Značka | Specialized |
Model | Specialized Fatboy SE |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | L |
Rám | M4 aluminum, fully-butted tubing w/ smooth welds, tapered head tube, post-mount disc dropouts |
Vidlice | Specialized, alloy, air-formed legs, tapered alloy steerer, 135mm hub spacing, open QR |
Hlavové složení | 1-1/8" upper, 1-1/2" lower, threadless, Campy style, cartridge bearings |
Kliky | Specialized Stout XC, forged alloy, 2x10 (Samox 2x10) , PF30, Cr-Mo spindle, 36/22T, 104mm BCD spider |
Středové složení | Samox, PF30, sealed cartridge |
Přesmykač | Shimano FD-M615 2x10 speed low direct mount E-type |
Měnič | Shimano Deore RD-M6000 SGS 10sp |
Řazení | Shimano Deore SL-M6000 řadící páčky 2/3x10 |
Převodník | 36/22T |
Kazeta | 11-36T |
Náboj přední | Specialized Stout XC 135, Hi Hi disc, alloy, loose ball bearings, bolt-on axle, 32h |
Náboj zadní | Specialized Stout XC 190, Hi Hi disc, alloy, loose ball bearings, bolt-on axle, 32h |
Brzda přední | Shimano Deore M596 |
Brzda zadní | Shimano Deore M596 |
Brzdové páky | Shimano Deore M596 |
Ráfek přední | Specialized Stout XC 90, disc, alloy, single wall, 90mm wide, sleeve joint, hookless design, 32h |
Ráfek zadní | Specialized Stout XC 90, disc, alloy, single wall, 90mm wide, sleeve joint, hookless design, 32h |
Řídítka | Specialized Stout XC, double-butted 6061 alloy, 9-degree backsweep, 5-degree upsweep, 15mm rise, 31.8mm |
Představec | Specialized Stout, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise, anti-corrosion hardware |
Sedlovka | Alloy, 2-bolt, micro-adjust, 12.5mm offset, 27.2mm |
Sedlo | Specialized Henge Comp 143mm |
Pláště | Specialized Ground Control Fat, 60TPI, wire bead, 26x4.6" |
Pěknej tlustoprd…:-)
3.2.19 10:43
Jezdím na tom jenom v zimě, pokud je během roku potřeba širší pneu obouvám pluska na full. Letos to již nestihnu, ale plánuji si vyrobit adaptér na lyži místo předního kola, dost by se s tím zvýšila průchodnost a doufám, že to v hlubokém bude menší dřina. https://www.fatbikeskis.com/tech/
Parádní, máš to za 5*
3.2.19 07:25
Podmínky byly i u nás dole,ale teď už se zase dá jezdit i na silničce. I tak závididím.
5*