KDYŽ TEN CYKLOKROS MILUJEŠ, TAK NENÍ CO ŘEŠIT

Přidat foto

Klasické noční rozjímání při Adventu (máš-li doma dva krosaře)

(vloženo 14.12.18)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
cioran-m

22.12.18 23:53

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Pijer
Pijer

22.12.18 20:36

Mažeme nelepivým mazivem, suchý písek pak vyháním proudem vzduchu z kompresoru a zatím tenhle model celkem funguje.

Reagovat
cioran-m

22.12.18 09:41

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Pijer
Pijer

18.12.18 20:23

Stačila necelá hoďka tréninku, v Bolce ještě točit šlo, doma už ne :-)

Reagovat
Octopuss

18.12.18 11:40

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Pijer
Pijer

16.12.18 21:21

Přesně, jak píšeš, musí být spolehlivé, zvlášť když se na něm závodí. No a proto se ty díly vyměňují.

Ale jestli by jsi měnil cyklokrosová pravidla a zakázal výměnu kola, která právě uměním závoďáka rozhodnout se v pravou chvíli k výměně, může závod rozhodnout, tak to je asi každá debata marná.

Reagovat
vsudenakole

16.12.18 21:11

Celé kolo je spotřební ale musí být spolehlivé.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

16.12.18 20:59

No a co tak shnijou loziska vymena za nove je otazka chvilky!jde o spotrebni material!!!

Reagovat
vsudenakole

16.12.18 20:19

Možnost výměny kola bych vyškrtnul z pravidel,bylo by to potom zajímavější.

Reagovat
Spartacus

16.12.18 14:03

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Pijer
Pijer

16.12.18 11:58

Naštěstí používám „bezdrátovou wapku“, tak jsem v pohodě :-D

Každopádně, ten kdo tady zmiňuje nevhodnost použití wapky na cyklokrosové kolo, tak asi ani neví, co to cyklokros je. Používá se běžně a v těžkých podmínkách to bez ní vůbec nejde – závodníci mění v depu kolo třeba po každém okruhu a během té doby (bývá to zhruba 6–7 minut) je potřeba kolo odbahnit. Na náboje se voda zas tak moc nestříká, protože se tam to bahno většinou tolik nedostane a ložiska ve středové ose a hlávku jsou spotřebák a mění se minimálně před každou sezónou a podle toho, jak mokrá sezóna je, tak i během ní. To samé platí i pro bowdeny a lanka.

Reagovat
Barak
Barak

15.12.18 21:15

Pro tebe by bylo zrejme jednodušší vytáhnout zazimovanou hadici, pro jiného vyndat vapku.

Reagovat
vsudenakole

15.12.18 21:03

Vapku asi taky ne.

Reagovat
Barak
Barak

15.12.18 20:54

vsudenakole: v půlce prosince má určitě každý na zahradě připravenou hadici…

Reagovat
vsudenakole

15.12.18 20:25

Nezaschlé bláto jde dolů i zahradní hadicí.vapka je pro lenochy.

Reagovat
Goob
Goob

15.12.18 18:12

Všudenakole je prostě všudetrollim, nemá cenu s ním diskutovat. Ježiš jak já už chci ignore.

Dneska jsem si u nás v Bole poctivě odkoukal všechny kategorie cestou z vyjížďky a musím říct, že takhle zmrzlej jsem už dlouho nebyl :D.

Reagovat
bezdratova.sprcha
bezdratova.sprcha

15.12.18 15:46

Hodně věcí ohledně údržby se zbytečně ritualizuje a čistění je jedna z nich. Tlakové čištění je jediná rozumná možnost pokud člověk jezdí v takovýchto sračkách vícekrát do týdne. Zapouzdřené ložiska, krytky zatopené hustou vazelínou, pravidelná údržba a jede se. Ložiska jsem dřív kontroloval co měsíc, teď to dělám jednou, max dvakrát za rok. Letos, po 7000km a nesčetněkrát opakovaném umývaní tlakovou vodou, jsem ta ložiska kontroloval zbytečně, nečistoty byly jen na začátku vrstvy vazelíny, samotná ložiska byla jako nová.

No zkráceně, musela to být suprová jízda :) Miluju ten pocit kdy už je člověk solidně špinavej, je mu to totálně putna a prostě jede skrz všechny sračky hlava nehlava a stará se už jen o to, aby se nevyválel. Jinak ten mix bláta a trávy musí vyhovovat snad všem evropským standardům pro stavební materiály.

Reagovat
Spartacus

15.12.18 12:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
LM
LM

15.12.18 12:25

Tenhle bláto+tráva kompozit je nejlepší odstranit ještě něž to stihne vyschnout a ztvrdnout. Pak už se tomu vůbec nechce :-)

Reagovat
Cavendish
Cavendish

15.12.18 11:33

Ještě jsem neviděl, že by se CX čistilo jinak než wapkou :) Udělal bych to taky. Samozřejmě že je lepší směřovat vodu kolmo na kritická místa. Pak to ní taková trága. Navíc u závodních CX se s tím tak nějak musí počítat vzhledem k tomu, kde a jak se ten stroj provozuje.

Reagovat
atty
atty

15.12.18 11:21

vsudenakole: když je kolo takhle zas*ané, ty bys to čistil kartáčkem na zuby a houbičkou? Asi ne, že jo…Ono i tou wapkou nebo nízkotlakou myčkou takovejhle nános nejde tak úplně sám a instantně a chvilku to trvá :)

Reagovat
vsudenakole

15.12.18 07:55

Na jaře zjistíš že ti shnily ložiska.

Reagovat
Pijer
Pijer

15.12.18 06:14

Jo, jo, přivezli jsme si vzorek půdy z Bolky, tak za pár minut vyrážíme jim ho tam zas vrátit ;-)

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

15.12.18 02:08

Pekny to je z Bolky…jinak tohle je cesta do prace na nocni:-)

Reagovat
Strakááč
Strakááč

15.12.18 00:11

a vo tom to je…

já za čtvrt hodiny vyrážím klouzat na sníh s dirťákem.. na hodinku cca.. pak skouknu NHL boston s pitsburkem a v 6:45 nastartovanej do práce… namontovat pětimetrovou kuchyň s ostrůvkem.. :)

Reagovat
robb
robb

14.12.18 23:29

Pěkný. Do těch pedálů se musí super zacvakávat, i když on se ten kufr k tomu možná přilepí a taky to funguje :-D

Reagovat

Další galerie z kategorie

va-bo 18
Singlespeed 17
Salavic 4
o.unca 15
vili 25
Environmentalist 6