Klein Gossamer

Přidat foto

Tak trochu jiný lak,přelom let 93a94.

Jedná se extrémně vzácné lakování

Účinku nátěru bylo dosaženo prvním nátěrem na kole s šedým základním nátěrem, poté, když byla barva ještě mokrá, byla potažena kouřem z neosvětleného acetylenového hořáku, aby se dosáhlo jemných pásů šedé / černé (tedy Gossamer). Pak byla celá věc pokryta perleťově modrým čirým lakem, aby se dosáhlo velmi jedinečného efektu.

(vloženo 14.3.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
madcat
madcat

19.3.19 23:27

Tak tohle je libovka.

Reagovat
cioran-m

18.3.19 08:48

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Marcelus
Marcelus

16.3.19 12:14

Asi jsem se počůral,,, krása americká

Reagovat
Haryk
Haryk

16.3.19 10:17

To je ale veliká krása.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

15.3.19 17:48

Přidává pár fotek s lakování stejnou metodou. Nechci aby si si někdo myslel, že to srovnávám s kvalitou lakování Kleina, to ani náhodou. Jen chci poukázat na to, ze i v české kotlině umíme podobný styl a troufnu si říci, že o dost dříve.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

15.3.19 09:55

kamaro: ukázka jak se to dělá je třeba na videu v odkazu od 0:50. Co se popisu týká, tak ten nemám a myslím že asi nějaký přesný návod nebude. Vždy když jsem to viděl tak vypadalo „hrozně jednoduše“ ale myslím, že to bude z počátku o metodě spousty pokusů a omylů a pak se projeví zručnost lakýrníka.

https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
kamaro
kamaro

15.3.19 09:21

KUBULA: Budeme rádi (alespoň já osobně tedy ano). A uvítal bych i více informací.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

15.3.19 09:11

Je to krása. To lakování je super. Jen nemáte pravdu s tím překladem ohledně autogenu. je to naopak než tu píšete. Musí být zapálen pouze acetylen, respektive se strašně malým množstvím kyslíku (skoro žádným) aby to pořádně kouřilo. Je to poměrně stará metoda lakování, mám takto nalakovanou Zbrojovku. Když to tu nikoho neurazí odpoledne přidám fotky.

Reagovat
Hogy
Hogy

15.3.19 08:05

On Klein, stejně jako třeba Chris Chance, v mnoha ohledech předběhli dobu tak o dvacet let. Třeba právě i v provedení toho středu.

Reagovat
Bebe
Bebe

15.3.19 07:05

Marcelus: to dost pochybuju

Reagovat
Marcelus
Marcelus

15.3.19 00:18

Ten Press fit střed je se závitem ;-)

Reagovat
Lsdenski
Lsdenski

14.3.19 20:02

Zajímavá barva, z pozdější éry Kleinu pod křídly Treku se mi nejvíc líbila barva Sedona Orange. Poslední verze Adroita MC3 (1999–2002) měla jednu zajímavost, dvě verze provedení rámu. Jedna verze s výměnou patkou měla i na zadní stavbě úchyt na třmen kotoučové brzdy a druhá verze měla patku na pevno bez úchytu pro brzdový třmen.

Reagovat
myreczech
myreczech

14.3.19 19:28

krásný…díky za linky na videa…

Reagovat
nooski
nooski

14.3.19 19:23

cioran: já nikterak nezpochybňuji osobu G. Kleina. Ten rozhodně věděl, co dělá. Jen jsem narážel na fakt, že to, že někdo má vystudovaný MIT absolutně nic nemusí znamenat z pohledu cyklistiky. Sám jsem se tolikrát přesvědčil, že nejhorší debaty o cyklistické technice začínají slovy: „víte, já jsem strojař…“ v drtivé většině případů pak z dotyčného padala naprosto nesmyslná moudra :-) Mimochodem Kleiny zbožňuju, sám jednoho mám – přestříkaného (v tom prsty nemám), ale v poněkud jiné lize než tento kus, v takové pralesní. Letos po dlouhé době snad zase vyjede jako základna pro dětskou sedačku :-)

Reagovat
cioran-m

14.3.19 19:08

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

14.3.19 19:03

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vt
vt

14.3.19 19:03

Asi prvni Klein, ktery se mi vubec nelibi :-) … ja chci tu fialovou klasiku.

Reagovat
ADROIT
ADROIT

14.3.19 18:39

Goob:ano

Reagovat
cioran-m

14.3.19 18:28

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Goob
Goob

14.3.19 18:26

„Neosvětlený“ acetylenový hořák? Google translator? Předpokládám, že origo slovo je „unlit“… to v tomhle případě znamená „nezapálený“.

Jinak samozřejmě bomba, jako všechny Kleiny.

Reagovat
sYs
sYs

14.3.19 18:24

Krásný kousek, mě na tom nejvíc bere ten ‚press fit‘ střed :o)

Reagovat
ADROIT
ADROIT

14.3.19 18:19

cioran-m:dobře zhodnoceno.

Jen dodám,že dlouhé léta spolupracoval s NASA.

Reagovat
cioran-m

14.3.19 18:12

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
ADROIT
ADROIT

14.3.19 17:51

myreczech: tady je postup

https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
ADROIT
ADROIT

14.3.19 17:46

myreczech:Klein dělal vše ročně,tedy i laky.Například nápisy u vyšších modelů nebyly samolepky,ale byly použity masky.Nápis je lak.Firma z Německa ETOE restauruje Kleiny.

Zde :https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
roud
roud

14.3.19 17:37

nooski – už mi to docvaklo :)

Reagovat
myreczech
myreczech

14.3.19 17:35

mazec…klobouček…

hele jak lakovali ty lineární přechodydělá to ještě tady někdo…?

Reagovat
wilda81
wilda81

14.3.19 17:28

A pritom taková blbost…

Reagovat
MartyM
MartyM

14.3.19 17:12

Funglovka

Reagovat
ADROIT
ADROIT

14.3.19 17:11

nooski:to ne,ale v podstatě z mého úhlu dělal nejlepší AL rámy na planetě.

Reagovat
nooski
nooski

14.3.19 17:04

Toci se cela sestava, otaceni nema na nic vliv. Zajímavý lak a krásné kolo. Jo a to že vystudoval MIT ještě automaticky nic neznamena :-)

Reagovat
Hogy
Hogy

14.3.19 17:03

Tak on se ten úhel řídítek/vidlice k sobě navzájem nemění, takže nemá kde být problém.

Lak neskutečný.

Reagovat
ADROIT
ADROIT

14.3.19 16:58

Přece jenom to navrhl člověk který vystudoval M.I.T

Reagovat
ADROIT
ADROIT

14.3.19 16:56

No tak mně se to na žádným Kleinu nestalo.

Reagovat
roud
roud

14.3.19 16:53

Technickej dotaz když vidím uchyceni přední brzdy k predstavci nedocházelo pri prudcim zatoceni k pribrzdovani?

Reagovat
scret
scret

14.3.19 16:49

porno

Reagovat
Hanys kuryr
Hanys kuryr

14.3.19 16:35

krásné

Reagovat
Lynch

14.3.19 16:20

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Radovan84
Radovan84

14.3.19 16:14

Masakr

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 8
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32