Dle Cannondale optimální vedení lanka k šaltru. Chodí to stejně jak to vypadá. Teď už se polepšili a dávají tam alespoň ten plastový vstup do rámu. Před nějakou dobou tam byla pouze teflonová bužírka, která se časem prodřela a lanko se zakusovalo do rámu! No neskutečná debilita…
(vloženo 21.1.19)
DaD: Emonda ALR byla ve vyberu, nez se naskytla koupe S6. Na zahranicncih forech jsem ale narazil na problemy prave s reklamacema krivych ramu, cemuz jsem se chtel po zkusenosti z CAADX vyhnout. Navic mi ta Trekacka silnicni geo moc nesedla.
vpa007: Jedinej inzenyring je tak videt na geometrii a na tom, ze ten ram ma dle me oprimalni pomer tuhosti vs pobirani nerovnosti. Outfront geo mi maximalne sedi. Jinak je tak taky spousta stupidnich reseni. Napriklad FM uchyceni trmenu vzadu, PM vepredu, interni vedeni na brzdove hadice, ale lanka externe. Navic lanko vychazi presne podel te brzdove hadicky u jejiho „vylezu“ z ramu, takze o ni muze drbat. Ja to mam vyresene Jagwire sealed kitem, ktery pouzivam na vsech kolech a funguje to naprosto luxusne. Ale to je prave to, dodelej doma. Osobne mi to nevadi, zadne kolo mi z fabriky nikdy nevyhovi, ale chapou pak to rozcarovani lidi co si mysli, ze za sve nemale penize dostanou funkcni vec.
deekay: SuperSix karbon je opravdu povedené. Měl jsem dvě kola s tímto rámem a super. Zato jejich současná produkce hliníku je spíše k pláči. Pokud mohu porovnávat ze značek Cannondale, Trek a Specialized, tak hliník na biku má jednoznačně nejlepší Specialized s modelem Chisel. Ten je fakt parádní. Mezi alu silničkami je to stopro Trek s modelem Emonda ALR, vypadá nádherně. Hliník od Cannondale ani omylem. Jejich zpracování alu kol se nedá s výše uvedenými ani srovnávat.
@deekay: tak ta tvá krokska je trošku z jiný řady, tam už je vidět nějakej inženýrink, úvaha, úmysl… takže to beru a u takovýho kola bych byl i ochoten připustit, že bych si jej nějkdy mohl koupit, pokud by mi přestalo vyhovovat RB ;-)
Vilem: Treba u top modelu je to lepsi. Nevim, tohle Quick CX je lowend turisticka je*ka :) Stejne tak muj CAADX.
Kde je ten, co tu vzdycky vykrikoval, ze Cannon duralove ramy jsou to nej a kam se hrabe nejakej karbon na jeho CAAD12?
vpa007: No vidis, ja puvodne Cannona vubec nechtel a ted mam dva :D Asi smazu napisy :))
CAADX jsem vybiral ciste dle geometrie. Supersix jsem vzal ojete za dobrou cenu, protoze mi v dane cenove relaci prislo jizdne zdaleka neprijemnejsi z toho co jsem zkousel.
DaD: Je to mozny. Asi odbory. Prvni CAADX co jsem mel, byl krivej jak prase (reklamace), druhej uz aspon jede rovne ,ale stejne ma treba jeden navarek na kosik sejdrem a zadni FM uchyceni brzdy jsem ladil taky (to ale skoro u vsech ramu, kde to neni ofrezovane po svareni, nejen CD).
Oproti tomu SuperSix z 2015 je naprosto rovne, ok a bezproblemu. Mozna jim nejdou jen hliniky (coz je smutne vzhledem k jejich historii) a nebo je moje S6 dobrej kousek.
Tak jako tak, nove CD uz si nekoupim, stejne tak Spesl, coz je podobna jebka a u Treku nevim, jestli uz zlepsili u alu modelu to, ze jim popraskaly dycky vsechny.
Tak oni jsou lidi, pro který je důležitej ten nápis Cannondale a všechno ostatní tady zmíněný je jim buřt… takže i takovýhle kolo má nepochybně svýho zákazníka, kterej prostě jede na módní vně a tenhle nápis je pro něj statusovka jako třeba japko nebo bmw m3 :D
22.1.19 08:32
Takhle rozťáplé není ani mé force z 4 kila po patnácti tis.
DaD: Tak tohle je opravdu nejakej patecni kus :D
Tohle dostat, asi to taky vratim :)
doubeq: bohužel to upravit nejde. Tedy samozřejmě jde, ale nechci po někom dodělávat jeho prasárny. Ono stačí, že se vztekám s tím adaptérem pro zadní brzdu. To kolo jsem dělal skoro stejně tak dlouho jako S-Works silnici s kotouči, kde jsem ještě zkracoval brzdové hadice.
Tenhle kousek se opravdu povedl. Polepení kola logy se tak nějak nepovedlo a to sedlo je jen třešnička na dortu :)
No ty očividně děláš i vlastní mámu.
21.1.19 18:50
DaD:proč stupidní dělat byty=vykrádat byty
Nebo dělat auta=vykrádat auta.
Také může někdo dělat do kalhot.
Nebo dělat může znamenat vyrábět.
Nebo někdo může říct že dělá kola když je vybaluje z krabic.
21.1.19 18:20
DaD:ty ty kola vyrábíš nebo dokonce kradeš?
Ten plast mohli aspoň vytvarovat aby to lanko procházelo rovně. Tohle bych čekal u kola z nějakých supermarketu :-(
satch: Nevím jestli zhoršili a nebo to byla taková mizérie i dříve. Předtím jsem je jenom jezdil, ale neservisoval. Měli jsme v týmu mechanika, co se o to staral. Potíže jsem měl s tím ale neustále. Neustále se opakující závady na hydraulickém locku a snižování zdvihu vidle. Měl jsem dokonce jeden náhradní dual lock pro okamžitou výměnu. Zpravidla to totiž odešlo den před závodem a zpravidla v zamčené poloze:( Resetování drah u Lefty jsem musel dělat po každém švihu, aby to těch pár km druhý den chodilo jak má. Nadával jsem na to neustále, ale teď, když je dělám, už opravdu hlasitě.
Tak ja pouzivam Jagwire sealed kit i na silnici, takze mi vnejsi vedeni nevadi, ale je videt ze Ridley ma zkusenosti z CX, kdyz to pekne udela i z fabriky.
Výjimečně se s vsudenakole shodnu :-D třeba Ridley to vyřešil utěsněnou koncovkou s hadicí, cca 1m dlouhou a projde právě i tím vodítkem, které je ovšem ve správném směru :-)
21.1.19 15:42
Nejdebilnější je to spodní vedení jako takové.
Dobry praseciny. Taky jsem si s CAADX uzil svoje. Nastesti jsem si vse doladil a chodi to jak ma, ale je to dost Dodelej Doma.
Bohuzel zrovna u CAADx a SuperX se jim natolik povedla geo, ze nevim kde bych hledal nahradu.
Silnici mam shodou okolnosti taky Cannona, protoze prodaval jetou za pekne penize kolega. A na supersix se mi jezdi taky paradne. Skoda ze za ty penize serou na kvalitu a jsou to polotovary.
Ono obecne u velkych znacek je videt takovyhle kokotin spousta, jako by to navrhoval nekdo, kdo nema ani zakladni vzdelani :(
A to se jako tak moc zhoršili nebo co? Kdysi jsi na tom jezdil a nepřišlo mi, že bys na to tolik nadával… tahle série fotek včetně brzdy působí jak supermarket kolo…
Hmm, to je fakt naprd…vezmi štípacky, jehlový pilník a upal kousek trasy vodítka a bude klid ;-)
To je hnus velebnosti!
Už radši té díry opilovat a protáhnout cely bowden.
Další prasárna od této značky. Křivé adaptéry zadní stavby. Destičky nejdou kolmo ke kotouči a adaptér se musí ručně brousit protože je to jinak neseřiditelné. Je jedno zda je to model za 15tis. a nebo za 200.000,– jde to celou řadou, která toto řešení nabízí. Tento konkrétní model půjde na reklamaci právě kvůli tomu, že šaltr nelze seřídit tak, aby to alespoň trochu řadilo rozumně.
vpa007: přesně… nechápu na co těch 30cm od řidítek vedou vnitřkem, když zbytek tahají venkem, otevřeně a ještě přes plasty.
21.1.19 13:48
smyk pro lanko, vodítko pro lanko…
21.1.19 13:41
Jsem myslel, že tyhle plastové pičoviny už jsou dávno za zenitem. A pak s tím přijde canon a ještě to vylepší. Co si pak má člověk o té značce myslet.
gemini: naštěstí nic neprodávám, jen s tím musím pracovat. Kontaktuj Aspire (dovozce Cannonů do ČR) a tam se to určitě dozvíš.
Koukám, že asi prodáváš Cannondaly – tak se vetřu s dotazem – je nějak reálně dostupný CaadX Ultegra v 61ce?
Není problém v tom že je to venku, to už přeci funguje mraky let, ale v tom že lanko má tři zlomy a ten do rámu je opravdu pořádný. Přitom by to alespoň na té středové mufně šlo vést krásně na přímo.
Úplně stejně to má 7 let starý silniční Kellys URC. S původní Ultegrou 6700 s krátkým tahem lanka to snad ani nešlo seřídit, šlapalo to jakžtakž slušně jen Campou, Sramem a novými Shimany s delším tahem.
no aby lanko jelo prez 2 plasty… nevim no.. pritom se to tady da krasne tahnout bowdenem az do plastu dolu a z nej teptve tam ven… zajimalo by me kolik razeni vydrzi ten plat nez se prodre… jsem trosku skepticky k tomuhle provedeni v terenu.. ale zase na silnickach to fungovalo a problem v tom nebyl…
Mluvíš o tom větším pod středem, nebo jen o tom výstupu z rámu? Vetší bejvá OK na rámech s lankama venku, jinak pokud jsou vnitřkem, je lepší aby šly uvnitr středové mufny a ven až u mechanik, myslím. Mám obojí a žádnej problém, tohle vypadá na rychlé „řešení“ do trubek bez přemýšlení :)