Šlo to lépe než jsem čekal, žádný bordel a když tak vysavač se o to hned postaral. Už to chtělo, kolo bylo tak zajebané od bláta, že ani nechápu jak se mi to povedlo, když jezdím jen za sucha.
Do úterka přijde Auronek a může se začít kompletovat. Docela se netěším na vyměřování krku i když už teď vím, že by to mělo bejt 19,4cm. O kolik mm to seknout dřív 2–3mm? Asi to dám stejně do servisu, ať mi to fiknou a nasadí ježka. Potřebují k instalaci ježka i víčko? Aby věděli jak hluboko ho vsunout?
(vloženo 27.1.19)
Kdy to konečně bude postavené?
kua ta duažební kostka se mi moc nepovedua… Tady to nejde přepsat bohužeu, a to kroužkovaný je hned vedle l-ka :)
Děůej to důažební kostkou jako doporučuje Strakáč (někde dal i video do vlákna tuším)… holt znalec a fanda kvalitních věcí :)
Děláš z toho hroznou vědu…
No tak něco zkurvis.. příště budeš vědět.. jinak myslím že videi na yt je mraky…
Tak se nožem povedlo. Takže nasadit hadičku a povolit matku o čtvrt otáčky? Ale 7mm určitě jen klíč je moc velký to bude tak 5–6mm
Je to doma. Jen ta stříkačka je nešťastné umístěná celá mastná noha :( k čemu vůbec je?
Pan z TT mě ještě upozorňuje na tohle.
Tlumič při návratu z hlubšího ponoru bude vydávat sykavý zvuk, dopředu upozorním, že to není klepání, které bývá probíráno ale jenom zvuk oleje v tlumiči.
Má pravdu?
Jinak zkrácení, nasazení ježka a nástřik krku na matně černou za 140kč. Do jednoho dne bez nástřiku na počkání.
Já řežu krk vidlice podle starýho představce. Připevním a řežu. Na tom není co zkazit. To s ježkem se kolikrát drbu víc, aby nebyl úplně nakřivo.
tady mas levnou sadu, jen jestli se ti chces cekat nez to dojde
V tvym pripade bych se radeji v kole nevrtal, viz tvoje nytovacka po prvnim pouziti :).
Jsem si zrovna okousal nechty :D zítra to vemnu nožem. Ještě nějakou sadu na to najít levnou.
umejt ruce mejdlem a znova..
to opravdu neumíš nehtem podebrat tu gumu a sundat jí ?
Tak to nakonec vypadá že tam pod tou gumou bude ten sosáček a pak se jen povolí matka. Jako u Shimano brzd.
Ještě mít ten svěrák :). A ještě jedna věc. Ohledně odvzušnění brzd TRP Slate T4, nevím jak konkrétně u tohoto modelu mám nasadit stříkačku na třmen. Jestli nasadit hadičku na ten redukci a pak povolit závit nebo odšroubovat závit úplně.
https://youtu.be/qeFOI9tjN30 1:20 asi se zdá že téhle systém protože tam mám taky nad tou matkou tu gumovou čepku ale nejde za boha sundat.
Myslím že jsem měl i manuál ale tam jsem to taky nevyslídil nevíte?
A 7mm klíč to není protože je to bude tak 5–6mm ta matka.
27.1.19 16:01
Asi něco ve stylu Vantage ale kabely tažené rámem.
Jinak mám na carbon rodla Renthal dávat carbon pastu? Rodla jsou ve středu taková zdrsněná tak nevím jestli už to není něco na bázi carbon pasty nebo je to jen tak na parádu. Ale asi dát že? Mám ParkTool.
jsi z toho moc posranej :D
vidlici zkrať jak píšou níž.. prostě to fikneš pilkoun a železo a když nebudeš tlačit a chvátat tak to řízneš i rovně… :P hranu trubky vem o beton pokud nemáš pilník ani smirek.. a ježka naklepeš buď přes šroub.. já to klepal i přes ten kterým jsem pak stahoval víčko :DD nebo prostě přes cokoliv… a je to hotovo šmyčec :D
jinak kdy už vyměníš ten rám? přijde mi to všechno jak natuněná felicie… prostě základ šrot a na tom zbytečně dobrý věci…
Tady máš mehanika forevr :D jen ty použiješ pilku na železo https://www.youtube.com/watch?… strojaři odpustí.. :D nejvíc ty řidítka pak.. :D :D
Wilda81 no to je pravda u RST se ten zdvih pohyboval jak kdy 150–160–170mm. Auron bude naladěn na 140mm ale když přifouknu může to vylést o trochu výš. Asi vlastnost vzduchových vidlí co?
THORX: stejný zdvih vidlice neznamená automaticky stejnou výšku. Spíš porovnej vzdálenost od osy po korunku tzv. axle-to-crown.
Úplně rovný být nemusí, ale je to lepší :-). Pilky bych se vůbec nebál. Udělej si linku podle podložky pod představec a s chutí do toho. Já ježka klepu tak že do něj šroubnu šroubek a pak ho tam naklepu.
Přesně jak se tu už píše.. Žádný ******, nebo ti taky může prasknout žilka :-)
Všechno nasadit (vidle, podložky, představec).
Udělej si rysku a 3mm to fikni pod ryskou.
Na ježka našroubuj ňákej nepotřebný šroub a naťukej kladivem do vidle a je to nee.. Žádná věda, dělám to takhle furt a vše v pohodě ;-)
Ano to vím že pilkou na železo, ale nemám svěrák a ten řez musí být rovný tak raději nebudu riskovat a kilo objevují za seříznutí. Vím o 2 servisech kde mi to udělají na počkání.
Ježka naklepeš sám třeba přes šroubovák. Vidlici seřízneš pilkou na železo.
Tohle už bude finální délka krku, měl jsem tam 5×5mm podložek teď už budou jen 2, ale zdvih by měl být stejný, vyšší rise.
Dám do servisu? Tam Ti to udělaj podle sebe a ještě za pár měsíců :) Ježek se kdyžtak dá vyndat a dát znova, kdyby něco, nebo v nejhorším za pár korun novej, 2 mm na víčko, o tom víš předem a přidat když tak mm na šroubu by taky nebylo za půl kg… Jinak s případným krácením krku, nebo def polohou představce bych zas nespěchal, dokud si to nesedne, s Tebou, s kolem, i celkově… udělat všechno na sucho na mm a hned je blbost, malinká úprava po vyzkoušení bez problémů…