Idealni doplnek ke kOmEhO Santovi a oranzovemu munduru :)
(vloženo 5.3.19)
Rozumím.. :)
Já už myslel, že jde zas o nějaký mezigalaktický války.. ;)
8.3.19 07:04
8.3.19 00:43
Radec, Atilla: hele a co se tady řeší? Jako že jezdíte ty Endůra, tak je to jako víc než silnice, nebo co?
7.3.19 21:06
cioran je z brna
7.3.19 18:52
7.3.19 18:38
No to taky byla reakce na Wildu, ne na tebe. Když jsem byl poprvé pořádně na pumptracku, cítil jsem se druhý den jako jsem se kdysi cítil po prvním squashi v životě.
7.3.19 17:54
7.3.19 17:49
No, rád bych viděl silničáře po půl hodině poctivého ježdění na pumptracku :D. Nemyslím teď ale totální profíky Saganova typu.
Nevím proč to vůbec řešíte. Zničený můžeš přijet z obojího, jen tě pak bolí jiné svaly.
7.3.19 16:14
7.3.19 15:51
Nemyslím si, že jsi pochopil co jsem tím chtěl říct. Nemůžeš srovnávat pohyb na silnici, nebo po lesních cestách s hromadou skoků, nebo třeba pumtrackem. To je úplně jiná biomechanika.
7.3.19 15:35
7.3.19 15:28
7.3.19 15:19
cioran-m: Nebylo to přímo s tímhle eRBéčkem, ale legrace veliká viz jinej článek ode mě: http://720.cz/?…
Tak třeba MTB maraton a silnici podle mě furt srovnávat můžeš.
Moderní pojetí endura je, ale jiný sport, který je o celém těle s často se měnící intenzitou a hlavně tam hraje roli technika jízdy. Nevím jestli si se někdy zkoušel rozjet třeba na 4m drop, ale ty fyzické projevy jsou po tom trochu jiné, než že se kouknout a vyjet na kopec s 20% stoupáním:)
7.3.19 14:44
7.3.19 14:10
7.3.19 13:58
7.3.19 13:48
7.3.19 13:21
7.3.19 13:15
7.3.19 13:02
7.3.19 12:55
7.3.19 12:53
7.3.19 12:52
cioran-m: Nevim, jestli jsi to pochopil, ale ten článek jsem psal já.. ;)
A testování e-biku VS šlapačka i vs MX freeride od KTM už proběhlo taky.. :)
ciiran-m: Jo, cyklistika není jedna a někoho hold nebaví plácat se po silnicích na plečkách co máš v profilu. Možná, že kdybys to někdy zkusil, tak poznáš že je to vetší dřina než si odšlapat 70km po silnici.
7.3.19 12:38
6.3.19 14:56
6.3.19 14:35
6.3.19 14:33
6.3.19 14:23
6.3.19 14:20
6.3.19 14:16
6.3.19 14:09
6.3.19 14:04
6.3.19 14:01
6.3.19 13:54
6.3.19 12:46
6.3.19 12:41
6.3.19 12:16
6.3.19 10:43
6.3.19 09:31
6.3.19 07:59
6.3.19 07:58
deviatní posedlost dojezdem a krouťákem motoru. Ebike mor. Zhouba cyklistiky. RB škrtám jako výrobce kol.
Mně se to líbí. Má to svůj styl, na nic si to nehraje, za mě fajn.
A k diskuzi o baterkách: Externí baterka je taky o dost lehčí než verze určená pro vestavbu. U Shimana se uvádělo, že integrovaná baterka je těžší až o pětinu.
5.3.19 22:36
5.3.19 22:12
5.3.19 20:41
5.3.19 20:34
Baterie se skrývají, aby se uživateli nesmáli, že je sportovec „na baterku“ (obrazně i doslova:)), jinak samé potíže s manipulací, kontrukcí, skladností, nestandardností aj.
5.3.19 19:41
5.3.19 18:00
jeniiiik: krok navíc a nijak mi to nepomůže při tom problému s upnutím ;)
Tohle za tu cenu si koupí pár skalnich RB fans a.
Za tu cenu už jsou k sehnání full ebiky.
kOmE: jen sem srandoval samozrejme, musis ale uznat, ze designove by se tahle babeta k santovi a pyzamku skvele hodila, co se vykonnosti tyce, zejmena te ko(l)me, ses na tom myslim vice nez dobre
K tem pozitivum neintegrovane baterie bych jeste pridal, ze tohle reseni skyta mnohem mene potencialnich problemu (se zamykanim, s kontakty atd), alespon z toho co sem za poslednich par mesicu vycetl, a ze sem toho vycetl pomerne dost
Já reagoval na ten náraz. Když máš integrovanou, tak případný náraz půjde do rámu – na ráně je to stejně.
Jinak nevím kolik máš zkušeností s e-bajky, já moc ne. Jen jsem ho měl 2× půjčený a pomáhal jsem rodičům když s nimi jeli na dovolenou a půjčovali si můj nosič. Tehdy byla vyjímatelné baterie velký bonus, proto se ptám co ti na ní vadí kromě estetického hlediska, které je subjektivní. Mě se zase nelíbí tlusté hranaté trubky rámů s integrovanou baterkou.
Jinak ta pozitiva:
5.3.19 16:00
Fujka.
5.3.19 15:35
Baterie v rámu jenom maskují podstatu vehiklu, sportovci se pak cítí více kůl. Jinak samé –
5.3.19 15:27
5.3.19 14:53
5.3.19 14:39
5.3.19 14:39
vpa, zatim co sem cetl, tak to proste nehodlas akceptovat, max pro najekyho duchodce a jak pises niz pro skupinu motorkaru. A ve finale si to opet cely zamitl, coz sem cekal, ale zajimalo me to ve spojeni tebe a RB, tva modla vs. esatan :) To, ze hodnotis kola jinde je jina vec, to tady delas v podstate kazdymu kolu (docela objektivne).
Pro ty morokare to asi neni moc mysleny, to by me zajimalo procento motorkaru, kteri si to koupi a ani na duchodce to nevidim. Takovej je trend a i kdyz docela zachrapali, tak s tim trendem jdou. A delaji to pro prachy, ze jo :)
Takze peace a cau :)
5.3.19 14:15
@TomPub: Sice teda nevím, kde jsi přišel na to, že jsem absolutní nesnášeč ébajků. Pro specifický aplikace s nimi nemám žádnej problém, to by ale chtělo víc číst a pamatovat si. Ale pravdu máš v tom, že RB mám dost rád. Umím ale ocenit i pěknou čubu (kdyžtak mrkni k sobě do kol ;-))
Co k tomuhle počinu? Po diskuzi s P. Heiníkem (trefils) chápu, proč to dělají – prostě je na to nějakej požadavek od zákazníků. A taky chápu, jak to dělají – mají jistou motorkářskou historii a dokonce motorkáře mezi blízkými. Takže chápu, že je jistá skupina motorkářů, pro který je to cesta ke kolu. Co na tom oceňuji, že je to originální, pěkně zpracovaný, doražený a vypiplaný (barva, osazení, vnitřní vedení, atk). Vlastně, kdyby na tom nebyly baterky, a motor, tak bych to považoval za moc povedený :D
Celkově se mi to, jako é-kolo, ale nelíbí. Čau ;-)
Jinak mi to fakt přijde jako…
RB: Hele Péťo, zbyly mi tu ve sklepě nějaké trubky, nesvaříme něco?
PH: Ok, koupím lahváče a uvidíme co z toho vyleze.
RB: Je mi blbě, ale co už. To se prodá.
PH. Grg…hm.
5.3.19 12:56
Zbavme se toho nesmyslného omezení na 25km/h a těch blbých šlapátek a je to ok.
@Radec: Precti si ty clanky, ktere jsem nasdilel pod tebou. Je tam popsane co a proc na tom kole je tak jak je. Myslim, ze je to navrzeno jako elektokolo vice nez jina elektrokola, ikdyz maji schovanou baterku.
5.3.19 12:26
Nejsem fanousek ekol, ale kdyz se na to podivam z technickeho hlediska a kdyz vezmu v potaz informace ze clanku o tom kole, proc udelali to co udelali, tak mne to dava smysl.
Vice se mne to libi bez spodni baterky.
Odkakovat to bude z principu éčka a sepnutí asistence. Byl jsem v Bavorsku a na 2,6 gumách na celopérech jsme se jebali do celkem slušného a rozbitého kopce. Neměl jsem s sebou SPD a musel jezdit na platformách, každou chvíli mi to shazovalo nohy z pedálů. A to bylo celopéro. Co to bude dělat u tohohle… :-)
To spodní není baterka, to je krabice na hašlerky.
Sice u toho přemýšleli, ale je to hnusné jak prdel. U šlapání v bordelu stejně bude omezovat to že je to HT, odskakovat po trailu bude tak i tak. A při pomalé jízdě/výjezdu je síla asistence motoru občas pěkně nahovno a vykopává to z kola.
tady musim jednoznacne s nazorem Atilly.. pokud jste nekdo alespon trosku studoval tu geo a proc je tak postavena.. tak pochopite smysl tohodle kola… a myslim ze Heinik s Bartoszem vedi proc to staveli takhle a co za vysledek z toho chteli dostat
Nechcu byt uplnej hajzl, ale cekam na koment od vpa. Absolutni milovnik RB a toho pana (Hejnik? nevim) a zaroven absolutni nesnasec ebajku. Jeden tu bude asi dost zklamanej…a nebo je uz vezme na milost, kdyz i pan RB ukazal, ze to tak proste je? :)
Jo a me se to libi, dokazal bych to potahat horem dolem treba u nas v netru :)