Specialized Levo Expert 2019

Přidat foto

Proč elektrokolo? Prostě jsem to chtěl vyzkoušet, Silničku mám rád, to, jakou poskytne odezvu na šlápnutí, jak jede tiše a kamkoliv, to takovýhle monstrum nedokáže. Stejně tak neumí plavat rockgardenem jako DH kolo, aby člověk mohl koukat akorát do zatáčky a ne pod sebe. A pak neumí nabídnout ten pocit ovladatelnosti, jako dá lehkej trailbike někde na rovinatějším trailu.

Co od toho teda čekám? Od každýho kousek. Silnička je super, když není provoz, jenže v okolí Prahy je provoz vždycky a já se mezi těma autobusama strašně bojím. DH kolo mám nejradši, jenže vyjet na něj na den do parku je čím dál tím časově náročnější. A ten houpavej trail je jenom malej zlomek toho, co jezdím. Takže na tomhle bych rád jezdil, když nebude všecko ideální.

Proč Spešl? Nemám tuhle značku rád, ten jejich marketing úplně nesnáším, ale tohle kolo nabízí 700Wh baterii plně integrovanou do rámu. Pohon od Bosche má šíleně dlouhou zadní stavbu, Shimano zase nemá ten záběr. Pak je tu aplikace, která umožňuje nastavit chování motoru, jak je libo. A v neposlední řadě při vypnutém motoru tohle jede snad bez odporu. Takže volba hlavou.

Setup:

Kolo ještě trošku ladím, takže posed není finální a možná ještě pořeším vidlici. Kola mi tu zbyly z neuskutečněný stavby, nemám to ale primárně „do lesa“, jako spíš na polní cesty a turistiku, takže to asi vydrží.

PS Hmotnost je včetně podálů, košíku a nářadí.

(vloženo 25.3.19)

kesu
Ohodnoť bajk: (2  / 716 hlasujících)
Značka Specialized
Model Levo Expert
Modelový rok 2019
Velikost L
Hmotnost 20,4
Rám Carbon
Vidlice RockShox Pike RL Charger
Tlumič CaneCreek DBAIR IL
Hlavové složení SpecializedoFSA (ložiska FSA, nářadíčko S)
Kliky Praxis AL 165mm
Středové složení Brose 2,1 (S Mag)
Měnič Sram X1
Řazení Sram S700
Převodník 32T
Kazeta Sram XG1195
Řetěz KMC X11ET
Náboj přední SYNTACE Straight MX
Náboj zadní SYNTACE Straight MX
Brzda přední Magura MT5, kotouč 203 Formula
Brzda zadní Magura MT5, kotouč 203 Formula
Brzdové páky Magura MT
Ráfek přední Nextie 27AM35
Ráfek zadní Nextie 27AM35
Dráty CX Ray 28
Pedály SYNTACE Number NINE Titan
Řídítka RaceFace SIX C 35
Představec Truvativ Descendant
Sedlovka Specialized Command post 160
Sedlo Specialized Phenom
Pláště Maxxis REKON 3C +

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
maajkee
maajkee

26.3.19 20:06

Jenže hlasovat lze po stejným nickem a jen jinou IP adresou, bohužel se zavedlo anonymní hlasování.

Kesu, to rozhodne bylo na tebe, spis mám pocit že někdo úmyslně srazí hodnocení dolů. Už to tu bylo několikrát

Reagovat
Pedro404
Pedro404

26.3.19 20:05

Ta hmotnost je boží, to už bych si dokázal představit jako bajk na všechno, akorát by to muselo stát tak čtvrtinu :-/

Zdendyš: Ty seš hrozně uplakanej človíček, nechceš tu přestat otravovat a zmizet někam do *****?

Reagovat
roud
roud

26.3.19 20:04

Kesu – top kola tu mívají v hlasování 100–150 hlasů a ty už jsi překonal 400 gratulace (asi to někomu hodně leží v žaludku)

Reagovat
psbiker
psbiker

26.3.19 20:03

Hlasující snad musí být přihlášen ne? Tak jaký robot.

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 20:02

Maajkee: nechtěl jsem se hlouběji vyjadřovat k elektromobilům a nemá to tu asi smysl řešit. Ale jen pro jistotu, kolik a jaké jsi řídil? Nejde totiž jen o ekologii a honění CO2, chce to zkusit.

PS o hlasování nic nevím, ani netuším jak by to nějak mělo jít ovlivnit.

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 19:59

Zdenyš: no jistě, já tak budu čekat, až ve vlákně o svým kole mě pustíš ke slovu, no na to přesně čekám. Svůj názor jsi vyjádřil, tak už tu můžeš přestat zvracet…

Reagovat
roud
roud

26.3.19 19:58

400+

Reagovat
maajkee
maajkee

26.3.19 19:50

Počet hlasů fakt zavání robotem :(

Reagovat
Zdendyš

26.3.19 19:48

Kešu mluvis hovadiny, radeji but zticha a ozvi se az budes tazan.

Silnici jsem jezdil pro trenink a zavodil na bajku a rozhodne se vymezuju proti emotorkam s etroubama v lese :)). Na silnici a do mesta tyhle e-kompenzacni pomucky vice nez patri logicky.

Taky nechapu a zjevne nejenom ja proc ebuhvico dnes se snazi nacpat do cyklistiky. Zni mi to jako volani o pomoc …

Reagovat
maajkee
maajkee

26.3.19 19:33

Kesu:

Elektromobily bych sem vůbec netahal nebo zabrednem do dalekosáhlý diskuze.

K čemu bude když bude víc elektromobilů? Bude se akorát vyrábět víc El energie a bude se tim pádem pálit víc uhlí, furt jsme tam kde jsme byli.

Elektromobily vznikají postupně hlavně díky dochazejicim zásobám ropy, jinej důvod to nemá.

Reagovat
Janouch
Janouch

26.3.19 19:33

osobme mi je jedno kdo na cem jezdi ale je fakt ze elektro kolo zabiji smysl jizdy na vlastni pohon… proste nejak nechapu ze si zdravej clovek plnej sily poridi kompenzacni pomucku :)))) je to stejny jako bezky proste doprava vlastnim pohybem nebo by nekdo chtel elektro bezky ?? :)))

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 19:30

saintjv: malá nápověda…

Crazym: originálně to mělo s pedálama a na duších cca 21,75Kg…

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 19:24

Radku to je na tom to nejlepší. Nejvíc se tu proti Ebikům vymezují silničáří, kterým nevadí, když je předjíždí Liazky, Tatry a hromady pleček s vykuchaným DPF. Nevadí jim dokonce ani motorky, který emisní normy nemají skoro žádný. Ale kdyby je nedej bože předjel někdo na elektrokole, to by je trefil šlak. Tomu říkám logika:DD

A druhým společným jmenovatelem je, že z nich na tom nikdo nejel.

Je to úplně stejný jako s elektromobilama, každej ví, že je to naprd. Starej poctivej dízl je přeci ve všem lepší. A je to tak určitě, říkali to experti na Primě a soused v hospodě..

Reagovat
saintjv
saintjv

26.3.19 19:24

Btw od V10 k tomuhle?:)slusnej skok :D

Reagovat
Crazym

26.3.19 19:24

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
saintjv
saintjv

26.3.19 19:23

a me se to libi moc. az jednou nebudu moct tak si to 100% poridim taky. Jinak loni kdyz jsme byli s rodinkou v livignu tak mi pomer e-bike s normalnima kolama prisel 1:1…

A tohle se socialized opravdu povedlo. Podle me maji aktualne asi nejhezci ramy na ekolech na trhu.

Reagovat
cioran-m

26.3.19 18:50

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
roud
roud

26.3.19 18:49

300 hlasujících to musí naklikavat nějakej robot :/

Reagovat
Radek Broz
Radek Broz

26.3.19 18:16

Měl jsem tendenci to hejtovat, ale postupně jsem si uvědomil, že to v důchodu taky budu potřebovat:) Jen doufám, že se mi vyhnou zranění a pořídím to o dost později než Kešu, ale chápu ho. Ve Finale to mají lokálové už úplně všichni. Ti, co závodějí i na klasice, si klasiku nechali, ale většinu jízd dají na e-bikách.

A když už tu můžou bejt silničky (nota bene různý cioran-mnovo historický šroty), může tu podle mě úplně v klidu bejt i tohle. MTB je to pořád o dost blíž než silnice.

A i souhlasím s výběrem – Soušllajzd zrovna nemusím, ale tohle bych si od nich asi klidně koupil, kdybych něco v tý kategorii teď chtěl. A poskládaný je to výborně.

Dávám 4*

Reagovat
RomSva
RomSva

26.3.19 18:13

Pěkné, moc pěkné… Váha na ekolo taky dobrá (700Wh baterie)

Reagovat
Janouch
Janouch

26.3.19 16:51

hodnotit to nemuzu neni to kolo :( a konec sveta je zase o kousek bliz Kesu ma elekolo !!!! :)

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 16:48

Míro ahoj,

do Rychlebek bychom mohli, stavím tu pro tento účel znovu LV 901, to kolo si už musím nechat nafurt :). Akorát jsem složil ze dvou přehazovaček jednu funkční. Pro úsporu nákladů jsem tam dal 1×10 a zrovna jako na potvoru jsem nenašel funkční hazku. Kdyby se mi tohle vešlo, tak to vezmu.

Reagovat
mirabike
mirabike

26.3.19 16:32

super stroj, vyzkoušel bych.. 24. – 26. května budu v Rychlebkách, tak když byste jeli, vem ho sebou, já ho tam budu moct legálně vyzkoušet na trailech :D

Reagovat
petrun
petrun

26.3.19 16:19

Ten most je hezkej.

Reagovat
Goob
Goob

26.3.19 15:42

„Ale většinu času to reálně na asfaltu stráví. Jako ostatně všechna kola.“

Tak tady bych si dovolil trošku polemizovat. Moje kolo na asfaltu má tak 20 procent max.

Reagovat
DaD
DaD

26.3.19 15:13

kesu: Ano, to modré je Comp. Na karbon to není až zase tak hrozné cenově a i komponentově je to rozumně poskládané. FOX odpružení, no proč ne. Ale stejně mi dává největší smysl toto e-kolo: https://www.kola-radotin.cz/…ckrocket-red Jezdím s tím po Radotíně a po okolních pochůzkách a vždycky se na něj těším. Kdyby to jelo na pohon alespoň 30 km/h tak to nemá chybu. Ze světel to vyrazí do kopce prostě návykově:)

Pro odpůrce musím dodat, že jezdím vše od silnice po freeride sjezdy po skalách s ročním nájezdem cca. 15000km. Musím ale přiznat, že tohle se mi moc líbí a vidím v tom rozhodně budoucnost. Pravověrní bikeři a žiletkáři by si tímto trendem ale neměli nechat trhat žíly a jezdit si svoje. Nikdy mě žádný borec na E-biku nijak nevyprudil a ani neomezil. O ohrožení ani nemluvím. Já jsem pro.

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 14:40

orm: to byla reakce na ciorama nebo jak se to píše. Jasně, že jsem si to kolo nekoupil jenom do města. Ale většinu času to reálně na asfaltu stráví. Jako ostatně všechna kola. Kdyť celý ježdění kolem Prahy je o tom, že kvůli jednomu trailu s převýšením 100m jedeš 50km po asfaltu. Loňskou sezonu jsem měl HT Ebike a za celej rok jsem na tom najezdil asi 1000km s tím, že pouze dvě delší vyjížďky byly bez dětský sedačky (s tou 100% asfalt) a tak třeba desetkrát jsem to použil jako dopravní prostředek po městě (100% asfalt).

Ono ta doba se změní. Center, jako je třeba Gais, kde je už roky výjezdovej Etrail přibude. A ostatně lokalit, kde se jezdí nahoru dodávkou a dolu po DH tratích je už teď hodně. Tohle to jenom zpřístupní. Krom toho Enduro kola a trailbiky člověk potká akorát v Rychlebech a na modřanský stezce jo a tam, kde jsou lana. Tím to všecko končí. Tady se z toho dělá hon na čarodejnice, ale realita bude taková, že v terénu nebude ebike k nalezení ani jeden. A pak taky pomine ten boom cot o je teď. Člověk co doteď nejezdil na normálním kole bude jednu dvě sezony jezdit na ebiku a pak zase nic. Ostatně to už tady bylo, kolem roku 2001 byli bikeři všude. V každý hospodě na venkově. Pak se to vyprázdnilo a krom pár míst na Šumavě a vJizerkách je člověk všude zase sám.

Reagovat
vpa007
vpa007

26.3.19 14:34

@kesu: S tím, jak to píšeš, umím souhlasit. Pokud to lidi berou jako dopravní prostředek (kolega má e-trekinga na ježdění do práce, 1 cesta / 32km), tak je to super, když to nahradí auto. Ale na takový to commuter ježdění je asi lepší něco víc dálkovýho, než co máš ty, spíš právě něco jako étreking. Aspoň tak bych to viděl já ;-)

Reagovat
orm
orm

26.3.19 14:26

@kesu: Zas tu z lidi nedelej blbce, ze si lidi kolo, ktere tu prezentujes, kupuji jako dopravni prostredek po jezdeni po meste … :-).

Reagovat
honzarb
honzarb

26.3.19 14:18

kesu: aha, myslel jsem, ze pises o horskych sedlech, kam se dostanes jen na mtb, kdyz tady resime celoodpruzeny e­kolo…

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 14:12

honzarb: nevím, jezdím tam autem jako všichni…

Reagovat
honzarb
honzarb

26.3.19 14:09

kesu: a vis, jak ta budoucnost, treba konkretne v Jiznim Tyrolsku, s ebajkama vypada?:) Tam uz si na naky pasa na ebajku nevyjedes, takze si to nemaluj ruzove – prave kvuli takovym uzivatelum si na to paso nevyjede ani normalni bajker;) Takze timhle argumentem bych se tady moc neohanel;)

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 13:58

DaD: To je Carbon Copm? Viděl jsem naživo červej a bylo to dost pěkný. Každopádně Sworks už je cenově úplně mimo. Ono už tohle je dost za hranou.

Vpa:

Ebike prostě do traicentra nepatří a nemám v plánu to tam vůbec brát. A pokud si to vezmu do Rychleb, pojedu na tom akorát do Jeseníku na kafe. Co má smysl je využití na cyklostezkách jako dopravní prostředek. Pak se ale člověk musí chovat soudně a nepovažuji omezovač za problém. Dělat z toho motorku je k ničemu, to pojedu v pohodě autem a aspoň se nebudu muset krčit mezi kanálama v pangejtech. Každopádně tahle emobilita je končeně možnost, jak aspoň trošku změnit dopravu v přetíženejch městech. Ono stačí, pokud ve špičce nevyjedou procenta aut a bude město průjezdné. Pak se ale musí na ekola, E koloběžky, E skateboardy a další nahlížet jako na dopravní prostředek, který na cyklostezku může. Protože pak zase na druhou stranu dá smysl ta cyklostezka. Ono je totiž z bezpečnostního hlediska úplně jedno, jestli jede člověk 25km/h na silničce, která nebrzdí (a to ani s kotoučema), nebo na skateboardu, kterej nejde zastavit skoro vůbec. Ano, není to o tom, aby člověk na takový „hračce“ letěl na chodníku, ale vážně nikdo na tom nebude jezdit po přetížených páteřních komunikacích. A to i přes to, že si někteří automatové myslí opak.

A pak je tu ještě jeden aspekt. V Alpách jezdí asi tak 6 silničářů, ale naprostá většina lidí neudělá ani krok bez auta. Prostě to nejde a skoro nikdo nemá kondici na to, aby tam každý den jezdil tisíce metrů převýšení. Ale na tokovýmhle kole si klidně do pasa na pivo dojedeš. V tom ta budoucnost je.

Reagovat
Suke001
Suke001

26.3.19 13:52

super stroj a nezáviďte :-) už abych na to měl taky věk, aspoň se to do té doby ještě vylepší, co se týče technologie

Reagovat
vpa007
vpa007

26.3.19 13:41

@kesu: dík za koment. Beru to, jen to prostě není kompatibilní s mým pohledem. Ale jinak mír. Jako pokud se budem k sobě a ostatním venku chovat jak se sluší a patří ;-)

Reagovat
Zdendyš

26.3.19 13:38

Vpa, zadna elektrokompenzacni pomucka nemuze cyklistovi sfouknout svicku :). Nelze pomerovat cyklistiku a motoristicky sport ale to snad dospelym lidem netreba vysvetlovat ;).

Reagovat
DaD
DaD

26.3.19 13:38

Tady modrý kolega:) Co mě tam překvapilo je ten Swat multiklíč. V minulosti to dělal spešl šikovně a mělo to smysl. Tohle řešení je ovšem trochu překomplikované. Je to ve sloupku vidlice a jde přes celou jeho délku.Opravdu podivnost…

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 13:35

vpa007:

Ano, bylo by levnější si koupit HT, ale řekněme si narovinu, že zrovna na polňačky se full hodí. Ono jeden sjezd denně v klidu dáš na HT, ale drncat se celej den se mi nechce. 650b kola tam jsou hlavně proto, že mi zbyly ze stavby endurka. A pak taky proto, že se mi 29 ukrutně nelíbí. Nicméně mám tu i původní 29 a hodlám to s nějakejma menšíma gumama zkusit.

Reagovat
vpa007
vpa007

26.3.19 13:28

@kycis: 2/2 omlouvám se, nepřiložil, tak přikládám teď.

Reagovat
vpa007
vpa007

26.3.19 13:27

@kycis: sám autor píše, že kolo má na polní cesty a turistiku (pro sichr jsem ti to přiložil a zvýraznil). Takže v čem je problém?

Já osobně jen nechápu (a ptám se do pléna), nač takovou bestii na tak jednoduché podmínky. A že by mě v terénu kesu sfoukl jako svíčku? Nepochybně. Mě předjede i bába s nůší a nemám s tím problém.

Jinak soudnosti a tolerance mám já víc než dost, většinou i více, než mnozí ostatní bajkeři, ébajkery nevyjímaje. Takže v čem vidíš problém? V tom, že jsem si dovolil nesouhlasit a že se mi elektrokolo nelíbí, jako celek, byť jsem profil a všechno kolo uživateli kesu pochválil, páč si za to pochvalu zaslouží?

Díky za vysvětlení, rád si poslechnu, co po dle tebe dělám špatně a co bych mohl vylepšit.

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 13:24

cioram:

v okamžiku, kdy bude ebike i s takovým omezením výkonu považován za motorku, nemá v dopravě ve městech žádný význam. Všichni vlezou zpět do aut a bude. Pak se aspoň už konečně můžeme vykašlat na nablblý cyklopruhy a další omezení a aspoň bude doprava plynulejší.

Reagovat
kOmE
kOmE

26.3.19 13:20

Zdendyš: jestli ty jen nebudeš trochu přecitlivělej na lidi s e-kolem. Já v lese žádnýho takovýho e-bikera ještě nepotkal. Za to jsem ale viděl jsem dost zadrádkářů co vyváželi bordel do lesa a ani neměli E-bike, stačilo jim kolečko nebo auto s vozejkem.

Reagovat
cioran-m

26.3.19 13:17

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Zdendyš

26.3.19 13:13

Motacek naprosty souhlas. Nicmene velke problemy prijdou hlavne mimo silnice. Kdyz jsem nedavno videl v Jizerkach jak se tito elektromotorkari chovaji v prirode meci turisty a cyklisty bezohledne … byl jsem tam naposledy.

Reagovat
motacek
motacek

26.3.19 13:07

ZdendyŠ

Žádný problém je to jen do doby, než člověk s odblokovaným motorem způsobí nehodu. Tam se pak takový člověk neposuzuje jako cyklista, ale motorista a může jednoduše přijít o papíry na všechno.

To si ale spousta ebikerů neuvědomuje.

Reagovat
motacek
motacek

26.3.19 13:04

To jsou zase argumenty notorických haterů … nebudu to nijak komentovat, ale pokud ebike pomůže vyklidit alespoň 1% aut ze silnic (dojíždění do práce apod.), bude to úspěch.

Reagovat
Zdendyš

26.3.19 13:00

Kouba : nemusi se na tom slapat vubec ani „to“ nemusi mit omezovac nad 25km. Kazdy servis co se zabyva elektromopedy ti to bez papiru radi za pet minut odblokuji a prenastavi. Zadny problem a to, ze tento druh lidi co si porizuje elektromotorky to bude mit odblokovane muzes vsadit.

Mi osobne tyhle elektrokompenzacni pomucky nevadi, z drtive vetsiny si to porizuji lide fyzicky nebo mentalne trop ovsem pokud s tim nebudou otravovat, potazmo obtezovat v prirode jako takove.

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 12:56

kycis: Do terénu nemůžu, protože bych tam obtěžoval Zdendyše:DDD

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 12:54

hctr: mám tu přímé srovnání. Tohle je v menších otáčkách určitě silnější, nahoře je to prašť jako uhoď. Tohle má menší odpor při jízdě bez podpory a jde to nastavit pomocí aplikace od stavu, kdy to reaguje plynule a nezrychluje, podobně jako Shimano až do stavu, kdy to zabírá ještě vehementnějc než Bosch. Krom toho, že Bosch má nabíječky v zahraničí u každý druhý hospody, je tohle ve všech parametrech lepší nebo minimálně srovnatelný. O Shimanu to říct nemůžu, ale tohle je dotaženější.

Reagovat
kycis
kycis

26.3.19 12:50

nejak nechapu tu potrebu nekterych to neustale resit, p@x v pohode, vsak si nejaky novy forum zaloz a muzes se tam s dalsima real hardcore opravdovejma bikerama prskat ne ebiky dokud vas smrt nerozdeli.

@vpa007: na cyklostezky? Myslim ze kesu by te v terenu sfouknul jako svicku, chce to trochu soudnosti a tolerance.

Za me bike za 5*, nevyuzil bych ho, ale libi se mi.

Reagovat
hctr
hctr

26.3.19 12:05

Krásné a pekne sis to vyladil, ale motor bosch to fakt není :)

Reagovat
psbiker
psbiker

26.3.19 11:42

Však je fajn, že to lidi vytáhle ven na ‚kolo‘, jenom reaguju na snahu marketingu zamlžit hranici mezi motorovým a nemotorovým prostředkem. Ta je ale jasně daná.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

26.3.19 11:25

psbiker : však tě nikdo nenutí si to kupovat, ne? Šlapat se na tom musí pořád, méně zdatným to markantně zvětší akční rádius bez potřeby nějaké dopravy navíc, za mě super.

Dát ale za kolo takový prachy, to je nad moje chápání, ale to je zas na každém a jeho prioritách.

Reagovat
PAFIRA
PAFIRA

26.3.19 11:23

To,že spešly nějak nemusím a na elektrokolo mám ještě čas,tak tohle se mi líbí. Takže ať slouží ke spokojenosti,je to za 5

Marek.Kv: Ty jdi už s tím rovnáním plášťů s ventílkem do ******. To je snad jediný,co umíš vždy do nějaké diskuze napsat.Fakt tu tvoji úchylku nechápu.

Reagovat
psbiker
psbiker

26.3.19 11:21

E-kolo je pouze marketinkové označení elektromopedu, aby si hloupoučké ovečky myslely, že se věnují cyklistice. Použití jako kompenzační pomůcky pro starší a hendikepované se nebráním, ale kurvení termínů opravdu nebudu tolerovat.

Reagovat
roman 3D
roman 3D

26.3.19 11:18

parádní kolečko, za pět

Reagovat
2ndrate
2ndrate

26.3.19 11:11

a ty Flyony mají mít krouťák 120 Nm t

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

26.3.19 10:56

Kaire: to je takovy problem pochopit ten rozdil jak to chapes ty vs. co nekteri cyklisti opravdu resi?

Reagovat
suslos
suslos

26.3.19 10:54

@kesu: jasný rozumím. Flipchip Ti dojde až když přijde na problém, jako v mém případě, do té doby mi to bylo jedno a uvítal jsem možnost dát do toho kola právě „jakýkoliv“ tlumič – předtím měl spešl ještě jiný uchycení tlumiče a tam jsi nedal nic v podstatě :-)

  • jak říkám, první povedený kolo od nich, bsa střed, poměrně tuhej zadek, super geometrie (mluvím o stumpu EVO)… ale domrší to těmahle věcma kolem :-( a absence iscg05 úchytu na kole s extrémně nízkým středem je taky úsměvná. O výpletech ani nemluv, ty letěly hned pryč – zadní náboj je sranda a né věc na ježdění :-)
Reagovat
honzarb
honzarb

26.3.19 10:54

Kaire klid, at ti nepraskne zilka prosimte…

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

26.3.19 10:53

Me se na tech e-kolech obecne nelibi ten nepomer tlumic vs. baterka a motor. JSem si nejak zvykl, ze tlumic a misto okolo vytvareji takove masivnejsi misto. A ted to nam me pusobi dojmem, ze je to jen takova mala, slaba soucastka, ktera se musi hned rozlamat.

Reagovat
Kaire
Kaire

26.3.19 10:47

To je sranda…

„Se s tim smiř!“ na to fakt sedí, divím se že zdejší konzervy jezdí na karbonu, nebo s jednoplackou nebo vubec na horském kole!!! Vytáhněte vidle Amišové a do ulic proti elektrice. :D

Reagovat
ToMášMarný
ToMášMarný

26.3.19 10:39

Stroj je to docela pohlednej, nicméně zamýšlené použití + zdravý asimuž + 33 let = 1*

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 10:38

Suslos: honili hlavně prachy. Protože celej ten jejich FlipChip šel řešit kamenem ve vahadle, místo toho, aby udělali takovejdle paskvil. Ale takovej byl Spešl vždycky. Už před 10 lety si nechávali vyrábět OEM vidlice na drahý endura tak, aby měly obranej tlumič. O tom, že na kolech za 70–80 tis. Kč používali přeznačkovanou Shimano Deore nábu ani nemluvím.

Reagovat
roud
roud

26.3.19 10:30

Majku zas musíš ale sám uznat že při zadávání kola do našich bajků je tu kategorie elektrokola který tohle splňuje :)

Reagovat
McBlacky
McBlacky

26.3.19 10:29

aktuálne jsou Leva nejlepší ecka na trhu pro jezdení mimo cyklostezku.

Spesl nestíhá vyrábět a dodává tak pro 70% poptávky v ČR, na západe je to jeste horsí.

Má to drobný mouchy a stejne lidi rvou prodejcům ruce.

Pro konzervativní hatery: Se s tim smiř!

Vždycky když se sápu na kole do kopce tak si přeju motor :) ale doufám, že to ještě chvíli dám bez něj.

Reagovat
cioran-m

26.3.19 10:25

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
suslos
suslos

26.3.19 10:25

@kesu: díky.

vím o čem mluvíš, řidítka mám doma ty stejný sundaný :-D no překvapilo mě to, ale pak mi to došlo – honili prostě i váhu (nejen ekonomickou stránku, haha :-D), proto obyč tlumič, proto Pike místo Lyrika – ač by se Lyrik tuhostí hodil více na takhle těžší kolo.

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 10:18

Suslos:

náboje mám napoprvé, tak nevím. Měl jsem za to, že je to někaá variace na téma upravený DT. Osazení původního kola je bída, hliníkový řídítka, který když ti spadnou na podlahu, bude tam po nich kráter. Pike chodí blbě…

Reagovat
maajkee
maajkee

26.3.19 10:04

Detoxer: Kolo to není, je to elektrokolo, jiný druh dopravního prostředku, pokud vím tak se to tady jmenuje bike-forum a ne ebike-forum :)

Reagovat
motacek
motacek

26.3.19 09:45

Do stromovky ideální stroj:-) . Nicméně 5*, máš to pěkný

Reagovat
mr.antik
mr.antik

26.3.19 09:08

všecko chápu, jen ne ty fatbikový kola a čekal jsem to v karbonu a té výbavě o trošku lehčí..... jinak jak píšeš, značka nic moc, ale ebajky maj asi nejvíc vychytaný, minimálně z pohledu uživatele.

Reagovat
Detoxter
Detoxter

26.3.19 09:05

Pecka kolo (ano, opravdu je to kolo, i když elektroKOLO, máte to i v názvu..pro tupce.. :)

Už by to mohli zdejší borečci pochopit, tak to prostě je a zůstane, smiřte se s tím že toho bude přibývat jak jde technika dopředu, nebo si holt prohlížejte časáky z dob komunismu tam byla max. Eska a Favorit, to vaše závistivé a nepřející duše snad uklidní..

Jak bylo řečeno nikdo vás nenutí to číst.

Taky mám teď nové elektro, na dojíždění do práce v kopcovitém terénu věc k nezaplacení, žádná sprcha po dojezdu atd..

Kecy o obtěžování v lese jsou vtipný, asi vás irituje že si někdo může dát zábavný výjezd i v místech kde vy s jazykem na vestě melete plky o jediné opravdové cyklistice co? ;)

Jediný co je fakt neuvěřitelné je ta cena :/

Reagovat
novas752
novas752

26.3.19 08:54

Hnusný jak vopičí pozadí, ale technicky to maj udělaný pěkně, to jo.

Reagovat
vpa007
vpa007

26.3.19 08:49

Pěknej a poctivej profil, povedený fotky. To mám rád. Ze Spešla si naprdel ale obecně nesednu a tlustý trubky mýmu oku neladí. Navíc ta věc okolo klik nevypadá pěkně, byť chápu, že to je kýžená funkcionalita. Takže fajn, poctivá práce, ale moc nechápu proč na polní cesty a turistiku mít doma takovou bestii s velkejma zdvihama a tlustejma gumama. Trochu overkill. Přijde mi to, jak když si hollywoodská stár koupí Hummer H2 na leštěnejch elektronech ježdění po LA.

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

26.3.19 08:35

To hodnocení odmítačů a závistivců je husté. Dávám pět.

Slapat se musí, samo to nejede, není to ani moped, ani motorka, je to elektroKOLO a tady na fórum to patří. Komu se to nelíbí ať si vlákna blokuje a na fotky nekouka. Taky na webových novinách nelezu do rubrik, ktere mě nezajímají.

Reagovat
Goob
Goob

26.3.19 08:29

Pěkné pěkné… budu si to muset někde půjčit konečně.

Reagovat
SRAMA
SRAMA

26.3.19 08:23

Krásné kolo,jinej druh ježdění,fandím tomu,super ,máš to za 5

Reagovat
Elwing
Elwing

26.3.19 08:22

deekay: Já jsem účel použití taky nepochopila, ale možná to jen nevidím, protože jsem stará konzerva :-)

Jo a taky doufám, že nebudeš obtěžovat v lese!

Reagovat
goofy
goofy

26.3.19 08:19

Svezl jsem se asi na předchůdci tohohle (nějaké Turbo Levo) a aspoň jsem se utvrdil, že tohle fakt ne.

Reagovat
suslos
suslos

26.3.19 08:07

Mně se to tedy jak moc líbí, tak ta funkce bude určitě nekompromisní! Plnej počet, 5*

Jediné, co mě zarazilo je použité tlumení – za tu cenu co se to Levo prodává, mi to přijde i u Spešla dost mimo :-(

A otázka na závěr, jak jsi spokojen s nábojema? Máš už nějaké zkušenosti z minulosti nebo jsou novinka i pro Tebe?

Reagovat
Hnoj
Hnoj

26.3.19 07:55

Za mě plnej počet. Je to nekompromisní.

Reagovat
kOmE
kOmE

26.3.19 07:45

Zdenyš: už se konečně svez na motorce ať pochopíš rozdíl.

Reagovat
kOmE
kOmE

26.3.19 07:44

Ale na ježdění do práce by to bylo fajn.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

26.3.19 07:43

Ač obecně Spešly nemusím, tak uznávám, že ty jejich elektra jsou opravdu hezká kola a tohle ještě v těch barvách vypadá opravdu dobře. Mně elektra neuráží a rozhodně smysl mají, ale ne pro mne, alespoň do té doby, dokub mi budou sloužit klouby apod. :-).

A dávám, asi jako jediný, 5*, mně se prostě líbí :-)

Reagovat
Zdendyš

26.3.19 07:39

Tak pokud s tou elektromotorkou nebudes obtezovat v lese proc ne.

Reagovat
Marek.Kv

26.3.19 07:07

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 07:06

Lynch:

s hmotností už moc udělat nešlo, baterie váží 3,8kg (cca o 700g víc než klasické 500Wh), motor má pak 2,9kg (údaj výrobce). Hádám, že elektronika může mít kolem 200g. Znát, že to nemá 13 pochopitelně je.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

26.3.19 07:06

Ale jo, tohle bych si v důchodu nechal líbit. Už začínám šetřit.

Reagovat
mpIII

26.3.19 07:02

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
DaD
DaD

26.3.19 06:46

Tyhle nové 2019 jsou oproti starším modelům o dost lepší. Motor, baterie a hlavně geometrie. Je až s podivem, jak se to prodává. Týdně stavím tak čtyři kousky e-kol. Dokonce už tu i proběhl S-Works. Cena přes 300.000,– je už ale fakt mimo:(

Reagovat
kesu
kesu

26.3.19 06:45

deekay:

motorka se pohybuje v jinejch rychlostech, tohle reálně není rychlejší než klasický horský kolo. Z motory mám respekt. Stačí mi auto…

mattew:

zatím nevím, doufám, že se to klidnou jízdo dostane někam k 80 – 100km a v kopcích na 60.

kOme:

nevím jak IQ, ale v začátcích jsem poslouchal neuvěřitelný historky o Speedsteru, to kolo bylo vážně legendární:-)

Reagovat
Lynch

26.3.19 06:28

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
LehniBaryne
LehniBaryne

26.3.19 00:43

Nádhera, technologická libůstka, i když s klasickým kolem má pramálo společného :-)

Reagovat
mattew1
mattew1

26.3.19 00:41

Jeste by me pak zajimaly zkusenosti co se vydrze baterky tyce.

Reagovat
mattew1
mattew1

26.3.19 00:40

Moc pekny ! Zavidim, ze si to muzes dovolit. Davam 5*.

Reagovat
kOmE
kOmE

25.3.19 23:00

Tohle prej jede skoro jako iq od RB.

Reagovat
LM
LM

25.3.19 22:49

rosomak204: to nosit nebudeš. Nahoru vyjedeš a dolů sjedeš :-D

Reagovat
rosomak204
rosomak204

25.3.19 22:34

První fotka mě zaujala pěkný to je ale když pak na delších vyskočila ta váha to už bych asi do pátého poschodí nosit nechtěl

Reagovat
deekay
deekay

25.3.19 22:34

Mno. Jak to podat, abych neurazil :) Jako jo, vzhledove to neni zle. Na urovni kol s pinionem apod.

Akorat jsem z toho tveho textu nejak nevydedukoval teda to konkretni pouziti :) 20kilova bestie na polni cesty a turistiku. Chapu to tak, ze jedine, proc jsi neporidil regulerni e-motorku je jeji nizsi vydrz?

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 14
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8