Jiný fotky už nebudou, protože takhle čistý už nikdy nebude :)
Proti fotce nový rodla bontrager line carbon 800mm a teleskop Revive 185mm, 200mm se nevejde.
Vidle dostane black stealth nálepky. Ladící gripy jsem našel náhodou v Bikeranchi a jsou to BBB.
(vloženo 25.3.19)
Značka | Trek |
Model | Slash |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 19,5 |
Hmotnost | :) |
Rám | Alfa platinum aluminium 150mm |
Vidlice | Rockshox Lyrik RCT3 charger 160mm |
Tlumič | Rockshox deluxe RT3 Re:aktiv |
Hlavové složení | Knock Block |
Kliky | Truvativ Descendant |
Středové složení | Sram Dub |
Měnič | Sram x01 |
Řazení | Sram x01 |
Převodník | Sram 32z |
Kazeta | Sram 1175 10-42 |
Řetěz | Sram |
Náboj přední | DT 350 28D 6D boost |
Náboj zadní | DT 350 28D 6D boost |
Brzda přední | Sram Guide R 4 pístek |
Brzda zadní | Sram Guide R 4 pístek |
Brzdové páky | Sram Guide R |
Ráfek přední | Nextie NXT29RM36 29mm vnitřní šíře |
Ráfek zadní | Nextie NXT29RM36 29mm vnitřní šíře |
Dráty | Sapim CX Ray |
Pedály | Funn mamba spd |
Řídítka | Bontrager Line carbon 800mm |
Představec | Bontrager Line 35 50mm |
Sedlovka | Bike Yoke Revive 185 mm |
Sedlo | Bontrager Arvada |
Pláště | Bontrager XR4 Team issue |
Tohle mi fakt hlava nebere, že udělají rám, který koliduje s vidlicí. :(
číva – červenýho Lyrika si koupil JakeF :) mě práve na testu loni překvapilo, že to jede i do kopce. V testech všude papouškují, že díky uhlu sedlové trubky to nejede, chápu že nějaký negativum se napsat musí. V reálu je to nepříjemný jen v hraničním sklonu, kde už ale správný endurista jde stejně pěšky.
kesu – https://bikerumor.com/…nstallation/
tech 10usd do toho ještě vrazim. Než přemýšlet z čeho to vybastlit.
31.3.19 19:53
Blacky:
přitom stačilo uznat, že celá 15mm osa včetně boost je úplná kravina a vrátit se k 20/110mm ose.
I rockshox si vymejsli kraviny, pokud clovek nema specialni naboje Torque cap tak se kolo dava do vidle pekne blbe :/
nevím jak ve všem marketing – o té spodní trubce jsem to četl v článku o karbon materiálu vs kola od nějakého karbonáře :-) takže ne marketing plky od T
Jojo, marketing je mocná zbraň :-)
Tipuju že Re:Activ a Thru Shaft tlumiče tam jsou taky hlavně proto aby měli něco extra :-D
jen naváží na honzarb, i ta spodní rámovka je takto schválně – je díky tomu tvaru mega tuhá a ten rám pak může být super lehký (mluvím o karbon verzi – jak je to reálně u alu nevím).
@krabica: tak ona to takova blbost, v pripade tehle ramu Trek, neni, pac maj spodni ram. trubky v takovym uhlu, ze pri protoceni riditek, treba pri padu, das do ramu peknou rachu vidli… me uz se to parkrat hodilo:) Kdyby nedochazelo ke kolizi ramu a vidle, tak myslim, ze by to tam inzenyri z USA nedavali:)
Přišlo mi to vtipné, ale teď si uvědomuji, že bych jim to omlátil o hlavu, bo když dávám kolo do auta, tak mám vidlu natočenou o 90°. Už i takovou blbost, aby si člověk při nákupu bika hlídal… :-/
To je nějaká nová funkce, že vidle koliduje s rámem, musí tam být chránič a knock block? :-)
Ten knock block nekdo na pinkbiku vyresil vybrousenim predstavce, pokud jsem to spravne pochopil. https://m.pinkbike.com/…-Block-Stem/
Nebo se to da vyresit takovou podlozkou, je hnusna, ale aspon si vidlici neznicis ram. https://www.hibike.com/…21f08938adad
blacky zbytecny s tim neco delat. je to v cajku ani si nevimnes ze to tam je
Blacky: Tím, že do 51,5cm sahá jen uchycení lanka, které je navíc volně otáčivé, tak by to mělo jít v případě potřeby zasunout i do zužující se části sedlovky nebo vedle čepu (pokud není napříč trubkou samozřejmě:)
DaD – když to ubrousím tak jak pak funguje knock block? Na detaily se tě zeptám až se uvidíme na testu. Zase bych nerad rozjebal rám protočenou vidlí.
Blacky: Jiný představec tam v poho dáš. Stačí ubrousit ty výstupky na poslední podložce a nebo vymontovat tu kravinu na rámu a dát tam standartní podložky.
A kliky jdou povolit Parktool imbusem celkem dobře. Jen se s ním musí dost škubnout. Je to tedy hodně nepříjemný na pazoury, ale dá se. Ale momenťák s pákou je samozřejmě lepší volba…
Tonik – jsem to včera měřil a 52cm :) :) rezervička 5mm je luxus. Ještě to radši jednou přeměřím pečlivě než vytasím 11 táců.
Haha tak se sedlovkou a lomenou trubkou mám stejnej problém – akorát v jiné velikosti (150 vs 125 ).
Chystám se na upgrade tak mne čeká taky složitý výběr.
Revive 185 má v základu 48,5cm, a s kolíkem ovládání 51,5cm, to by se vejít mělo.
Přesně ten EXTOL mají v Lidlu jednou za čas za 399Kč, na kola a do auta super. Ale na 50Nm by měla stačit i půlová gola.
@Atilla: Mam stejnej, jen jsem musel kupovat redukce, protoze jsem vzal 3/8" a doma mam nastavce jen na 1/4" a 1/2", ale za ty penize super. Prakticky to pouzivam jen na to dotazeni sram klik :-).
orm: +1 v dílně mám něco takového: https://www.torriacars.cz/…0-300nm-geko?…
na kazety a kliky ideální
@McBlacky: Kup si momentovy klic na auto. Stoji to par korun, narozdil od momentovych klicu na kolo. Rozsah 19 – 100Nm. Jinak u sram klik je tento velky moment co pamatuji, takze to neni nic noveho.
@McBlacky: s těma klikama potvrzuji :-D musel jsem na klíč nasadit řidítka abych si s nima pomohl a měl větší páku. Tohle jsem ještě nezažil :-)
dík všem za zamyšlení nad délkou teleskopu. Ruším objednávku na 9point8 skutečně se tam nevejde :/
hrozný ****** s tímhle kolem. Kliky utažený na 54mn – doma neřešitelný. Knock Block – nedáš jinej představec. Zalomená sedlová trubka – minimální výběr teleskopů.
Dneska je fakt nejlepší koupit kolo a nic neřešit a jezdit. Jakákoli přestavba je boj s novými "standarty´ a custom díly.
26.3.19 22:31
Milane, ty seš fajnšmekr!
McBlacky díky za vysvětlení, část by se jistě hodila do popisu pro neználky jak u silničky. Tak ať ti to jezdí
Precetl jsem celou diskuzi o velikostech a mam jedinou poznamku:
hmm: neuc orla litat.
blacky: co se tyce sedlovek, tak 185mm je idealni bikeyoke. je celkove kratka a spolehliva.
Krásný. Pod 15kg by to byla na AL hodně velká paráda. Zvlášť když jsem před chvílí četl, že Meta TR 29 má v L přes 15kg
zkusím to změřit a uvidíme. Jinak by musela jít nějaká kratší 180/185.
DaD – na to radši nebudu přímo odpovídat. Vzhledem k tomu, že ponožky hledám všude po světe a kupuju si je kolům i jednotlivým kitům jiné, tak odpověď ti je asi stejně jasná :)
Co se týče tý velikosti rámu,znám jezdce na Remedy i Slash s výškou nad 180cm kteří mají rám 18,5, výška 183cm je přímo tabulková pro 19,5. Velikost 21,5 je samozřejmě nesmysl. Takže dobrá volba!
Atilla: Tím bych si nebyl až tak jistý. Může narazit na problém s minimálním zasunutím (TS má krátkou tu vnější trubku) nebo nepůjde úplně zasunout – sedlovka (z fotek) vypadá zahnutá docela brzo.
Mě tedy ještě zajímá ještě jedna zásadní věc, Blacky. Fakt vozíš tyhle pofidérní (kulantně řečeno) ponožky přes čapáky, jen proto, že to ladí ke kolu? Pokud ano, tak by tě měli praštit jak nějakého hajzl pavouka:DD
p.s. snad to je jen kvůli focení i když jeden nikdy neví…
Hmm – tak jinak. Kol jsem vlastnil i jezdil ranec, obcas je i testuju a nemužu za to, že s výškou 182 mám inseam 93cm (což je minimálně 10cm nad normál). Absolvoval jsem i BF fit, mám najeto desítky tisíc km, tisíce nazávoděno a desítky beden.
Slash jsem měl v testu a věděl jsem do čeho jdu, vybrat jsem si mohl cokoli bez vlivu na cenu nebo dodání. Věř mi, že si kolo vybrat umím. XL by možná víc lahodilo tvému oku, ale mě se na tom jezdí na ***** a to je bohužel rozhodující.
Sedlovka je takto dodaná s kolem, vysunutá není mimo rysku, takže jestli to křupne, dostanu novej rám. Na závodním Top Fuelu mám 420mm vytaženou skoro k rysce a drží to…
Jestli se zajímáš o to jak se dneska kola dělají, tak od nástupu rozumnějších 29" kol se délka sedlových trubek rapidně snižuje a vychází to pak hůř než dřív na 26".
Co se týče rozměru, tak kam jsem se narval s 26" jsem se bez stresu narval s 27,5 a věřím, že až tohle dostanu do ruky, tak se tam narvu i s tímhle. Když ne, tak to zkusím odskočit :) při jízdě v bordelu nebo větší palbě je 26 proti 29 nevýhoda a vlastne i přes překážky v libovolné rychlosti.
Tomáš S2 máš pravdu jenže v prosinci roku 2008 byla úplná jiná nabídka kol. Kola byli úplně jinde. Takže jezdit na koze byl můj osud. Vloni jsem zvolil 29tku z důvodu že veškeré 27,5 mají rámy velikosti jako kdysi 26 a najít dlouhou sedlovou trubku nelze. 29tka naštěstí poskytuje velké rámy ale mrštnost a zrychlení se nikdy 26tce nevyrovná. A tak zírám jak kluci cpou hromady prachů do kola které jim je malé. A ta brutální páka na sedlovou trubku asi taky nebude top. Ale tenhle Trek je barevně fakt parádní to musím uznat.
hm: a co v profilu tvůj Stump? Ten nemá metrovou sedlovku? Zdá se mě, že je tvoje kolo vyžší než delší…
Parádní bike!! Takže výměna vidlice, zapletených kol a Eagla za 11sp.??
26.3.19 13:18
Takže malý rám se kupuje kvůli ovladatelnosti a v 29tce to platí taky? Nejsou lepší menší kola? Opravdu bych chtěl vidět jak ti padne větší rám. Koza je hnus a tak tam šupnu radši metrovou sedlovku :-D Jako nezlobte se no body nedávám pouze píšu blbý komentáře a čekám že mi to vysvětlíš né že to budou dělat tví kámoši.
honzarb – na kole byla puvodne Yari debonair, motion control 160mm, Já koupil Lyrika na na nemeckým eshopu a ty stealth k tomu byly. Jen to nechci lepit ve spechu, protože mám jen jednu sadu.
Dá se to koupit samostatně, třeba bikeinvest nebo rovnou u dovozce Cyklozitny
A dovolim si tvrdit, ze clovek co si kupuje uz takovyhle kolo, asi vi na co to chce a proc si to kupuje…
Já bych si z té barvy asi na zadek nesednul, taková ta tmavě zelená mi přijde originálnější. Na druhou stranu, takhle tě každej pozná už na dva kilometry :-)
Hele resite hovna s velikostma:))) Kazdy si proste sedne na kole jinak. Nekdo ma rad kratsi kola kvuli ovladatelnosti nekdo zas dlouhy kvuli rychlosti a stabilite… A vzheldem k tomu ze blekyho znam vim ze ma smulu na haxny. Kdyby si koupil ten vetsi ram a videli by jste ho nekdy vedle toho kola stat budete si klepat na celo jak si mohl koupit tak obrovsky kolo:DD
Pěkné. Trek je moje srdcovka, jsou to skvělá kola, Garyho stopa je tam znát
Ondra P.2 : podle vlastní zkušenosti je u kol Trek vždy lepší brát menší velikost, když je jezdec mezi
Je ti to malý, neni to černý a stálo to víc jak pade, takže 5 tady prostě od určitejch lidí nedostaneš :)
Treky se mi strašně líbí, takovej čistej design…
sic teda nevim ta velikost dle té sedlovky… vždy je lepší větší kolo, než menší, když je člověk někde mezi…
McBlacky: Ten „ranec“ je relativní. Servisovat 9.8 jsem za celou dobu nemusel. Když si vezmu kolik mě stál Reverb včetně všech servisů (1–2 za rok)…
U vecnumu věřím, že to bude podobné.
Hodilo by se k tomu trochu růžové :-) Doufám, že to uvidím někde na trailu
kesu: třeba Vecnum NIVO – 212 mm zdvih
Pěkné. Nicméně, nechtěl bych vidět, kdybys si pořizoval Nicolaie. To by bylo Mko s 3/4-metrovou sedlovkou. :)
25.3.19 18:29
Bajk parádní, za 5* a ponožky nehodnotím:-)
No a jak to jede dolu kopcom Blacky? Mám velké nutkání něco takového vyzkoušet.
paradni barva a body nahoru za gripy a fusekle:)) Treky jinak moc nemusim… presto za 5
No jo becis ale ty nejsi normalni material:D
Ze by byla proline a zline uplne zadara?:) To bych teda uplne netvrdil:))) At to jezdi chlape a hlavne ofafrne…
@McBlacky boží kolo! Někdy to dojedeme otestovat.
@theedge v pohodě dá. Zrovna teď jsem s 5.10 víc DH botou Hellcat pro odjel 63km / 2500m uplně bez problémů.
the edge – včera jsem dal minimálně 50km, jestli myslíš odšlapat v sedle, ne pěšky. Boty jsem vůbec neřešil, prostě o nich nevíš. Jediný co, že ta gumová podrážka nechává šmouhy na zadní stavbě, to vyřeší folie
saintjv – jj, černý Slashe jsme mohli mít už v listopadu, tyhle nám objednával Radotín speciálně pro nás a čekalo se na ně 4 měsíce. Dolů strach neměj, jezdit jako ty bych si někdy přál. Zatím jen lehčí projekty, už mám na fix 4dny Saal a 9dní LVN takže kdo ví :)
Jo bleky, to jste si brali spolu s kubou ne?:) Pekna sebranka… Barvy proste nadhera! Az te asi nedozenu ani z kopce dolu:D
Dají se v těch Kestrelech odšlapat cca 50km turistický výlety ? Dá se za to zatáhnout do kruhu ?
Tak tuhost těch Lace mě zajímá.
Nášlapy jsou jasný, ale občas je dobrý to prohodit za placky. Se tak odnaučím ty zlozvyky s taháním za kufry atd. a pak i v nášlapech jezdím líp. Resp. neříkám nic, heh.
Tak na tý poslední fotce vytaženej teleskop vidět teda je, je to maso. No ale rozhodně veliká paráda! Líbí moc.
kestrel lace – sedly na první nazutí. Nevím o nich, tuhost super. Zatím teda jen dvě vyjíždky :) Není to klasická FR bačkora, mě to vyhovuje.
Enregistree – no jo porád :) pracuju na tom, asi ale budou nášlapy z obou stran.
Kolo parádní, ale ta barva je psycho a ty gripy úplně :-D Mít každej grip jinej a furt na to čumět bych nedával.
Ty boty mne taky zajímají …
Ad five ten – mám kestrel boa, úplně jiná bota…
Tyhle jsou kestrel lace
Se probudíš po mejdanu – a jsi v osmdesátkách, haha.
Ty pedály to jsou z jedný strany nášlapy? – Néééé. Rozhodni se – buď a nebo!
Uff, ta sedlovka… To bych snad radsi vzal 21,5 aby se to trochu opticky srovnalo;) Jinak jasnej five stars bike!
Fleak: Five ten Kestrel