Hozenou rukavici jsem sice zvedl, ale proti koncepci „samá díra“ je to zřejmě marný boj. Tedy pomyslné vavříny zůstávají v Portugalsku. Zatím…
(vloženo 25.3.19)
Kdybys potřeboval testera z jiný váhový kategorie tak se klidně propůjčím :-)
ja jen doufam bolku ze v sobotu ho budes mit nasazeno… rad ho trosku ocumim ;)
Jsem na tom stejne jako DaD. FB ani nemam. Kdyz by jsi mel neco na vyzkouseni a nasledne na prodej, prosim zpravu nebo mail. Diky predem.
Také se hlásím jako potencionální zákazník. Mám 68kg a použití primárně na silnici. Pokud tam najdeš i něco pro mě, tak rád vyzkouším. Na FB nechodím, tak poprosím případně info zde do SZ. Díky.
26.3.19 22:29
bolekkrutor: zůstaneš jen u téhle formy nebo zkusíš i nějaké normální tvary?
(„normální“ myslím bez urážky, tedy klasické, běžné, standardní)
dost by mě zajímalo, jestli bys spíchnul ± i toho portugalce takto ve 12k provedení
Pánové, pokud někoho zajímá, jak sedlo funguje, resp, jak je to s jeho pružností. Odkáži na fb veřejná skupina fiber power forum. Jinak v dohledné době, bude pár testovacích kousků za rozumnou cenu, na prodej. Do budoucna možnost indivizualizace každého kusu. Hlavně míra flexe, váha vzhledem k použití a jezdci. Je to pořád jen koníček, takže max. desítky kusů ročně.
Libi se mi. Kdyby jsi zacal s vyrobou ve vetsim, mel bych po predchozim vyzkouseni zajem.
Jakobo: Tady přeci nebudou pružit ližiny ale skelet. Ten navíc bude asi funkční od úplného konce až po špičku (pokud je dutá) což u ostatních sedel nemáš. Potenciál na pohodlnou jízdu tam tedy určitě je. Jde tedy o to, jak moc je to poddajné a kolik si to nechá líbit při prosednutí na „plno“
bolekkrutor: za mě samozřejmě moc pěkná práce a palec nahoru!
Já myslim že na kole to nebude vypadat nijak zle, ale silniční šlupinka z toho takhle nebude. Ale zase se nemusíš bát, že ti špička po pádu propíchne ledviny nebo si o zadní část uřízneš koule.
Jen bych se bál že po tom lesklým laku budou moc jezdit trenky. Ušetřit 100g na sedle mi přijde hodně luxus.
Krásná práce. Já bych ho chtěl.
Za kutilstvi palec nahoru, o funkcnosti ovsem pochybuju. Nejde prece jen o hmotnost, ale i ergonomii a toto sedlo bude pruzit uplne nulove. Na tom asi moc neusedis.
26.3.19 06:32
Hmmm.. Tak to je Krásná práce!!
Bolku asi po tobě budu chtít sedlo na silničku. :))
p@x Máš pravdu, že „prohlé“ ližiny jsou náročnější na výrobu. Vzhled je subjektivní. Pro mne je důležitější funkce. Tedy výhody z mého pohledu. Sedlo není lepené ani v oblasti ližin. Umožňuje to právě tato koncepce, kdy je to monokok s vlaminovanými ižinami na jednu operaci. Pružnost ližin dokonale supluje průřez skořepiny, kdy je mnohem lepší rozložení sil na ni působící. Ten kontroverzní bembelín ve předu :). Sedlo je primárně na trail/enduro. Dřív jsem jezdil sjezd, teď enduro. Ten pocit, když ti někde sjedou nohy z pedálů. Kecneš na horní rámovku a snažíš se vyškrábat zpět do důstojné pozice. Ta půl vteřina, kdy tě sedlo s běžnou špičkou drželo za trencle a ne a ne pustit zpět do stoje, ve finále znamená totální rozstřel :). Párkrát se mi to stalo. Možná i někomu od hondy, když navrhovali ten svůj DH speciál a sedlo na něj. Prostě ten tvar má svůj význam.
Hodně slušný!
25.3.19 20:15
tyjo to je masakr… kdyz si vezmu kolik je na zom od oka materialu s jaky je rozdil vahy… to mi prijde az neskutecny
25.3.19 19:51
je to lehký, ale takový nevzhledný