Colnago C64

Přidat foto

Rozhodně mu to sluší. :-)

Jen tak pro podívání. Nový stroj z dílny Ernesta Colnaga model c64 na sram red etap, na kolech mavic cosmic pro carbon a doplňkama od dedy. Jedno z nejlepších kol co jsme u nás stavěli.

(vloženo 1.3.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Hogy
Hogy

5.3.19 14:58

Kšá! ,–)

Reagovat
cioran-m

5.3.19 14:39

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Hogy
Hogy

5.3.19 13:56

Já toho mám imho už dost. Zimák + slušný kolo na každý den v týdnu musí stačit. Nicméně raději vůbec nezjišťuji, zda se nějaký pěkný kus od Chrise někde nevyskytne :-) Teda ještě Trecia… :-)

Reagovat
cioran-m

5.3.19 13:48

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Hogy
Hogy

5.3.19 13:18

Karbon + karbon mě takto napadá jen to Calfee a IF. A Calfee v nádherný modrý, který mi před lety uteklo, mě sere doteď.

Reagovat
cioran-m

5.3.19 12:55

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Hogy
Hogy

5.3.19 12:43

Do karbonových vnějších mufen dělá třeba i Independet Fabrication. A výrobců, kteří jedou do kovových mufen je pak o poznání víc. Namátkou Seven, Firefly, Alan, IF… Bude toho celkem dost.

Reagovat
filipo
filipo

5.3.19 11:42

Tak Sarto asi opravdu ne. S čímsi jsem to popletl. Ještě jsem si vzpomněl na Bianchi ale to už bude také alespoň deset let.

Reagovat
cioran-m

5.3.19 09:59

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
filipo
filipo

5.3.19 09:47

Míněno z hlediska vlastností. Máš pravdu, že z hlediska konstrukce vnější mufna dnes již běžná není. Snad Time či Sarto. Alespoň ještě nedávno.

Reagovat
cioran-m

5.3.19 09:25

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
filipo
filipo

5.3.19 09:00

No je to jistě dnes z obecného náhledu pěkné. Popravdě se to ale kromě nápisu výrobce neodlišuje od nabídky jiných firem. Hlavně ale ať je majitel spokojen a dobře to slouží což je nejdůležitější.

Reagovat
Trepifajxl

4.3.19 22:40

jo, jo, Ax a takový ty věci…

Reagovat
cioran-m

4.3.19 14:16

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Trepifajxl

4.3.19 13:56

Hogy, cio. + Germánie, soudruzi

Reagovat
Cavendish
Cavendish

3.3.19 20:01

To je kolo Zdeno Cháry :)

Reagovat
Mikikuba
Mikikuba

3.3.19 18:31

Spartakus: Přesně to samý mě napadlo. Velice zvláštní geometrie výstavby:)

Reagovat
Spartacus

3.3.19 14:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Cavendish
Cavendish

3.3.19 07:19

Rám je super, zbytek tam nesedí. Jaká byla cena? Pokud to není tajné

Reagovat
cioran-m

3.3.19 01:25

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Hogy
Hogy

3.3.19 00:28

Čipera: Ve shrnutí to je jen Taiwan, kdy se to kompletuje v Itálii kvůli levnější přepravě (celý rám je větší a to vyjde dráž) a nálepce Made in Italy.

Dneska se opravdová a zajímavá rámařina, která se dá dohledat i na webu, dělá převažně jen v USA a Japonsku.

Reagovat
cioran-m

2.3.19 14:58

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
yoolaus
yoolaus

2.3.19 13:21

jj, presne tak, mal by si sa majitelovi ospravedlnit, vratit prachy a bike hodit pod nakladny vlak…

Reagovat
Čipera
Čipera

2.3.19 12:52

No když to tak ctu, tak mi z toho vychází, že je to vlastně předražená čínská *****, která se za 1000km rozloží, no to majitel nebude moc nadsenej. :-D

Reagovat
MARET
MARET

2.3.19 11:41

Pecka!…ten rám…krása!

Reagovat
cioran-m

2.3.19 10:59

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vrazdit
vrazdit

2.3.19 10:46

tohle neni pekne… ani top znacka ani top komponenty to nezachrani…

Reagovat
JMT
JMT

1.3.19 22:29

No…To hodně jde.

Reagovat
roud
roud

1.3.19 21:53

Krásný kolo :)

Reagovat
cioran-m

1.3.19 21:03

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

1.3.19 20:51

milan. v: ano, je to tak. Dochází tam ke střihu- kontakt silný(mufna), slabý(trubka) materiál. Je to oproti monokoku náchylnější. Taky bych v životě nešel do celokarbonového rámu, lepeného do mufen. To je jako, když opravíš prasklý karbonový rám- praskne to pak hned vedle.

Reagovat
Hogy
Hogy

1.3.19 20:50

Pokud má někdo problém kvalitně slepit něco podobného, tak je něco opravdu hodně špatně.

Že se snaží držet tradice bych pochopil. Ony i ty samostatně vyráběné trubky mohou mít jiné vlastnosti než ten monokok, se kterým bude i méně práce. Hmotnost je jasná. Ale mohli by to dělat pěkné alespoň jako byla ta C-40 a ne tohle, kulantně řečeno, nepříliš pěkné kolo.

Reagovat
milan.v
milan.v

1.3.19 20:38

Problémy tohoto konceptu mufnového rámu C64/60 jsou prý standardní, tedy uvolňování a popraskávání… Mám to přímo od renomovaného mechanika, kterému to prochází rukama a tomu věřím, že si nevymýšlí…

Reagovat
cioran-m

1.3.19 20:17

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Čipera
Čipera

1.3.19 20:01

Petr CH: díky za osvetu, myslel sem si to, že to bude nějaká limitovaná edice. Jinak na šrámů taky nevidím nic špatného. Je to dneska jedna z nejlepších komponentu a za mě dneska nejlepsi co je.

Reagovat
milan.v
milan.v

1.3.19 19:51

Nevidím nic špatného na takové kombinaci rám + komponenty, klidně i třeba Di2 Dura…

Reagovat
Doyle
Doyle

1.3.19 19:40

Líbí se mi ten rám, ale ty hydrapáky na mě působí moc hovadsky.

Reagovat
Trepifajxl

1.3.19 18:34

PetrCh: dík za informace

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

1.3.19 18:18

Sám Colnago (na Campě a klas. brzách) jezdím, takže tohle se mně líbit musí:). Ten Sram nevím, přeci jen- Colnago je specifická značka, ale respektuji volbu majitele. Snad pouze, u takhle exkluzivní stavby, by měla být omotávka jednobarevná a loga na pneu méně nápadná.

Trepifajxl: rám C-64 se kompletuje v Itálii, trubky a mufny jsou z Taiwanu. Nevím, jak před pár lety, ale nyní jsou všechny karbonové rámy vyráběny na Taiwanu- mimo již zmíněné C-64. Ten můj je rok výroby 2018 a je přímo na něm napsáno made in Taiwan.

Čipera: ty dva kusy jsou myšleny z 64kusové limitované edice. Tohle je „obyčejná“ C-64.

Reagovat
Rainee
Rainee

1.3.19 18:14

Krásné, zajimavé a zcela jistě velmi exkluzivní ! Jenže Colnago na Sramu :( ? . Svět se v prdel obrací ;).

Reagovat
Wáclavka
Wáclavka

1.3.19 18:12

Dobrá raketa.

Reagovat
Čipera
Čipera

1.3.19 17:49

Jistej si nejsem, nepátral sem kde je vyrábí. Možný to je, to z dílny bylo myšleno tak, že ho tam vymysleli. Jak píšou na strankach tak na každý objednaný kus se čeká a vyrábí se na zakázku, oni uvádí „na míru“. Říkal sem si proč by to dělali v Číně, když to není masova, ale zakázková výroba. Benčík na svejch stránkách psal že jsou v ČR pouze 2.

Reagovat
Trepifajxl

1.3.19 17:40

seš si jistej? před pár lety dělal vše v Číně, kromě oceli a jednoho topmodelu, teď mám pocit, že už dělá v Itálii jen ocel, ale ono je to vlastně jedno, kolo je to pěkný, já tak jen narazil na to „z dílny“

Reagovat
Čipera
Čipera

1.3.19 17:29

To pochybuju, není to masovka, každý objednaný kus se v podstatě vyrábí na zakázku.

Reagovat
Trepifajxl

1.3.19 17:18

C64 si snad EC dává vyrábět v Číně, ne?

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

1.3.19 17:01

Bboommbbaa!!!!

Reagovat
tromboonen
tromboonen

1.3.19 16:52

Ale jo, rám tak slušnej, že bych mu odpustil všechny moderní a ne nutně Colnago věci, sadu bych teda etap nechtěl, ten bezdrát a logika těch pák, ale to si předpokládám zvolil majitel, takže není co vyčíst, kotoučovky docela decentní, taky asi volba, tak proč ne… Colnago by to teda samo pojalo divočejc, asi :)

Reagovat
Radovan84
Radovan84

1.3.19 16:51

Uff…njn pecka.

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 8
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32