29x2,20 Performance - kevlar
29x2,20 Performance - kevlar
Duše Continental 29" light
Tak to jsem rád, že jsem e-bike ready :-/
Po nasazení na ráfku 20mm - přední
Po nasazení na ráfku 20mm - zadní
Venku mrzne, sníh, břečka. Tak mě nenapadlo nic lepšího než bike přezout na semi-slicky na suchý povrch :-) Po dlouhém zvažování a přemítání, zda bratrskou dvojici Ralph a Ray, či snad Ikonický plášť jsem nakonec vzal inovovaného Závodního krále. Jezdil jsem ho na 26" a měl sem ho rád. A protože jsem nenašel, že by ho tu někdo zvážil a trochu nafotil, tak jsem to udělal já. Kdo měl starej, tak si všimne, že ten vzorek je fakt přepracovanej a trošku otevřenější. To by mohlo být ku prospěchu věci. RK se podle mých zkušeností dost brzo zanášel blátem.
Perlička na závěr:
Bývalý majitel mi bike prodal na pláštích „Merida Race Lite“. To jsou rebrandovaný CST. Žil jsem v domnění, že to bude základní drátovej plášť, těžkej jako prase. Ani prd! Je to kevlar a o 30g lehčí než novej turbo Contík. To jsem nečekal. Totéž duše, v jednom z kol byla CST o 8g lehčí než Conti duše. Takže gramařina se nezadařila (ale ani nebyla cílem).
(vloženo 31.1.19)
cosmo: ano, teď je to super a má to vypovídající hodnotu ;)
Tak za ty kacky asi dobry, ja contiky mel, na 26kole v tehle verzi a porad mi bezduse utikaly, za tyden bylo dole…a nahodit to pumpou neslo…tak jsem u 29 presel na maxxis, kvuli vydrzi, vaze, mnozstvi vzorku a hlavne bezproblemove pri nahazovani pumpou ve sklepe na bezduse…
cosmo: jo, teď už je to o hodně lepší :-)
Ale je to jako pravda, že jsou to pěkný těžítka. Katalogově měli mít 660g, což je teda „poněkud“ rozdíl. Ta váha a ten super nápis e-bike ready mě trošku rozvibrovává, jestli jsem nekoupil nějakou šajze verzi. Ale ona by neměla snad existovat jiná Performance. Sem z toho rozpačitej.
Tohle jsem koupil:
U starého Schwalbe RaR 29×2.25 v obyčejné performance verzi jsem navážil 560 gramů.
29×2.35 – Forecaster Exo TR – 769g, 29×2.35 – Ardent Race TR – 707g.........29×2.25 – Aspen Exo TR 647g, Forekaster TR – 678g, Rekon 3C TR – 649g…ach jo, je to dostatecne relevantni?
No jo, inovace.
RK taky jezdím, momentálně 26" Sport na starém horáku po městě a občas do práce,
A Protection na HT 29". Všechno staré verze. A vzhledem k tomu, že jsem koupil ještě jeden pár starší verze „protekčnů“ za cenu Perfomance do zásoby, mám nějakou dobu ještě vystaráno.
cosmo: to je teda relevantni informace jak svina. Jakej rozměr, jakej plášť, jaká směs…ach jo
uff to je tiha…tohle vazi maxxisy ve 2,35…dopoledne jsem prevazoval plaste a 2,25 od maxxisu ma v prumeru 645–670
Tak to je slušná kovadlina. Tu šířku už nechápu vůbec. Schwalbe RaR 29×2.25 má na 18mm ráfku šířku 54,5mm. Na 23mm má 55,7mm.
satch: jo, boky jsou silnejsi nez si pamatuju z 26”…ale v novym je tohle jedina Performance verze…doufam
no ten e-bike model je asi o 100g těžší, než co jsem vážil před rokem doma. Beztak přidali matroš na bočnice… a jakože ebike
Mildee: viz. majkeee, já teda doufám, že mám „klasický RK“ :-)
1.2.19 07:51
Klasický RK znamená co? :) Tohle je klasický kevlar obyč verze a 600g to nikdy nemělo snad ani ve 26"
Pokud to nemáš na e-bike, tak ten těžký plášť moc nechápu. Klasický RK váží kolem 600g a verze RaceSport se blíží 500g.
Bejvalo to i na BF stejně tak jako sekce povídky, před „vylepšením“ :)
Bejvalo to i na BF stejně tak jako sekce povídky, před „vylepšením“ :)
Pamatuju si že za mlada, co ještě BF ani B-F neexistovalo, na kdysi Bikestore byla rubrika „hmotnosti komponentů+popis“. Tady je holt „Bike-forum.cz“ Foto" „Kola a komp“..no dalo by se u admina vylepšit? Takové nějaké technické okénko. Ve vlákně xxx to není user friendly…
31.1.19 23:31
750g na plášť co nedrží ale má hlavně jež je celkem dost, ale tyhle obyč verze byly vždycky těžký a úzký, takže vše při starém :)
Na 26" jsem se jich taky něco najezdil, to jsem jezdíval i dost asfaltu a tam fakt odsejpaly.