Obligátní pravoboček
Levý bok
Bidon z vercajkem je trvalou součástí kola.
Kliky Tiagra a semikompakty.
Velitelské stanoviště se vším potřebným.
Nově pořízené světlo Gaciron. Yinding svítil lépe, ale tohle je kompaktnější a má využitelnější režimy. Zvonek moc nevyužívám, ale někdy příjde vhod.
Sadu jsem dostal zadara, uvidíme, jak si zase budu zvykat na dualy. Rozsah na zimáka ideáln
Tahle brzdná sestava dala člověku zabrat. Sehnat botičky na véčka, které jsou kompatibilní se silničníma špalkama + štelovací fajfka. Uf..
Zadní osvětlení. Na každodenní ježdění ve tmě jsou dvě světla nutné minimum. 3. mám na báglu.
Zadní blatník s hromadou refelxních prvků.
Dualy 105. Velká změna oproti campě, pochybuju, že budou taky fungovat přes několik desetiletí.
Další věc, která dala zabrat, ale je nutná ke správné funkci přesmykače.
Jsem upřímně zvědav, jak zvládne zadní náboj nástrahy zim
Do nové zimní sezóny dostal zimák/šichťák novou sadu, kola, blatník a pár dalších kravin. Kolo slouží z 95 % jako dopravní prostředek za špatného počasí a tmy do práce a zpátky domů. Tomu odpovídá i výbava a hromada reflexních prvků.
(vloženo 18.11.18)
Značka | Spyder |
Model | Trilobite |
Modelový rok | 2012 |
Velikost | 51 |
Hmotnost | 11,3 KG tak, jak je na fotkách |
Rám | Nějaká špatně zpracovaná hlína |
Vidlice | Karbon nohy, alu krk |
Hlavové složení | Něco na průmyslech |
Kliky | Shimano Tiagra 4600, 175 mm |
Středové složení | Shimano Tiagra |
Přesmykač | Shimano 105 5700 |
Měnič | Shimano 105 5700 |
Řazení | Shimano 105 5700 |
Převodník | Shimano Tiagra 52/36 |
Kazeta | Shimano 105 5700 12-27 |
Řetěz | Sram PC 1110 |
Náboj přední | Mavic Aksium |
Náboj zadní | Mavic Aksium |
Brzda přední | Tektro RX 5, botky silniční Avid, štelovací fafjka |
Brzda zadní | Mavic Aksium |
Brzdové páky | Shimano 105 5700 |
Ráfek přední | Mavic Aksium |
Ráfek zadní | Mavic Aksium |
Dráty | Mavic Aksium |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Cannondale C3 |
Představec | Force 100mm |
Sedlovka | China karbon |
Sedlo | Prologo |
Pláště | Specialized Espoir 30 mm |
19.11.18 14:22
Hele ja z Beskyd se nenecham perovat ohledne zimaka od nekoho z Krna, takze prr ;-)
19.11.18 12:50
Elektrika je cervena, plyn zluty. Ale dneska se taha spise igelit. Predni zasterku nepotrebuju a zadni uz vubec ne. Jezdim furt sam :-)
Cio: myslím, že něco podobnýho furt existuje, dává se to do výkopů pro označení sítí kdyby jednou někdo kopal, elektrika je tuším žlutá, plyn červený?
19.11.18 12:21
orm: zástěrky jsem vyráběl ze starých plastových bajkových blatníků, jejichž rozšířený konec jsem uříznul a šroubkem připevnil ke stávajícímu blatníku, který se tímto pěkně prodloužil a rozšířil.
Pekne a funkcni kolo, tedy az na kola. Na ty jsem take zvedavy jak ti vydrzi zimu :-). Podle me neslabsi misto a volil bych, alespon do zadu, neco jineho.
@cioran-m: Schazejici zasterky jsou problem pro ostatni a neni to problem pro jezdce na kole bez zasterek :-). Pokud nejezdi v baliku, tak ok.
ps: Resim ted podobny problem a nevim z ceho zasterky vyrobit. Nejaky tip?
Tyjo, zajímavý kombo… ale tyhle pouliční směsky mě vlastně baví, takže ať to baví i tebe a dobře slouží! 5*
19.11.18 09:08
Nemám rád červenou, převodníky jsou fakt hnusný :)
Takže za 5 :) CX a RB musí vždy za pět :)
Prevodniky jsou puvodni.
Svetlo se muselo fest utahnout a zalezi na povrchove uprave riditek. Koupil jsem do foroty 2 dalsi drzaky, abych to moc nemusel presroubovavat. Jinak mam vytku k vuli mezi drzakem a svetlem. Proste to za jizdy drnca. Nejhure je na tom paradoxne drzak, co byl primo u svetla. Ty doobjednane z alika jsou na tom o neco lepe. Po par stovkach nocnich kilometru musim uznat, ze na silnici je to svetlo OK. Do terenu fakt ne.
A jak to nakonec vypadá se stabilitou toho světla v provozu? Někde jsi psal první dojem, že se posunuje. Díky
Já to řešil kvůli karbonovým ráfkům a dostupnosti špalků na ně. Ty přídavné páky by taky byly řešením, ale nějak jsem si na ně nikdy nezvykl a z nákupní střely šly dolů.
Tromboonen: silniční mám raději, neboť jsou menší a užší, lépe se se silničním ráfkem s užší brzdnou plochou seřizují a během používání nevzniká schodovité „zajetí“. Navíc, některé mini-V brzdy mají už přímo rakvičky se silničními gumičkami, takže tam je vyřešeno hned.
Single/nooski: v čem jsou lepší silniční špalky? Já mám na CX/dvojce mini V a nějaké dvoubarevné Véčkové špalky (ty delší) a funguje to krásně. Místo štelovacích nudlí nebo štelováků v bowdenu mám přídavný páky, ty maj i štelováky a u zimáka si dovedu představit že by se hodily (zmrzlé ruce a tak).
18.11.18 16:06
Rám vypadá že už něco zažil. Kolik má asi najeto? zajímala by mě hlavně zimní sezóna.
Co ten krátký přední blatník? To tam doufám přijde ještě zástěrka, nebo nějaké prodloužení. A za ukončení omotávky by ses měl stydět :-)
Singlespeed: díky, špalky jsem tak už taky řešil. Štelovátko na brzdový bovden vidím prvně, když jsem to dával do kupy, tak jsem ho nenašel.
S těma brzdama je to mnohem jednodušší než to na první pohled vypadá. Místo štelovací fajfky dáš kamkoliv na bovden tohle z kupkola https://www.kupkolo.cz/…-2ks_z97166/ a brzdové špalíky použiješ přímo silniční, jen šroubek tam dáš z rakviček na véčka. Takže vůbec žádný oříšek :-).
Doom: Ne, je trochu natočený. Nebylo na něj místo a takhle se pohodlně ovládá ukazovákem.
18.11.18 12:14
Ten zvonek je zajímavě umístěný, nebrání mu bowdeny?