Chci zkusit lechce širší pneumatiky, než se mi vešly do předchozího rámu, mám tam 700×38, pobere to určitě i 42, tak uvidím.
Taky chci zkusit širší gravel oblouky a CX kliky, páč s mou formou mi přijde 50z nevyužitých obzvlášť s tlustsima pneu.
Tak jsem si poskládal tohodle zeleňáka z englandu, uvidíme jak mě bude bavit :)
(vloženo 20.3.19)
Marcelson: Však to není kategorie naše biky! Až to bude v našich bajcích, tak bude samozřejmě popis i víc foto.
Chybí popis..... :-( chybí víc foto, vyhnutí pák je originální...... :-)
21.3.19 07:41
Dejte si sraz a udělejte selfíčko pro Zdendyše :)
orm, je tam fotka shora, „do vnitř“ je na ní vidět, první z možností pod hlavní…
@orm: Pokud ti jde o vyhnutí řidítek, pak se stačí podívat na odkaz od Majkeeho hned pod tebou
Řidítka jsou tyhle od Max1
http://qishop.cyklomax.cz/…5_10639.aspx
Trochu bojuju s jejich natočením, zkoušel jsem různý způsoby.
20.3.19 12:34
Doom: já to nemám protože je to cool, ale protože starnu a silnice je na mě už moc nepohodlná :)
A navíc přeci jen lepší jezdit mimo provoz, v současným blázinci. To je ve skrze důvod proč jsou gravely populární
20.3.19 12:23
Dlab na konzistenci, hlavní je pojnta :)
20.3.19 12:19
Doom: máš tam logickou chybu, „správně“ má být: 9-ítky, 6-ky
anebo, když píšeš 9-vítky a 6-stky, ale pak tedy 2-acet
hele, 2-acet je začátek chemického vzorece…
20.3.19 11:55
Když přišly 2-cet9-vítky, tak staromilci křičeli jak choré vrany „marketink, marketink“ a měli pravdu, marketink zabil 2-cet6-stky.
Marketink je sviňa. A krevla má teď „každej vocas“… páč je to cool.
Taky ze RB s tou elektrikou tech nekolik let zastalo. Vzdyt se podivej kolik roku uz tento trend vzrusta.
Je nesmysl hledet na kratkodoby vyvoj saturovaneho trhu a vyvozovat z toho nejake zavery. Lidi co maji nove kolo kazdy rok je minimum, kdezto mnozstvi ebiku v domacnostech je porad jeste male.
A paranoia ohledne marketingu je taky smesna. Vidite nekde nejakou kuriozitu a zvonite na poplach ze se meni cele odvetvi.
Nikdy nebyly takove moznosti vyberu jako dnes. Porad muzes mit horske kolo s nizkym zdvihem a 2" plasti, zrovna tak muzes mit pevne kolo s 3" plasti. Vic se ted hledi na to, co chteji zakaznici, misto nesmyslneho napodobovani zavodniku. A ze si nejaky vyrobce muze dovolit takove vystrelky jako celopero na uzkych plastich, je znamkou toho, ze se mu dari, ne ze se nejaka kategorie kazi.
myslis ze bys mi mohl vyfotit kolik je jeste mista kolem zadniho kola? ja mam XLA a mam tam plaste 42 (smart sam) a uz je to moc.
Sprcha: to jsem si nerozuměli, kliky 46/36 tam už jsou. Právě proto že to chci vyzkoušet :)
doubeq: Nejel :)
Scalar: já si za nic nepriplacel :) Jinak je to defakto to na čem léta jezdíš, akorát to má berany.
Prostě kolo na lítačku všude možně.
Výjimečně v tomto případě souhlasím s ortodoxními názory p@aXe. Gravely marketing tlačí do nesmyslných podob 29 full HT s berany, čím dál širší pláště v MTB kategorii jsou jen plynulý přechod na e-bajky a když už má éčko i za trendy několik let věčně zaostávající RB, tak je budoucnost více než jasná.
mas to hezke, take me laka, si gravel poradne vyzkouset, ze bych si poprve doma zkusil stavbu na nejakem silnicnim ramu ? :D :D :D
20.3.19 09:28
A pěkný je to…a za mě je tenhle segment kol dobrá alternativa pro cestovatele, kteří se chtějí i projet, nejen kochat, navíc se silničníma kolama to nebude žádná líná mrcha.
Stale vice prodavana kategorie kol jednoznacne dozniva, uz mnoho let :)
A konec koncu cyklistika obecne je v koncich, ze ano.
Kolo fajn. Na kliky se podivej od FSA, delaji dvojprevodniky 48/32 a 46/30. Do terenu podle me smysluplnejsi nez silnicni kompakt.
Vypadá to hezky. Širší pláště by tomu slušeli…
Taky o něm dlouho přemýšlím. Škoda, že nejde někde zkusit…
20.3.19 08:25
20.3.19 08:05
berou ti kšefty na krosech, co? :)
Mně tento typ kol přijde jako SUV u aut, prostě připlaťte si za horší auto (kolo).