měl jsem lyrik 2018 s první verzí debonAiru a bylo to na prd, pak jsem dal nový debonair 2019/20 a to už šlapalo úplně jinak, mnohem lip to pracovalo se zdvihem, tedy vyrazne lepsi citlivost z kraje zdvihu, super opora ve stredni casti a prijemne progresivni i u konce i bez tokenu…stejne jsem ho nakonec prodal, protoze charger damper (1) se prostě nikdy nevyrovná GRIP2 od Foxu, to je nebe a dudy a i ted zvazuju luftkappe, sbiram nazory, zkusenosti
V neděli to snad poprve projedu .. tak uvidim.
s wildou sme to davali do moji 36 2015. Nicméně sem nahodil i patronu GRIP2 :D takže nevím jak moc budu schopen poznat jen tu luftkappe. Nicméně pán z luftkappe tvrdil, že t bude lepší než evol :D tak budu zatim slepě věřit :D
Atilla: No ze by toho Yariho az tak osekali? Jinak moji FAST patronu ma ted Mira na 301, takze pokud se uvidite, muzes zkusit, pripadne mu napsat o poznatky. Pro tebe asi relevantnejsi info, nez ode me.
Atilla: kdyz se podari se slyzt muzes zkusit myho pika… ja budu mit porovnani na trailu se starym pikem az se dostanu do lesa.. ale cekma ze presne ten „harsh feeling“ by ten novej pike mohl vyresit
Koukám na ten fast a nejsem si jistý jestli má RS Yari HSE, U fastu měníš pouze kompresní část. HSE by charger 2 měl mít určitě.
Atilla: Pisu, ze Charger 2 jsem nejezdil, takze nevim, jak moc je lepsi nez CH1 a kdyz jsem ladil Pike, tak byl v nedohlednu. Charger 1 byl tehda novinka. Tam upgrade smysl fakt mel.
A má ten fast suspension upgrade smysl? Když Charger 2 jde sehnat do 5tis?
loni jsem předělával fox 34/160 na mírně větší než je original evol komora a citelné zlepšení,ale čeho jsem si všiml,ta „nárazníková“ guma končí tak,že na přechodovém kanálku se píst zastaví a narazí,tak jsem jí nahradil hadičkou kratší o 5mm
a vidle znatelně přestala kopat
na podzim jsem dával pístnici kratší,140 a tam to bylo ještě markantnější,tak jsem jí vyhodil,výsledek je mírně zvětšená negativka a při roztažení není zpětný náraz tak citelný,mnohem lepší
Vzhledem k tomu že Deebonair upgrade kit stojí kolem 1000,– bych řekl, že toto v dnešní době už postrádá smysl.
MichaelSImek: Podle toho, co popisujes to spis vidim na tlumic(patronu). Predpokladam, ze mas Charger II, ten jesem nejel, ale u Chargeru I tohle byla jedna z vlastnosti. Proto jsem si tehda Pike predelaval na Fast Suspension.
siskin: Jo, to co drží v prstech na foto.
MichalSimek: recenze
The Luftkappe helped my Lyrik manage successive, mid-sized hits more effectively. Striking a balance between compliance and support in the mid-stroke is no easy task. On baby heads, big roots and braking bumps, the ride was vastly different and I couldn’t quite put a finger on it at first, but I think it may come down to the pneumatic top out. Having a supple top out with more negative travel really helped in rough sections of trail where my fork transitioned between smashing an obstacle then being off the ground momentarily. That transition was more seamless and the front end remained more calm and composed in hectic situations. Basically, directional changes were better managed and my fork really just gobbled everything up and left me less rattled.
Co jsem dal Luftkappe do Pika (a vyhodil topout bumper), tak si nepamatuju, že by mne někde bolely ruce :-)
Once the two chambers are equalised fully, the fork will top out pneumatically (not hard contact between two surfaces).
Ja to mam do relativne noveho lyrika, ten me funguje fakt pekne na vetsich vecech a pomalejcich vecech…ale mame tu par rozbitejch trajlu kde me to mlati ruce, tak doufam ze v tom se to zlepsi