x25 |
V jednoduchosti je krása! Hrozně pěkný za mě máš 5 bodů, ta barva tomu dává šmrnc! Co to je za RAL?
Vydlice za třy čenta, to se viplatí :) Ale vypadá fakt hnusně jak je useklá pod hlavovkou…
Jsem rád za kritiku ;) Pravda že fixie rám by byl lepší už kvůli vyššímu středu ale zase ta cena by byla jinde za tenhle jsem dal litr a za vydlici kdysi 300 (už jsem ji měl doma dva nebo tři roky). Přesně je to vkusu každého ;)
Zas novej ram by byl za vetsi prachy z horsiho matrose nez konverze. To mas z toho zes nam ukazal ten puvodni, bez toho by ti to vsichni pochvalili :-)
10.11.18 00:06
10.11.18 00:04
Měl jsem už od začátku jasnou představu tak jak vypadá kolo teď . Jen jsem to chtěl postavit na kvalitním rámu a ne na Favoritce. Náhodou jsem narazil na tenhle rám který byl za super cenu takže historie šla stranou
Kdybych neviděl původní rám, řeknu hezký – ale to samý jsi mohl poslavit i na něm a uchovat tak trochu historie.
Na kliky nízko se dá zvyknout po pár odřeních pedálů, zato potom na bajk nebo silnici člověk po přesednutí jede jak bába na nákup :-D A bez brzd bych teda taky do provozu nevyjel.
Jj nad patinou jsem taky chvilku uvažoval i když od začátku jsem měl v hlavě tu žlutou a rovnou vidlici a vše ostatní do černa. Fixka je hodně zábavná a těším se na ni vždycky jak malý kluk :)) Ano super nápad s nějakou novější stříbrnou sadou by to šlo
Cio, mi to prave nic nerikalo, takl jsem byl zvedavej. Zaujalo me to ze delali Coppi, ale takovy ty bezny novejsi Coppi uz ne: https://www.steel-vintage.com/fausto-coppi
S tim skrytim patky to vyslo :-) Dobova campa je raketa hrozna. Ale vzdycky to muzes postavit jako retro-modernu, treba na stribrny Potenze nebo lehce starsi Veloce/Centauru/Athene, jestli se ten ram moc nekrouti. A s fixama je potiz ze jsou navykovy…
Byla úvaha rám zrenovovat a postavit vintage silnici, ale sehnat nějakou dobovou sadu campa atd by byl oříšek a navíc za brutální raketu. Ale uvidíme třeba se k tomu jednou dostane až mě fixka přestane bavit :)
Právě že jsem nic neřezal to by mi bylo toho rámu líto. Patka je natrena na černo aby nebyla tolik vidět a origo vidlici mám schovanou doma:)
9.11.18 12:32
Hm, jako vymenit vidlici s tak peknou korunkou za unicrown fort (nepsal nekdo ze praskaj?) protoze je rovna, nevim. Odrezani ocka na hazku jednou budes sam litovat. Mi prijde toho ramu skoda na mestskej pozink, ale zas co s nim. Sorry.
Jezdim silnicni ram jako festku s 172.5 klikama bez problemu, i kdyz v zatackach jsem si tak nejak zvyk moc neklopit.
P.S. Founded in 1932 by three brothers. The company sponsored several teams and riders and was very succsessful. Many famous champions rode Fiorelli bikes. Among them Schotte, Kubler, Koblet, Gaul, Motta and Ole Ritter who broke the world hour record on a Fiorelli frame in 1968.
In the late 1950s, Fausto Coppi wanted to begin producing his own classic Italian racing bicycles. He made a deal with Fiorelli in Novi Ligure for the manufacture of bicycles. These vintage bicycles were very similar to Fiorelli's own designs, apart from the finish and branding. When Fausto Coppi died of malaria in 1960 this contract was still valid and the production of Fausto Coppi branded bicycles continued.
@LukiS6: V provozu, jako ze s tim jezdis bez brzd na verejnych komunikacich? Na to asi WTF a no comment.
Děkuji ;) Jj kliky jsou nízko musím si to v zatáčkách hlídat. Jinak chtěl jsem tuhle fluo žlutou at jde kolo v provozu dobře vidět a navíc se mi i líbí :)
9.11.18 09:26
problem tehle prestaveb na fixku je ,ze to ma pak nizko kliky,u drahovyho ramu je stred vys ,ale jinak je to pekny