A to já si to náhodou nejednou vyzkoušel a stejně si myslím pořád to samé, i proto, že od 25 km/h stejně jedeš na většině ekol za svoje a tahle rychlost mě po rovině ubíjí a tahat zbytečně váhu macka s baterkou není pro mě.
25.11.18 19:57
lišák: díky, ale v ceně kola to není, na mopéda nepolezu ani kdybych měl kolo z Hervisu za 3000
25.11.18 19:55
kesu: jo, jo, kvalitně si to shrnul, úplně nejvíc mě dostává ta samochvála… ryba smrdí od hlavy, víme?
erider: jsou mimo, člověče, nepotřebuju vyzkoušet, protože nikde nepíšu konkrétní hodnocení, ke kterým bych, jak správně podotýkáš, potřeboval praktickou zkušenost
jediné mé tvrzení: není to cyklistika, jezděte si na těch mopédech třeba do alelujá, jaká je každého libost, ale nestrkejte mi to pod nos co by cyklistiku
ne, zkoušet to nebudu, připadal bych si jako puchejř a to nemám zapotřebí, děkuji
až zestárnu tak, že neotočím nohama, pověsím kolo na hřebík a pěkně mu poděkuji za společně strávené roky, na Stelvio pak vyjedu třeba shuttle busem, ale nebudu o tom psát na bike-foru
sallam alejkum!
Trepi: Právě proto, že jsem tvé příspěvky četl, jsem kvalitně shrnul, co v nich bylo…
Erider: Vzhledem k tomu, že Trepi je silničář a má opravdu hájend kolo, tak takovou hájend silničku bude těžko hledat.
Trepifajxl nechtělo by to ale, když máš k ekolům tolik příspěvků aspon jednou to pro Tebe hrozné ekolo vyzkoušet (ale adekvátní, taky nejezdíš na kole ze supermarketu) abys aspon zjistil, když to furt zdá se nevíš, že to není Babeta? Teda doufám, že jsi na Babetě nebo jiném, jak ty říkáš mopedu už jel.
24.11.18 22:09
kesu, možná by sis měl přečíst mé příspěvky níže, než začneš psát jak je tu (taky) ode mě nablito…
takto to vypadá, že máš akorát nablito v hlavě, tedy vlastně nasráno
doubeq : přesně co na to říct . Je to k smíchu. Když jsi napsal blbost, abys tam natlačil něco proti ekolům, tak místo abys to přiznal, začneš o něčem jiném. Zbytečný…
Tak vidíš, říkáš že jste si chtěli „zajezdit nejvíc dolů“, což znamená že E-biky jsou pro toho kdo je na tom fyzicky špatně a nebo si chce sjet co nejvíckrát trail, popř. vyšlapat kopec s tím že nebude celý zničený.
Eridere, ty asi nejezdíš moc často po trailech, viď? Jinak by jsi věděl, že je rozdíl v tom vést se dolů na pohodu nebo jet nejlíp jak umíš, občas si skočit atd, což kupodivu dokáže unavit. A jezdit lanovkou bylo o tom si co nejvíc zajezdtit právě dolů, což je smyslem trailu.
Samozřejmě jsme tam vyli ve víc lidech a na více dní, aby ekologi byla v pořádku :-D
Každopádně tvoje chápání příspěvků ostatních je dost zvláštní.
A nakonec se budu opakovat, proti ekolum nic nemám, jenom si myslím, že zdravý člověk by měl šlapat za svoje.
Erider. Aspoň někdo se tady najde rozumný. Na e kole se asi drží jenom „plyn“ a jedeš nahoru :D Zbytek nic prostě jedeš, nebo tak to alespoň tady „chápou“. A dělají jako by to byl buldozer s 10 tunama.
doubeq: už to vypadalo jako normální odpověd . Bohužel ale jen začátek tvé věty. Nějak ti nerozumím o čem píšeš ????? Já tam byl stejně jako ty na neekole. Tak mi nějak uniká smysl tvých zvláštních slovních spojení ?? Ty jsi jel na Klínovec přes půlku republiky, takže jen proto jsi jel lanovkou, aby sis zkrátil čas. Protože navíc i dolů je to makačka?? Takže v areálu poblíž tvého bydliště, kde bude lanovka pošlapeš po svých, abys si užil výšlap na trail? Tak jo, mě to teda už dává smysl, stejně jako plno jiných zdůvodnění zdejších odpůrců ekol :)).
No a ještě by chtělo říct na těch e kolech, že se vezeš nahoru i dolů kdekoliv. Prostě jen maximální pohodička. Náznak makačky ani omylem. To je taky jasný .
Jen na tom Klínovci jsi asi byl jediný, který tam jel lanovkou jen proto, aby si zkrátil čas. Ostatní, kteří si koupili lístek na lanovku tam jeli s tím záměrem cíleně. Jet lanovkou nahoru. A užít si to dolů.
Ekologie hadr. Jet autem přes půl republiky a tam se vozit lanovkou.:)
Na Klinovci jsme lanovkou jeli 8×, jelikož jsme jeli přes půl republiky a byla by škoda ten čas ztratit šlapáním nahoru, ono i dolů je to celkem makačka, když jedeš co ti tvoje možnosti dovolí ;-)
doubeq : ano ,ano , omlouvám se a uznávám, byla to trošku nepřesnost z mé strany, tobě patřila až ta druhá část odpovědi o množství ecyklistů. Byl jsem trochu líný napsat o jednu větu víc. Tak je aspon vidět, že mají někteří ostatní pravdu jak jsem línej. A i to přiznávám. Radši pojedu na tebou zmíněným Klínovci na klasickém kole lanovkou, než bych to šlapal nahoru a zasloužil si ten sjezd dolů. Jen je mi divný, že jsem nikoho neviděl to tam šlapat nahoru na kole, aby jel pak dolů. Přitom tady na foru to v diskuzích o ekolech dělají skoro všichni klasičtí cyklisté . Já tam asi jezdím v jinou dobu … :))
Ničení koňma se tu mnohokrát probíralo v x tématech, stejně jako motokros na trailech, na fotce nahoře vidíte koně?
Roklim22 . jak zde už padlo, motokrosaři nějaké zákazy moc neřeší, ty se jen smějí žabomyším válkám o tom zda kolo nebo ekolo . A zde se nikdo z těch odpůrců ekol ani slovem nezmínil, že by mu to vadilo, protože by neměli na koho utočit.
A kdysi tu padlo jak jsem netolerantní, že jsem si dovolil kritizovat koně na uzkých turistických chodníčcích. Přitom taky nikdo tu neřeší nárust ježdění na koních nebo že by to mohl být problem nebo nedejbože zákaz. Ale ekola to je přírodní katastrofa.
Proč se do těch motorkářů ,konařů, lesních dělníků lesní techniky a dalších neobouváš ? Hmm? A aspon by to dávalo nějaký smysl…
Jak se tak dívám tak lidi v tom mozku nic moc nemají.
Toto je motocykl (na elektřinu): https://bit.ly/2TAzrlY
A toto zase E-kolo (kolo na elektřinu pro nechápavé): https://bit.ly/2Ra03IV
Mít prostředky na e-bike tak hned kupuji. Ušetří to námahu (pořád ale šlapete, pro nechápavé kteří si myslí, že je to jako na motorce). Víc ujedete, více si sjedete sjezdů = více zábavy.
Velké mínus je riziko potkat idioty kteří si myslí že strašně „ničíte přírodu“ a budou vám nadávat a nebo se snažit útočit na vás. V tom případě bych doporučil koupit nějakou zbraň na tyhle idioty :)
Kubiczech:
A co ti, kteří na Ekole jezdí do práce a používají ho převážně jako dopravní prostředek místo auta. Tohle je prostě pokaždý stejná diskuze, Trepifajxl, Vébr a další tu bude zase nablito jak je to největší zlo a já nevím co. A úplně stejný je to s elektromobilama, kritizují to hlavně ti, kteří tím nikdy nejeli a nemají delší zkušenost.
Fakt je ten, že prostě odmítáme všechno nové a obzvlášť to, co je drahé.
Realita je taková, že naprostá většina elektrokol slouží a bude sloužit jako dopravní prostředek. A v tomhle směru je to perfektní možnost, jak aspoň čas od času nejet autem. Já si nemyslím, že nějak zásadně přibude kol a tedy i Ekol v terénu. Každý si to párkrát zkusí a bude po zábavě. Vyprchá to stejně jako další vlny zábabavy.
Na rozdíl od Elektro aut, ty se časem zlevní a s ohledem na jejich chování se s nimi prostě líp jezdí, než se srovnatelnou alternativou se spalovacím motorem (velikost, výkon). Ten kdo opravdu potřebuje jezdit daleko, si prostě nechá auto s konvenčním motorem.
Hele Eridere, mě do debaty o regulaci turismu netahej, takle vzniká překroucená diskuze, nikde jsem s tím souhlas ani nesouhlas nepsal, jen jsem doplnil, že ačkoliv někdo neviděl v lese hodně Ekol, tak já zase jo, toť vše, nic proti nim nemám, jen si myslím, že zdravý člověk má šlapat za svoje.
A začíná tady bejt husto, takže končím. Děkuji!
Erider, bohužel to povětšinou nejsou nesmysly a hysterie. Tu spíš cítím z tebe. Pokud jezdíš po lese, hřebenovky, turist. znacky a občas i nějakou tu zapovezenou část území (bohužel jsou to jedny z nejhezčích míst u nás). Tak jistě víš, že na spoustě takových míst přibývá zákaz kol a ochranáři zvažují další a další… Pro tyto pitomce jsou e-kola parádní munice v jednání. Spousta lidí s minimální fyzickou vyjedou to, kde se obvykle tlačí. Čím dál více jich potkávám na místech, kde před tím biker byl spíše vzácnost a to bude časem problém… Vyženou nás všechny.
Cavendish: to je v poho,neboj já to zvládnu. Já to mám pro pobavení některé ty komentáře. Jen Ty by jsi měl trošku víc přemýšlet, nejen nad tím, že když téměř všechny automobilky už vyrábějí elektroauta, tak asi při zákazu motorových aut nezkrachují, ale naopak. Ale je fakt, že to tu asi tak jako Ty neprožívám, abych se dělil o vše zde na foru. Tak promin.
A co ti, co mají elektrokolo jako doplněk k motorce, na které by jinak do lesa jezdili? Jestli ono jich třeba nebude víc než těch, co se po letech zvednou z gauče a řeknou si, že bude fajn vyškrábat se tam, kam by se jinak v životě nevyškrábali. Takoví se totiž vyskytují jen ve zdejších diskuzích a reálně jezdí na nejbližší cyklostezce za městem. (:
Cavendish:
Každápádně má ale pravdu, žádná automobilka nekrachuje kvůli elektromobilitě.
24.11.18 12:47
Já to neurčuju co tam patří, kola bez motoru jsou v přírodě tolerována, motocykly ne, jsou pro to dobré důvody. Kolo s motorem se odjakživa nazývá motorka nebo moped, nevím proč to měnit, zřejmě vám to nezní dost kchůl a proto prskáte, frikulíni :).
psbiiker: k nepochopení je to, že jsi ještě pořád nepochopil co je to motorka. Ale nejsi tu sám, tak z toho nebuď špatnej, jednou si to vyzkoušíš a dojde ti to.
psbiker: Já sem se do týhle dementní stále se opakující debaty, která se nikdy nikam nehne, nechtěl zapojovat, ale tohle mě pobavilo:D Kdo přesně určuje, co do přírody patří a co ne? Kola bez motoru do přírody patří? Proč?
koloman , doubeq : regulace turismu, co to má co společného s ekolama ? To už je nějaká fobie nebo co. Nebo myslíš, že ti lidi co byli doma, chodili jen po nakupních střediscích ve volné dny atd. tak si koupí ekolo a budou tam ted jezdit ?
A nebo bys musel hystericky nadávat na všechny střediska, co chtějí přilákat víc turistů a i víc klasických cyklistů. Protože to je podle této teorie špatně.
Ale samozřejmě můžeš použít zdejší 2 perličky , že ecyklista to objede 2× (s prominutím dovolil jsem si opravit to 5×, protože kapacita baterky to ještě asi dlouho umožnovat víckrát nebude moct),což zničí 2× víc traily , ale když přijede 5× víc klasických cyklistů, tak to je naopak super, protože to přinese peníze na traily. To je přeci logické.
Co mě se týká, já mám nejradši malá střediska, kde není zbytečně moc cyklistů. A je mi šumafuk, jací jsou.
Pro vysvětlení : nejsem žádný fanatický vyznavač ekol, naopak, jezdím na klasickém kole stoprocentně víc než minimálně část „slovních“ makačů. Jen to nemám potřebu zde tak prezentovat. Pokud jsem někoho něčím urazil, tak se omlouvám. A zároven uvítám, když nebudu zbytečně napadán jen proto, že jsem si dovolil vyslovit jiný názor. Všichni ecyklisti nerovná se erider.. Fakt ne. Děkuji
Čím dál častěji se skloňuje pojem udržitelný turismus, mnohá města (Benátky, Barcelona…) už přivírají turistům brány, taky Praha hledá cestu, jak to udělat.
No a my necháme do naší volně přístupné krajiny, kde je na malé ploše naňahňáno strašně moc atrakcí a bodů zájmu, volně proudit elektrikáře, kteří by se tam bez baterky nevypravili.
Časem se budou přivírat brány i v přírodě, jenže to bohužel dopadne bez rozdílu na všechny.
Reakce na Eriderovo za třetí…je populární to makání zaznamenávat na sociální sítě nebo aspoň jeho dojem :-D a Ekol je třeba na trilech k vidění dost, konkrétně naposledy na Klínovci jich bylo požehnaně.
Zoidberg : proč pořád dokola takové nesmysly, ?? Aby ti zas většina lidi zde tleskala? Šel jsi do obchodu v jiném vlákně , praskli ti brýle, reklamaci ti neuznali, proč tam neděláš chytrého takovými frázemi o ničem nebo je nedáš k soudu, když myslíš že máš pravdu . Jsi se „pomstil“ tady, Hurá. Možná ti křivdím, ale když tvá reakce přišla zrovna těsně po mé lehce negativní, tak nevím.
ale když už chceš odpovídat na stupidity ,máš to mít : Podle zdejších názorů mají ekola jen důchodci nebo těm co se nechce nebo jsou zdravotně postiženi. Tak co by prokrista pána takoví lidé dělali v lese. To za prvé.
Mimochodem Ty je tam skutečně často potkáváš ? Já ne. respektive skoro vůbec.
Odjakživa pohyb v přírodě zajištoval přirozenou regulaci. Píšeš. Tak to je pro mě novinka, že odjakživa byla v přírodě kola .
A pak za třetí jak jinak, důraz na námahu. Prostě makat, makat, makat. To je ted dost populární.
24.11.18 10:10
to naštěstí zatím tak je, ale mám strach, že to časem pořeší. Ten ekonomický zájem totiž je bohužel hodně lákavý. Když všichni budou muset obměnit auta , tak nárust prodeje bude bombastický. A akcionáři potěšeni . A Ty výhody, uplně to vidím ty fráze …-)) nebudou hnusná auta znečistujicí prostředí, zlepšení pro děti, neničení přírody a podobné výhody i taková padající zde obráceně na ekola.
A nemusí být jen ekonomika a politika i zdejší příspěvky ukazují ( vede Koloman ) jak stačí něco šikovně říct, ideálně dát tomu zdánlivou odbornou omáčku, dokonce je vidět, že vůbec nemusí dávat smysl a najde se plno lidi co pak souhlasí a i za to bojují, hlasují, atd
Hlavně nám shoří vedení, páč nemáme infrastrukturu na nabíjení tolika aut a vybudovat ji by trvalo asi dýl, než 10 let a to by automobilky asi fakt nedaly :-D
Trošku té Vaší hysterii bez hlavy a paty moc nerozumím. Honění si ega? Vykřiky o ničem, ale s jistotou, že at řeknu sebevětší pitomost, ale je proti ekolům, tak se to zde setká s ohlasem a podporou. U elektroaut bych to aspon chápal, kde postupnými zákazy to vypadá, že za 10 let si budou muset všichni povinně koupit takové auto protože motorová zakážou. A pro automobilky super zpráva.
No a tak už existuje nějaké zařízení, jak jim tu baterku na dálku vybít? :-)
Dostanou značky, techničáky a konec volný jízdy po lese a horách, bude jich prostě moc. Jen doufám že to nepadne i na nás co si za svý točíme i po turistickejch stezkách.
Já teda elektrokolům fandím, alě zatím nekupuji: malá výdrž akumulátoru, vysoká cena a velká hmotnost přes 20kg.
doubeq: chtěli jsme takhle uštvat jednoho lenoch na mopedu, co s námi občas jede, ale moc dobře věděl, co si může dovolit a prostě se rozhodl to otočit…škoda. Ale docela mě někdy motivuje v kopcích, ví, že nesmí ujet, jinak s námi jede naposledy ;) takže vlastně taky takový sparing :D
Nicku 111, trend jim sype, jelikož lidi se chtějí cítit jako sportovci, ale ne jimi tak úplně být, jelikož to bolí víc, než s motorem a na ten motor jich dost z téhle skupiny pohodlnějších slyší.
23.11.18 21:36
Nick: tys taky mudrlant, tys tu chyběl
Pokud vím tak je to stále elektrokolo, a né motorka, jak si tady hodně lidí plete pojem s průjmem. Holt trend jde dopředu jako 29" kola, a to nikdo nezastaví :) Teď dělá skoro každý výrobce své e-mtb. Je otázka času kdy většina přesedlá na elektrokola, i ti kteří to teď strašně pomlouvají. A ti kteří říkají že ne tak lžou sami sobě :)
Někdy bych rád potkal někoho s vybitou baterkou, jak se škrábe do kopce na dvacetikilový mrše bez šťávy :-D
Nechápu co proti tomu furt máte, mít na to prachy tak si to klidně koupím a budu se smát, a snažit se vás srá* s tímhle. Je smutný jak strašně jste proti tomuhle :) A ti co melou ohledně fitka a „sparinga“ tak ještě nikdy nebyli ve fitku max. na běžícím pásu, a neví jak to chodí :)
Mě by na e-biku bavily technický uphill pasáže přes šutry a skočky. Na tohle odpolední xcéčko mi to smysl moc nedává. Ale ať si jezdí každej, jak uzná za vhodný
tam vidím tu podobnost s e-kolem, tam taky sparing musí pořád pomáhat. a člověk akorát leniví…
*kdyby mě
trepifajxl: to já samozřejmě uznávám. kdybych se dávno, když jsem tam ještě chodil, kámoš nejistil, tak tady už možná nepíšu. spíš jsem narážel na ty týpky, co si vědomě naloží daleko víc než na kolik mají a pak to za ně v podstatě celou dobu musí tahat sparing.
Já už tedy cvičím dlouhodobě sám, ale u toho cvičení je ten motor spise doping než sparing. Ja mám pořád hrejivej pocit, když si sjezd z kopce zasloužím a do kopců jezdím rad i přes mou nadváhu (cca 10–15kg).
Prostě krásnej trail, co bych sjel i na svojí šesta20ce. A přesně tak, co jako zdravej neušlapu za svoje, to není ono a nemůžu si toho tolik vážit. Když někdo zdravotně nemůže, tak proč ne, je to pro něj možnost se dostat někam, kam by se bez epomoci nedostal. Ale když je někdo v pohodě a jezdí na emotorce, protože chce, tak je pro mě trochu lenoch.
23.11.18 18:32
Jackyll: na bench press mám (někdy) sparing, ale na mopéda bych nevlezl, důvod je jednoduchý, nemá to souvislost, sparing na bench press není motor na mopédu, ten sparing je tam nutný, pokud máš cvičit se svým maximem
Ma to taky suchou spojku, ktera se furt sype a i na ganz noj stroji zni, jakoze ze je par let po smrti? :)
E-kolo cílí na typ lidí, kteří se na kopec nechávají vyvézt lanovkou a v posilovně si pořádně naloží na bench press, kde jim pak s hekáním pomáhá jejich sparing partner. Věřím tomu, že pokud se povolí elektrický pohon bez šlapání, tak obyčejných e-kol budou plné bazary.
Trepifajxl: Byl jsem letos na Tour a motorky vrněly o sto šest.
23.11.18 15:50
Single, ty trolle!
Výrobci cpou elektromotory cyklistům vrchem spodem. V profi pelotonu už drtivá většina cyklistů vlastní silou ani neřadí, bez elektromotorků všude možně ani ránu… :-(
Pepek: trochu mícháš hrušky s jabkama. Ale chápu, je to khůůl, lidi chtějí sportovat, ale v jádru jsou vlastně líní, tak si tam přidělají motor a nejhustčí krutopřísňáci to perou po lese hlava nehlava. Svět se opravdu zesral
Moped je něco jinýho. NEBO …? :-)
Po shlédnutí videa – může mi prosím někdo za zasvěcených vysvětlit význam používání tohoto zvěrstva na kolech?? To jako nelze objet na normálním biku? Vždyť se jedná o normální trailový ježdění.....
mr.antik: Stojí za tím italská značka Thok, je to jen trochu přepracovaný model Mig R.
23.11.18 11:10
Trepi:
souhlas s reakcemi i definicí … vím,že je to tak…jen mi to prostě občas uklouzne
Není lepší koupit Husqvarnu vzhledem k tomu, že dělaji MX a Enduro motorky a to i elektrický :D. Ducati má nejterénější model Multistrádu Enduro snad se 160hp a 250kg
mr.antik – tak mohla tam být letmá kyvka, alespoň by bylo místo na flašku. :))
Erider: ne, víc jezdců rovná se víc utracených peněz v místě, což se rovná víc peněz na údržbu stezek.
Rubi : to co píšeš je asi dost blbost nemyslíš ? Jednak kapacita baterky, jednak vlastně by museli Rychleby i jiná centra jít uplně jinou cestou, žádná reklama, udržovat nejlépe v tajnosti, aby nepřišlo víc obyčejných cyklistů. Protože pak to logicky zvýší tu udržbu, jak píšeš.
Trepi: Máš naprostou pravdu, není to jízdní kolo.
Mně vůbec nevzruší, když mě e-rider předjede třeba 10×.
Hlavní problém vidím jinde: Za pobyt v přírodě, za dosažení vrcholu kopce atd., nic neplatíme, vstupenkou je nám příslušná porce vlastní námahy a úsilí, tj. lidského sádla.
Když je tady možnost dostat se do přírody „za lacino“, tak trochu bez vstupenky (díky elektrifikaci), objeví se v různých částech krajiny (včetně těch odlehlých) mnohem větší počet jezdců, než tomu bylo doposud. Když se k tomu přidá současné morální nastavení společnosti (mám přece právo jet rychleji, dojet dál, mám přece právo ten kopec sjet víckrát a „vytěžit jej“ i směrem nahoru, jak psali nedávno na bikeandride) + fakt, že to, co dostaneme až příliš snadno (vrchol kopce, odlehlý přírodní kout…), toho si pak málo vážíme, tak zákonitě bude docházet ke konfliktům.
Zvýšený pohyb jednostopých vozidel v terénu pak jako důvod velice rádi použijí ochranáři, chataři, majitelé, rybáři, myslivci, ornitologové atd atd., aby prosadili zákazy.Zákazy bohužel paušální, pro všechny bicykly, možná i pro pěší.....
Hele, čistě k věci, jao nápis Ducati asi fajn, ale technologicky mi to přijde teda jako nejobyčnější levný hliník elektrofull s nějaký vytvarovaným krytem baterky, aby to jakože vypadalo.
23.11.18 09:20
vpa, iron, džey, parisch: to nemá smysl, reakce tohoto typu to tu jen rozeserou do úplně zbytečných a nikam nevedoucích dohadů, prostě to je a bude a komu se to líbí ten nechť si užije svou radost, jen to není jízdní kolo, jediná výtka tomu – nestrkejte to mezi jízdní kola a nesrovnávejte to s jízdními koly, stejně tak makový koláč není karbanátek, i když se oboje strká do huby
Erider: tak, ze na trailech bez lanovky to das nahoru treba 5* oproti 2*, coz vede k tomu ze udrzbu trailu budes muset delat 2× vetsi… Ono to v Rychlebech nezakali jen tak ze srandy.
Jsem jednou jel takové xc kritérium na MX trati, tohle by tam mohlo dobře jet :-) :-)
vpa007:
Nebo je to možná zamindrákovanej betasameček co využívá anonymity internetu a hloupou negací všeho možného se na sebe snaží upoustat pozornost :) Ale neznam ho (naštěstí) a nerad bych mu křivdil, tak se budu přiklánět k tvé verzi alfa samce :)
Na tratě dělané pro nás chudé co šlapem za své, by to mohlo být i nebezpečné. Když si vemu že si na tom někdo dá elektro na plný, nechá těžký převod a na nájezdu který bude delší to napálí...... slušný polet by to mohl být :-).
Tak Máro, dík žes nám to vysvětlil, že vlastně nemáme nárok na názor, že prostě máme ohnout záda a eBajky obdivovat.. seš prostě skvělej, jakej jsi vizionář… prostě až budu velkej, chtěl bych být jako ty.. krásnej, sebevědomej alfasameček ;-)
23.11.18 08:48
Marku nesouhlasím, 29 či kotouče na silnici byly změny třeba někomu nelibé, ale pořád se to týkalo jízdních kol
na mopédech ať si jezdí kdo chce a jak chce, to není nic proti ničemu, ale pořád je to vývoj mopédů, nikoli jízdních kol
23.11.18 08:27
Teleskop to má, tak to bude nejspíš v pořadku :) …ještě jestli mu to neni malý :)
Ale kvituju,že se konečně vývoje ujala firma, která má motorky zmáklé …
Rubi: každému soudruhu dle vkusu :)