Co na Ninera říkáte? Delší, položenější, flip chip…dělá se i vůbec poprvé v 27,5"
(vloženo 5.2.19)
475 reach mám teď na svých 177cm a je to úplně v klidu, mohl bych mít více… ale pak už narážím na WB kola a to už tak dlouhý zatím nechci :-)
Já třeba to prodlužování reache až do nesmyslu nemusím. Nejezdí senmi na tom potom dobře. Ale třeba nižší střed je ok.
No jak mám posez se 170mm oneup na to mém nemodernim verglu je vidět v galerce bazaru. Mít st jak ty tak jsem v háji. Fertig…
S tou sedlovkou si lzes do kapsy – já mám 199cm, normální délku nohou a ST 485mm se 170mm teleskopem mi bohatě stačí.
A právě ty moderní geosky fakt fungují. Tyhle staré ještě moc ne. Jezdím 29ER od roku 2008, vím o čem mluvím.
Jenže dneska je reach 470mm na rámech v Lku normální a k tomu 450mm sedlová trubka. 580mm sedlová trubka s takhle krátkým rámem to si koupi fakt jen někdo disproporcni. A jak píšou LV byla modla max tady na BF.
Dnešní geo typu smugler atp? Tak to naštěstí pac ty kola mě upřímně děsí – sedlová taktak 490mm je třeba pro mě špatně a to mám 195cm, 180–200mm teleskop a už nárazis na limit vytažení. Reach 475mm je na xl v klidu, hlava se dá položit na 66,5, zadní stavba – preference já bych kratší opět nechtěl aaaaa k tomu všemu dvoje vahadla, komory a serepeticky okolo a rám v krásném stavu – jako trošku mi to smýšlení že je to oldschool vrak leda za 18tis nedává smysl :-)
Je to úplný protipól dnešním geo – vysoký, krátký, hoodne dlouhá zadní stavba, strmá hlava a vysoký střed.
Hele, každé zboží s dobrou cenou se prodá. Tohle neudas. Jestli na tom netrvas, jedině dobře, pač tě to nemusí trápit.
Já ho prodat zkouším, ne potřebuju…
V čem je proboha tak strašně zastaralý? Hlava se dá o 1,5st položit, váha super, design nadčasový, v záruce a to co k tomu dávám je za 18tis včetně pošty do Německa výsměch
Jako kolem 28tis bych o tom aspoň přemýšlel takhle to jde mimo…
..18k je hodně ferova cena. Ten rám je extrémně zastaralý a většina lidí co jezdí, by ho prostě vůbec nekoupila, protože moderní 29ER jsou úplně jinde.I vnímání značky Liteville je jinde než před lety. Měl jsi to vzít. Za 4 roky jezdenej a zastaralej rám je to super nabídka. Lepší nedostaneš.
@bafoon, sorry, ale nabídka je to skoro fér, víc jak 20k bych za to rozhodně nedal, tu hodnotu to prostě nemá…
No…cenove je to na dohodě ale aktuálne jedna nabídka za 18tis za vše plus zaplatit kupci poštovné do reichu je zas druhý protipól :)
Atilla +1
za 33K 4 roky starej frejm… ikdyby byl jetý holkou po cyklostezce je imho nesmysl
Bafoon: No jestli to nebude tím, že jsem je v velikostech XL viděl za nižší cenu nové na eshopu + pořád starý typ kozoidní geo.
mno já po aktuálních zkušenostech s asi 3/4 ročním inzerováním rámu LV 301 mám tak trošku pocit, že XL+ rámy jsou snad neprodejné… Neprodávat, nechat dokud jezdí!
Bafoon: Tak tohle W.F.O. v zelený přesně mám a přemýšlím, že bych ho postoupil dále, protože u mě dost zahálí :-(
Bafoon: to W.F.O. je super. Mám ho moc rád. Je fantastický – se mi bude moc špatně hledat nástupce.
tak on niner uvádí delší dobu oba rozměry, jak pro 29er tak tuším 27,5 až do 3,0" gumy
ale nejvíc bylo tohle W.F.O. :)
Líbí se mi to, zvlášť v 27.
6.2.19 11:20
První Niner, co nevypadá vyloženě hnusně… :-) Navíc plus za 27,5… Ale stejně bych šel do něčeho jiného. :-)
první pohled trochu lekací ale pak už líbí, ale nové kolo nevyhlížím..
A nemá to kinematiku tak, že při sagu se vahadlo za pilu schová?
Mně se teda design líbí.
Co nechápu je 27,5. Celou dobu jedou 29 a když 29 začínají vládnout a ostatní na 27,5 začínají kašlat, udělají na truc trhu 27,5? Pokud vím, tak nineru hrozila insolvence. Nevypadá to, že by se management poučil. Styl hlavou proti zdi za každou cenu.
A k tomu vahadlu a zadní stavbě: staré Ninery to měly hodně dole a problém s tím nebyl. A ajk píše TJK nebylo to za velkýma plackama vidět.
Barvy hrozné. Tvarově to je současné. Ale projet bych se na tom chtěl.
Jen lituji že jsem manželce nekoupil starého R.I.P.a v černém eloxu.
dneska je dost hnusnejsich kol na trhu, takze proc ne… A ze zacali delat i 27,5? JO, jde to trochu proti nazvu znacky, ale Porsche taky zaclo delat SUV a diesel a vsichni tehdy kriceli, co je to za ohavnost a pritom diky tomu znacka prezila:))
6.2.19 08:42
Mě se líbí ten nápad s dvěma barvama-vnitřní a vnější, ale tahle kombinace je taková divná. Chtělo by to vidět naživo
me taky ne… jak rikam doby kdy byl niner krasnej jsou uz ty tam.. ale musim rict ze kdyz koukam na obe varianty tak ta sedo-modra je krapet hezci… diky tomu jednoduchemu laku
Mě se to prostě nelíbí. To se snad ještě smí. Ať už jsou k tomu jakékoliv důvody.
o vahadlo bych se nebal, ale ten čouhající kuskarbon zadní stavby je tam dost na ráně, tam by spíš měl ten kryt zasahovat, určitě bych bez bashguardu nevyjížděl.
kdybyste i docetli celej ten clanek tak se dozvite ze na tom vahadle je fest tlusta ochrana… a jinak ninery meli to vahadlo takhle dole vzdycky.. ono to ani jinak udelat nejde kdyz to musi obejit stredovou mufnu a mit to volny zdvih.. jen to v dobach 2 placky a vetsi 1placny neni tolik videt jako tady
Mám pocit, že toto si Niner nezaslúžil. Na živo to bude asi lepšie, ale ten tlmičový kôš v kombinácii s tým McPhersonom ma za sedce teda neberie
Přes pilu to vyčuhovalo vždycky, jen teď je to výraznější kvůli té středové části rámu, kdy spodní rámovka už nevede tak dolů.
Fuj to jsem se lekl.
Na PB v komentech píšou, že tim vahadlem Voreis při scrubech furt naráží do země a dobrý. Mě spíš příde směšný, že udělali 27,5, když maj 29 v NÁZVU ZNAČKY.
Nelíbí. Je to tam nějak divně zaháknutý. Sice to naní tak blbě jako má Kellys ale prostě nelíbí.
TJK: ale nikdy tolik nevyčuhovalo přes pilu, takže nezaclánělo. Je sice pravda, že teď se vozí menší pily, ale tím tuplem proč to ****** vahadlem. Ačkoli při propružení se to vahadlo kousek schová, tak to v reálu možná nebude tolik vadit.
tenhke system mel niner vzdycky… vahadlo je furt kde bylo … jen bych dosal ze soba hezkych nineru uz opravdu davno pominula…
Díky tomu spodnímu vahadlu bych musel na hodně trailech objíždět zábavný pasáže. Strašný