přitom by ten problém s vidlicema řešil jen větší průměr vnitřních nohou a pár gramů navíc na korunce, sloupku…
na to „český“ enduro když jedeš 90% do kopce nebo celkem rovinatý pasáže a v tom je na trati pár několikametrových padáčků v tom fakt přínos nevidim.
Ja teda co vim, tak je to, ze prilis slack vidle uz nefiltruje drobny nerovnosti. Jenze dual-crowny jsou drahy a tezky mrchy… Nedovedu si predstavit, ze bych si na enduro dal dual-crown :D
embi: neřeší no. Už jsem to psal minule, že to bude kravina a potvrdilo se. Durolux na 63.8 HA při 180mm na DHčku už bylo vidět jak se prohýbá. Pak jsem to dal na 63HA a to už při přesunu na rovince brečel. Koupil jsem MZ 380 Ti a ten rozdíl je ohromný. A zrovna durolux je rozhodně jedna z nejtužších a taky nejtěžších jednokorunek.
https://nsmb.com/…ai-g1-story/
Chris Porter's G1 with a dual crown Formula Nero C.
Chris opts for the stiffer interface of a dual crown fork on his bikes.
@atilla: To je docela zasadni, ne? Prijde mi teda, ze se to nikde moc neresi…
Atilla:
jojo, Totema jsem měl s DH tlumičem a rád na to vzpomínám..
F36 asi tři čtyři roky zpět byla sice zásadně odlehčena, zase ale taky přišla o tuhost.
Oboje, ale kámoš má už vakl v pouzdrech na Fox 36. Tyhle odlehčené jednokorunky to nedávají, na takový úhel by to chtělo reinkarnovat Totema na 27,5" a 29"
6.3.19 07:56
Mně by to kolo nevadilo ani v hliníku. Akorát bych pro něj asi nenašel využití… ='(