Značka | AUTHOR |
Model | Versus |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | XL |
Hmotnost | Neváženo |
Rám | AL |
Vidlice | SR Auron 2018 RC2 / PCS / Boost / 140mm |
Hlavové složení | TOKEN |
Kliky | SRAM NX 175mm |
Středové složení | PressFit SRAM GXP BB/92 |
Měnič | SRAM NX |
Řazení | SRAM NX |
Převodník | AbsolutBLACK 28z |
Kazeta | SRAM PG-1130 / 11-42 / 11s |
Řetěz | SRAM PC-1110 |
Náboj přední | AUTHOR Xenon / Boost |
Náboj zadní | AUTHOR Krypton / Boost |
Brzda přední | TRP Slate T4 / XT SM-RT86 203mm / Sintr FORCE |
Brzda zadní | Shimano XT BR-M8120 / XT SM-RT86 180mm / N04C s chladičem |
Ráfek přední | AUTHOR Krypton Plus 27.5 / 32 děr / INNER W. 32.8mm |
Ráfek zadní | AUTHOR Krypton Plus 27.5 / 32 děr / INNER W. 32.8mm |
Dráty | Nerez ocel 2.0 černé |
Pedály | HT-P12 |
Řídítka | Renthal Fatbar Carbon 780mm / 30mm / ODI ELITE PRO |
Představec | Renthal Apex 40mm / 31.8mm |
Sedlovka | AUTHOR Patriot |
Sedlo | RST Elev 8 / 125mm / 30.9mm |
Pláště | MAXXIS Rekon+ 2.80/ Specialized Ground Control GRID 3.0 / Tubeless / 100ml Finish Line |
28.1.21 12:58
12.7.20 00:05
28.6.20 12:32
Parádní kolo, jako fakt jsem tak koukal po galerii a vypadá fakt jak pořádná střela
po.viper.oo – díky za tip. Zkusím ho na další sezónu.
100ml asi málo bude, ale jelikož si FL moc neporadí s dírami, tak ho tam mám jen aby těsnil popřípadě utěsnil píďi dírky.
Protože +ka jsou fajn, ale stačí mírně stoupavý asfalt a je to boj
Ono se to nezdá, ale ta 3C MaxxTerra je dozadu skoro až moc lepivá směs a na přesunu po asfaltu se to zrovna projeví. Vzadu je od Maxxisu lepší buď DC (dual compound) nebo 3C MaxxSpeed. A tohohle Rekona 2.8 v DC dělají, tak ho schválně zkus, 3C si můžeš nechat dopředu až ten první sjedeš.
Rekon+ 2.80 / Tubeless / 100ml Finish Line
Není 100ml do takovýho balónu málo?
jen si říkám, jestli je na HT potřeba 28z převodník, ale tak proč né
Tomak – zatím vozím na zadním 1.3bar, určitě je to lepší jak prvotních 2.2bar, to byla sebevražda. Na šutrech to bude vždy neklidné si myslím.
Ja mel za to, ze Versus nema zadni pevnou osu. Minuly rok jsem na nej taky koukal, hodne se mi libil, ale jelikoz jsem tluste prase, co trpi pri a heka pri kazdem vyjezdu kopci, ale sjezd si chce nalezite uzit, tak jsem vzal radsi Horneta od Dartmooru, coz je proste tank, ktery podrzi i pri chybach.
Mel jsi to uz v terenu? Drzi zadni kolo a nebo trosku ustreluje kdyz trefis sutr/parez?
Jinak ten Author Verus je moc peknej bike.
danielh – příští rok už to bude úplná spokojenost s 10–42. Ale i teď úplně na pohodu. Já z kopce odpočívám a kochám se krajinou, takže nešlapu jak variot. :) A po rovince to taky nějak nehrotím.
stanik48 – za mě super, ale mám zatím jen naježděno 350km vč. skoro roční pauzy. Jinak si myslím, že už jezdím jen na výpary, prý ale né a měl by tam být stále :D
Fotky pekne, apropo to ti fakt staci nejtezsi prevod 28–11?? Mi nekdy nestaci ani 38–11 a to jedu tak 35km/h u 40kmh citim ze tocim nohama jak krecek v kole :-) u 28–11 bych mel snad kadenci 120 a urval si nohy :-0
nomecz – uvažoval jsem nad Saint, ale teď jsem nadmíru spokojen. Byla by to asi zbytečná investice, kterou bych moc neocenil.
Dokud se nic nepodělá, nechám to tak a po sezóně se uvidí. Teď mi hlavou šrotuje mnoho myšlenek. Jestli 27.5+ nebo 29 nebo dokonce full.
vypadá to celkem pěkně a nafoceno dokonce moc pěkně :-) ALE
místo kokpitu si měl raději koupit normální brzdy. Časem doporučuju ještě pořešit kola.
Plánuji ještě něco nafotit v přírodě za lepšího počasí.
Jsem rád za pozitivní ohlasy ;-)
Hele super. Ty „studiový“ fotky nemaj chybu, jen… jen, nenašla by se tam nějaká normální, kde by si člověk prohlídl celý kolo a něco na tom viděl v širším kontextu? Jako třeba foto přímo z jednoho a druhýho boku? Takhle je to jak postupný odhalování auta před světovou premiérou ;-)
Líbí
Já vidím chybu v šetření gramů na spatných místech. Navíc na takovým kole bych gramy tolik neřešil, pojede pořád stejně napiču na takových papučích. :) Když už šetřit gramy, tak rozebrat bajk do posledního šroubku, převážit a pak utrácet.
Ať ti dělá radost, ať tě nikde nenechá, naučíš se na něm pořádně jezdit. 4* (jen kvůli fotkám :D)