Schwalbe Winter HS39
Aktuální zimní osazení mého štěrkoletu - hřebíkové pláště, blatníky, radar..
Po bolavé zkušenosti z loňské zimy jsem se rozhodl, že to letos neponechám náhodě a na zledovatělé cesty vyrazím s hřebíky.
(vloženo 20.12.18)
Jj bez hlav jsem na tim taky premejslel.. ale má to smysl fakt jen někde z kopce.. jinak na rybniku fajn sranda.. alr je to zabijárna…
Můžeš se inspirovat třeba tady, gazman dotáhl výrobu skoro k dokonalosti.
https://www.bike-forum.cz/…dla-do-snehu
Jinak ja nechával vruty čouhat 5mm, gazman trochu méně.
Jako první jsem měl tu druhou fotku… to bylo totálně nahovno.. a jako druhý tu první fotku.. to bylo lepší ale pořád nic moc no.. jsem je jen uštípal… Ja to dělat znovu, tak vezmu asi starej ikon lehoučkej sjetej a naperu ho vrutama 3×10.. ale nevim jak by ro fungovalo no.. eventuelně bych ustipal spunty na wetscreemech a dal tam hraby do špuntů…
na foto jsem dal, co měl táta co by truhlář klasicky doma… 3,5×16 :) zadní měl vrutů na boku míň..přední měl v každým spuntu na boku
No nevím jak jsi to měl udělané ale podobně jako já to mělo vyrobeno více lidí a drželo to všem fest. Na přehradě jsem to jen testoval, pak jsem jezdil převážně z kopce po ledu a tam kde lidi lezli nahoru s mačkama či nesmekama, já jezdil v pohodě dolů. Za cca pět sezón používání nepamatuji že by mi to v nějaké situaci selhalo.
Správná guma drží i v zatáčkách, na motorce se to da na rybníku klopit vážně hodne, ale tahle CX guma ma ry hroty jen ve střední části, spíš aby to podrželo, když se někde něco objeví. Na snih je lepší pořádnej špunt a nebo dlouhý hroty.
pitos to mě teda tolik ne… já s tím jezdil na rybníku, klopil dost… a prostě to ukluzovalo každým odvalením.. né že by to ujelo a já ležel to ne.. ale prostě to ujíždělo jak když každej hrot ujel o půl cenťáku.. jinak to drží, to ne že ne… ale prostě to nejni ono :D
Strakááč: na ovrutovaných gumách jsem něco nasjezdoval a drží to jak přibité. Čím více ledu, tím lépe ale dá se i na zmrzlém uježděném sněhu. Testované i na zamrzlých přehradách, můžeš to klidně klopit jak na ploché dráze.
v zatáčce to nikdy nebude držet jak klasicky.. tady jde o to, že člověk neklouzne hned co veme za brzdu trošku zlehka…
já měl hroty na klasickým plášti z vrutů celkem hustě posetý to bylo… a v zatáčce jsem ukluzoval pořád stejně tak jako tak.. jakmile to člověk přiklopí tak prostě to drží ale ukluzuje.. stejně tak při zahaltování brzdy to bylo jak na štěrku… a to se ty hroty zachytly tak, že vyrily díru do ledu… prostě se musí jet pomalejš no..
jinak s namrzáním špuntů jsem tam problém neměl.. ale mám problém s namrzáním pinů na pedálech a pak mi na tom skoro nedrží noha… to je teprv něco…
20.12.18 20:13
Já mám zkušenosti s doma vyráběnými hroty a řešil jsem ten problém, že se na hroty lepil a namrzal sníh. Když je na horách hodně sněhu, tak se mi osvědčili pláště se špunty na klasickém MTB. Jinak cyklokroska toho projede hodně moc a netřeba něco bastlit.
Vrstvickou snehu se ta uzovka prpmackne až na ten led úplně v pohodě… vsudenakole asi byl… ale vsechnonakole asi neměl :)))
20.12.18 19:08
vsudenakole zas vynechal prášky?
Uvidíme. Na zledovatělé cestě to drželo pěkně, to co popisuješ je pochopitelně trošku něco jiného.
20.12.18 18:34
Je to na dvě věci stačí aby byla na ledě vrstvička sněhu třeba i
zbytky ujetého a jedeš jako bez hrotů.