Pilot používá dvě různé éra, takže je to jinak než se zdá :-). Nenabral ho ani jednou. Start je real na tandemu a mají to střižené jakože ho nabral. Výsadek je z tandemu a na tom by zase nedokázal kolem něj dělat blbiny. Jde to poznat v záběru kdy ho nese a týpek bude vystupovat. Týpek se otočí a visí na tandemovém závěsu a pak je pohled jak už pilot letí sám. Křídlo je oranžové. Pak hned je záběr jak ho nahání na černém křídle, menším rychlejším a obratnějším.
… jo, už to vidím.
Na čem to bylo upevněný, to čeho se chytil ten veverka lítavá??? Připomíná mi to kníhu o ztroskotancích v džungli někde na Nové Guineji během války, nějakej pilot tam vez pár zanámejch na výlet Dakotou, že se podívaj ze vzduchu na kanibaly v nějakym údolí, v mraku to zapích do kopce/stromů, všichni přežili, ale byli v pralese kde se dá sotva ujít 200m za den. Nějak se dostali do toho údolí a nějak dali vědět, shodili jim tam zásoby, ale nevěděli jak je odtamtud dostat, po zemi to nešlo… byli tam asi 3 měsíce, pár zraněných, nikdo je nesežral, domorodci pomohli vykácet louku na hřebeni, přistálo tam pár invazních kluzáků, ale cokoli co by dokázalo odletět ne… tak postavili dva sloupy, mezi ně natáhli lano, za to lano byl přivázanej kluzák, Dakota letěla nízko, nějakým hákem na tyči zahákla lano na navijáku co měla vzadu a začla odvíjet, jak se kluzák odlepil tak navíjet… dodneška nechápu, že to fungovalo, ale myslím 2–3× to dali a všechny dostali ven… Shangri La se to jmenuje…
Tak Eliot Nochez je obecně strašný magor (v dobrém). Loni jsem ho naživo viděl lítat v Annecy.
Jsem chvíli myslel, že letí sám a ovládá to nakláněním kola :)