Čína vs. originál

Přidat foto

Vydrží to když tu lehčí zkrátím o 6 mm a vyřežu v ní delší závit?

(vloženo 15.1.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Crazym

17.1.19 00:42

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
petrun
petrun

16.1.19 17:38

asi nedal.

Reagovat
petrun
petrun

16.1.19 17:37

Na moje couraní to stačí ale na enduro bych si to

Reagovat
Georrge
Georrge

16.1.19 17:00

sibicz: asi to vydrží, záleží jak moc prasíš, ale pro klid na duši bych pár stovek obětoval a koupil kvalitnější osu.

Reagovat
sibicz
sibicz

16.1.19 16:24

Je to sebevražda dát si to na RockShox Revelation 150mm zdvih s mejma 85kg + výstroj? Mám tu maxle osu už takovou omlácenou, todle by aspoň nechytalo případný rány při výletech přes řídítka. Jestli jo, tak je to aspoň levná sebevražda za ty prachy :D

Reagovat
vpa007
vpa007

16.1.19 14:55

Ajo… ale pokud to máš na dopravní popojíždědlo, kterýmu nedáváš sadu, tak bych nepanikařil a utáhl to na moment a šlus ;-)

Reagovat
Nikovlas
Nikovlas

16.1.19 13:43

A co nějaká měděná pasta nebo tak něco?

Reagovat
petrun
petrun

16.1.19 13:17

Řeším to, protože na mně nába Fulcrum působí dost fórovė a nechci to moc utahovat. Ty tenoučké příruby s jemným závitem nevypadají moc bytelně. Locklite používám na šroubky a povolit jde.

Reagovat
vpa007
vpa007

16.1.19 12:14

Úplně sem nepochopil, co řešíš se závitem? Já koupil, na kolo bohyně nasadil a je to… prostě plug&play ;-)

Reagovat
Georrge
Georrge

16.1.19 11:21

Ja bych tam idealne dal nizkopevnostni loctite (222 nebo jake to ma cislo). Zalezi jak casto sundavas predni kolo.

Reagovat
andrewn
andrewn

16.1.19 11:07

Elox to rozhodne je, videls nekdy lakovany zavit? Ja ne…moc by to nefungovalo :)

Jde o mekky elox.

…nekdy na konci osy byva i vnitrni zavit M5/M6…tzn. navazelinujes a konec osy jeste zajistis sroubem + nalezita napr. AL podlozka vuci ramu (to jen kdys chces mit uplne klidne spani).

Kazdopadne zavit trosicku vazelinou mazni, zavit hlinik+hlinik muze dost potrapit kdyz se vlivem necistot kousne.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

16.1.19 10:27

petrun: úplně nechápu tu otázku na vazelínu nebo locktite. Buďto závit mažeš vazelínou protože je potřeba neustále rozebírat a je v prostředí kde může „zareznout“, nebo dávám závit na lepidlo (locktite), protože chci docílit toho aby se závit nepovoloval. U pevné osy v přední kole ale nepotřebuješ ani jedno, namazaný závit může mít tendenci se povolovat a zalepený závit u osy kterou potřebuješ čas od času povolit nedává moc smysl.

Reagovat
petrun
petrun

16.1.19 10:00

Tak vnitřní průměr se nemění, žádný schodek tam není. Elox to asi nebude, je to měkké. DT Swiss na karbonovou Force z Cyklobazaru je zbytečný luxus :-)

OT: je pak lepší na matici té osy použít vazelínu nebo Locklite?

Reagovat
andrewn
andrewn

16.1.19 07:55

Navic ten vnejsi elox je asi tak tvrdy, ze kdyz si to pak zacmarac lihacem, bude to mit stejny efekt:)

Reagovat
andrewn
andrewn

16.1.19 07:53

Normalne bych zavit nejdrive protahl ockem dal a pak ho zakratil podle potreby, naposled co jsem to delal, tak jsem se nestacil divit, z jake s*acky materialu takovou vec delaji, vypada to na 6061 bez tepelka. Naposled kdyz jsem na 6061 potreboval atest, tak se mi dodavatel vysmal, ze to uz podle nich ani neni material a atest ani nevedou:) A svete div se, v cykloprumyslu nejoblibenejsi slitina hliniku:) Hold jiny vahy, jiny rany…A uvnitr urco nebude deleny prumer. Je to normalni trubka opracovana vne.

Go for it!

Reagovat
kandelik
kandelik

16.1.19 07:42

Pista.Wassermann: pisu, kup si verzi pro DT Swiss a nemusis nic upravovat;)

Reagovat
Pista.Wassermann
Pista.Wassermann

16.1.19 05:50

Blbe je, že to chce úpravu. Pošli pak foto, ať už po úpravě, tak s vidlici.

Reagovat
Pista.Wassermann
Pista.Wassermann

16.1.19 05:49

Toas na tu karbonovou forcku? Přesně to bych také potřeboval

Reagovat
Crazym

16.1.19 00:46

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Georrge
Georrge

15.1.19 22:59

No radeji bacha pri tom zkracovani. Zkontroluj si jaky je vnitrni prumer u toho zavitu a kam az saha, aby za zavitem nebyl vnitrni prumer odlehceny, takze jak pres neho udelas delsi zavit, tak ten konec dost oslabis. Pokud je v upinaku dira jen jednoho prumeru a nikde se nerozsiruje ci nezmensuje, tak potom to bude jedno a muzes zkratit.

Reagovat
kandelik
kandelik

15.1.19 22:52

Tak si priste kup osu pro vidli DT Swiss a nemusis nic zkracovat ani delat delsi zavit. Proc to delat slozitejsi nechapu…

Reagovat
petrun
petrun

15.1.19 21:36

Na Fox tam najdeš taky, je toho tam mraky …

Reagovat
TheJD
TheJD

15.1.19 21:34

Ja to moc nezkoumal, tak jsem podle te rukojeti myslel, ze je to klasicka Fox QR osa.

Reagovat
petrun
petrun

15.1.19 21:34

Je to takto, přes apku vyjde levněji:

https://www.aliexpress.com/…0500489.html?…

Reagovat
petrun
petrun

15.1.19 21:32

Píšou tam „for ROCK SHOX fork“. Každopádně je o 40 gramů lehčí než původní osa od Force a to se u karbonky počítá. Za $ 5.99 je to luxus :-)

Reagovat
TheJD
TheJD

15.1.19 21:24

To ma byt jakoze „fake“ „Kabolt“?

Reagovat
petrun
petrun

15.1.19 21:18

Švagr má zámečnickou dílnu :-)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

15.1.19 21:15

nebál bych se toho, když na to máš vybavení…

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 8
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32