Mně přijde jako ideální formát závodu na ebiky 100+ km po rovině na asfaltu, tam se ukážou rozdíly… :-)
19.2.19 07:49
myslím, že problém je spíš v tom, že to všichni srovnávají s kolem. Prostě musí mít tratě na míru, aby to mělo smysl.
Hele znalci, a co myslíte bude tam i ta limitace na 25 km/h? Prože to by potom byl dost nudný motokros…
Furt mám pocit, že 75% zde komentujících nemají absolutně tucha, jak e-bike funguje nebo nemají jedinou vlastní zkušenost, jinak by takové kraviny nemohli psát :-)
He he, to se pak mistrem tady ty discipliny muze stat kdejaka lemra, ktera umi jezdit ma kole:)) Jo vlastne ne, vzdyt se na tom clovek nadre stejne jako na nemoto kole – rikaj na B-F;)
Peníze nesmrdí…Marketing nic jiného.. Ale uvidíme, ono se může stát, že to nic zajímavého nebude…
Pokud nevymyslí nový formát závodu, bude to stejně o ničem… kdo by sledoval další enduro a XC ale na švindl kolech?
eTeam to bude spíš team co pořizuje videa a fota ze závodů ne? Jinak pokud ebiky tak to bude závod baterek a v té je odjakživa nejlepší zajíček Duracel
Na Megavalanche už je několik let speciální kategorie pro e-biky a startujou odděleně, takže vlastně jedou svůj vlastní závod. Zajimavá mně přišla kvalda, kterou jedou e-bikeři v opačném směru, tedy do kopce.
Mě by ještě zajímalo, jestli se už u Boston Dynamics pracuje na robotovi cyklistovi, případně na kompletním robotickem kole?
To by pak taky mohly být dobré závody :-)
Závody na ebicích… To jako fakt jo…
Satch, dobrá poznámka… Pohár konstruktérů.
Já už to ani komentovat nebudu.
A v té open kategorii povolit i benzínové motory :-)
Úplně vidím jaxi nějaký kutil domácí přidělává na sjezďáka motor z hayabusy :-)
Ja jsem taky pro uplně otevrenou kategorii, nebo aspoň do 100 kw. Myslím, že pak by to mohla být docela sranda :-)
já bych navrhoval OPEN kategorii bez limitu, pak už se do toho musí sypat akorát peníze, trochu se to zvrhne, ale není potřeba to tolik hlídat
satch: jasně a ještě servisní boxy na výměnu baterek a k tomu další kontroloři a rozhodčí, ať je to ještě složitější než formule jedna.
Jen ať ve vývoji pokračují. Za pár let si rád koupím ebajk s výdrží baterky několik dní a hmotností +/- 15kg.
No prostě přibude na závodech stovka technických inspektorů, který budou kola převažovat a měřit krouťáky atd, starovný desetinásobný proti enduru.. A nebo to bude unlimited, kde budou hořet motory, baterky a to bude konečně show pro diváky.
18.2.19 15:52
18.2.19 15:49
Tak jezdí se formule 1 a taky v ni nikdo po silnici nejezdí. Je to prostě reklama na podporu jejich produktu. A regulovat to muzou jako motorky tam taly nemůžeš všude se vším. Prostě další motosportovni disciplina, takových ještě bude.
Hned bych jim vypálil na čela to co tam má ten Harry Potter, myslím, že je taky jedním z nich.
Tak celé je to jenom o tom aby si normální člověk mohl říct, že se na tom jezdí svěťák! Takže on není lemra jen Esportovec:)
Jen nevím jak to chtějí regulovat – omezí max watáž a krouťák, nebo silnější vyhrává?
Zastavit to mohou jen tvoji voleni zastupci. Tak az budou priste volby, tak se jich zkus zeptat a vyber spravne :-).
Ta regulace drive nebo pozdeji prijde a pak se marketing (od fatbike, enduro, gravel, elektrokol) presune dal. Oni „skody“ platit nebudou.
Zastavi se to, az bude trh nasycen. Driv ne a nikdo s tim nic neudela. Nastesti.
problem ??? imho pokud ho v tom chces nutne najit tak jo.. jinak nevidim duvod..
18.2.19 14:57