Nové botičky pro jednici

Přidat foto

Zipp 302 s černýma nálepkama nevypadá ani tak sociálně :

Dneska první jízda na nových kolech a zároveň první letošní jízda do roboty na jednici. Po 9 letech přechod zpět na pláště a chrochtám si blahem. Až bude čas, tak lépe nafotím a nahodím do galerie.

(vloženo 27.3.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Cavendish
Cavendish

29.3.19 18:25

A nepraskla teplem? Je opravdu píchla?

Reagovat
krabica
krabica

29.3.19 09:03

Pebe: Teď mě nasralo, že jsem píchl duši na trenažeru, vůbec nechápu, jak se to mohlo stát, ale přecházím na bezduše i tam. :-)

Reagovat
Pebe
Pebe

29.3.19 08:31

jediná nevýhoda bezdušáku pro mě je, že na válcích mají výrazně menší odpor než pláště s dušema. Takže se ani na nejtěžší převod nedostanu na vysoké watty. Na zimu přezouvám na duše kvůli válcům :-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

27.3.19 19:47

Jo, černý decentní polepy jsou nejlepší, bílý šmouhy jsou jen pro ty, komu se to točí rychle a furt :)

Reagovat
Cavendish
Cavendish

27.3.19 18:02

Hogy: Nj do šuplíku

Reagovat
deekay
deekay

27.3.19 17:22

Hm, tak to by mi asi uplne ten nizsi tlak nevyhovoval.

Reagovat
DaD
DaD

27.3.19 17:18

Nemají vůbec silnější bočnice. Mají jen jiné patky, které umožní utěsnit plášť do ráfku. Ty Pro One jsou jak papír, když to vyndáš z krabice.

Reagovat
deekay
deekay

27.3.19 17:13

Predpokladam, ze TLR maji silnejsi bocnice nez normalni plaste? Mozna pak staci foukat mene, plast podrzi vice sam o sobe. Viz na krosce – hodne poddajne WTB musim foukat o kus vic nez masivnejsi Panaracery. Pritom objem podobny.

Ja kdyz nafoukam malo, tak jsem naopak v zatacce nejisty. Mozna je to dane silnicni nevyjezdenosti, ale ale chybi mi takova ta hranka odezvy ze riditek, kdyz tu zatacku treba utahnes.

Reagovat
DaD
DaD

27.3.19 17:10

jecnak: Chápu tvůj názor. Nicméně já galdy rozhodně ne. Jsem maximálně spokojený uživatel TLR a doufám, že to tak už zůstane napořád. Top galdy jsem nevozil a tak nemohu srovnávat jízdní vlastnosti v zatáčkám s dnešním top TLR pláštěm.

CX je samozřejmě zcela jiná kapitola. U tak nízkých tlaků, co je tam potřeba vozit, je problém ufouknutí vzduchu kolem patky pláště. V tomto nemá galda problém. Na silnici pochopitelně tato nesnáz nehrozí…

Reagovat
DaD
DaD

27.3.19 16:58

Při váze 67kg, vozím na Propelu vzadu 6 a v předu 5.5bar Když to jen trochu přefouknu, tak už se mi na tom nejezdí dobře a v rozbitých zatáčkách to už nepříjemně odskakuje. Těch 8bar je pro většinu TLR od výrobců limitní a pak už to ztrácí význam co do jízdních vlastností.

Reagovat
jecnak
jecnak

27.3.19 16:57

Ono je to na delsi debatu. Verim, ze jako mechanik, ktery to lepi pro nekoho s tim mas vic prace nez ja, ktery to resi jak mechanici ProTour teamu – vezmu rafek nozem, smirkem, odmastovacem, ofoukam, kydnu na rafek vrstvu lepidla, dam galdu, druhy den jedu. Galusky maj pri srovnatelnem tlaku na dost sirokem rafku lepsi jizdni vlastnosti v zatacce jak bezduse. Kvalitni galdy opravdu netreba foukat na vysoke tlaky. CX galdy jsou kapitoly sama pro sebe. V zavodnim nasazeni se tam bezduse naprosto nechytaji.

Reagovat
deekay
deekay

27.3.19 16:45

DaD , Orm: Diky panove, to je zajimava info.

Nicmene ja bych na bezdusich nizsi tlaky, nez na galde nevozil (resp. zalezelo by na konstrukci pneu). Silnici nemam dlouho, takze jsem si prosel takovym tim prvotnim ladenim teprve nedavno. Vozim zpravidla kolem 7.5/8.0 bar P/Z pri cca 72kg me hmotnosti. Nizsi tlaky jsem zkousel a nelibi se mi projev, hlavne v zatackach. Predek je pak takovy vagni. Od nizkych tlaku mam CX na bezdusich. Od silnice chci citit aspon odezvu od povrchu, po kterem jedu.

Reagovat
DaD
DaD

27.3.19 16:35

deekay: Jezdím cca. 5 let TLR na silnici a až poslední rok vozím kotouče. Nikdy nebyl problém s ohřátím pláště na ráfku a to silniční sjezdy opravdu dost hrotím. Problém byl, pokud vím, s pouze s přehřátými dušemi při velmi dlouhých sjezdech. To byl ale průšvih pouze duší. Bezdušákům toto nevadí. Jezdí se nízké tlaky a proto i případné výrazné ohřátí vzduchu uvnitř pláště by nic neprovedlo.

jecnak: I kdyby byly vlastnosti gald lepší o dost a ne jen o trochu, tak mě ta pakárna s jejich lepením a rovnáním nikdy o změně nepřesvědčí. Tuhle jsem dělal pánovi pár kol, kde je měl poctivě nalepené a trochu letité. Takovou práci už nechci nikdy dělat. Jen čistění ráfků trvalo celé dopoledne, kua drát. Dnes se to sice lepí na pásky ale i tak je to na prd.

Bezdušáky se navíc vyvíjejí tak rychle, že třeba takový Schwalbe One a jeho nástupce Pro one, se snad nedají ani srovnávat. Nemusíš řešit malé defekty a nízké tlaky jsou proti nabušené galdě na našich silnicích velký přínos. Jediné plus u gald, je podle mého, nižší váha ráfků.

Reagovat
orm
orm

27.3.19 16:33

@deekay: Karbon kola jsem na silnicce nevozil, ale na starych hlinikovych fulcrumech jsem bezduse mel. Vazim hodne pres 100kg a v alpach pri brzdeni z > 100km/h jsem to nesvlekl :-). Silnicni bezdusove plaste jsou mnohme snazsi na servis nez mtb plaste a to i rafcich, ktere nejsou bezdusove. Vozil jsem plaste od ruznych vyrobcu, i ruzna kola.

Reagovat
deekay
deekay

27.3.19 16:11

DaD: Tak to si muzes dovolit na kotoucich. Nejak neverim ze na rafkovkach to proste neprehrejes a nesvliknes. I na tech kotoucich bych se bal ze to proste bouchne. VIme jakej s tim byl ojeb na MTB staci blba varka plastu nebo nekompatibilita mezi rafkem a plastem.

Reagovat
jecnak
jecnak

27.3.19 16:04

Treba ja jsem dlouho tlacit UST a TLR plaste na silnici a jezdil je asi jako jeden z prvnich v CR, ale pred par lety jsem zas postupne presel na galusky. Ano, neni to tak snadne co do zmen ci oprav, ale jizdni vlastnosti jsou u TOP galusek preci jen o trochu lepsi nez u TLR plastu. Cimz nerikam, ze TLR jsou spatny. Proste je to kazdeho volba, ktera cesta mu nejvic vyhovuje.

Reagovat
cioran-m

27.3.19 15:46

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
DaD
DaD

27.3.19 15:44

Kluci, zkuste si někdy ty bezdušové pláště. Třeba takové Schwalbe Pro One 25mm, TLR, 235gr. Jedou neskutečně a mají výborný grip v točkách. Nasazení na ráfek rukou a dílenskou pumpou to v pohodě nahodíš. Prostě duše už nikdy a galdy už vůbec ne!

No a teď mi vyperte žrádlo :)

Reagovat
cioran-m

27.3.19 15:41

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Hogy
Hogy

27.3.19 15:24

Galdy to chce kupovat ne tehdy, když je člověk potřebuje, ale tehdy, když jsou k sehnání za dobré peníze a dát je na čas do šuplíku. Ony i ty špičkové Veloflexy ap jsou k sehnání pod 60€.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

27.3.19 14:50

Já teď drandím hliníkový ráfky + Tufo HiCC 23. Předek 7,5 zadek 8 bar. Proti Vittoria Rally značný posun ve všech směrech, kromě pohodlí. To je opravdu tristní věc. Raději teď jezdím na CX, kde mám též Tufo galdy. Ale 33mm a 2 bary hold dělají své. Tufo jsem bral hlavně kvůli ceně, odolnosti a možnosti to dobrým tmelem opravit a v klidu jezdit dál.

Láká mě vyzkoušet opravdu TOP galusky Jako Vittoria Corsa nebo Veloflex Record. Jenže cena 2500 za kus, mizerná odolnost proti defektu a nájezd max. 3000km mě za o prostě nestojí :(

Reagovat
deekay
deekay

27.3.19 14:43

Mi teda jen tak ciste pocitove prijde, ze i Sprinter Gatorskin (coz je taky takova trochu hadice), se tak nejak na te ceste chova zpusobneji nez obyc plaste s dusi. Pravda, porovnavam hlinikova kola a karbonova, ale oboji jsou lowendy (Aksia a cina). Nevim, zda je to prurezem, ale na te galde se citim tak nejak jisteji.

Ted prave resim, co poridim za hlavni kola a nejak jsem rozhodnut prave pro galuskovky.

Mam uplne tu stejnou plastikovou tuctovku jako Nooski, akorat o cislo vetsi a s horsim osazenim (a zatim co dum dal, kazda pes jina ves) :)

Reagovat
nooski
nooski

27.3.19 14:34

Tak ony zase Tufa jsou s přehledem nejrovnější galdy, které jsou hodně odolné a snadno opravitelné na cestě. Jízda na nich je však ta pověstná zahradní hadice.

Reagovat
Hogy
Hogy

27.3.19 14:28

A galdy od Tufa blbost teda je. Prázdná galda, která stojí, když ji opřeš o zeď fungovat nemůže.

Reagovat
Hogy
Hogy

27.3.19 14:26

Tak u hliníku není důvod proč chodit do gald a dobrý plášť a latexová galda je ok. Na bakelitové ráfky bych teda už plášť nedával. Ale já řeším i takové parametry, jako je hmotnost ráfku a další nepodstatné věci, jako je třeba odolnost toho plášťového ráfku při intenzivním brždění a tudíž jeho zahřátí.

Reagovat
nooski
nooski

27.3.19 14:13

Cioran: malá mi dává zabrat, v průměru tak 4 hodiny přerušovaného spánku denně je docela záhul. Cítím se tak na 90…

Reagovat
nooski
nooski

27.3.19 14:11

Motorizovat brzy určitě nebudu, ale aspoň mám v papírech ten diabetes takže se můžu vymlouvat na pořádné hlaďáky :-)

Reagovat
cioran-m

27.3.19 14:06

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

27.3.19 14:02

Takže i Nooski bude ve svých 30 letech motorizovat? Zřejmě nějaká pohybová porucha prstů na rukou, jinak si plánovaný motorek v šaltru neumím vysvětlit :-).

Reagovat
nooski
nooski

27.3.19 13:59

Stárnu a jak jsem zfotrovatěl, tak jsem loni dal kratší představec, kratší a užší řídítka a teď plášťová kola :-) Cioran, a to tam mám už Sram řetěz a kazetu. Shimano ne, rybaření mě moc nebere. Až/jestli doslouží Campa, tak eTap ;-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

27.3.19 13:58

Každý trošku kovaný béefák ví, že kombinace pláště + butyl duše je B-F nekompatibilní, ultrakonzervativní mnoho let překonaná kombinace a kdo to vozí je superdiletant :-).

Reagovat
deekay
deekay

27.3.19 13:54

Tak to není jen bf dogma ,ale spíš celkové internet dogma a asi i silnicarske dogma. Nevím, za silničáře se rozhodne nepovažuji.

Reagovat
cioran-m

27.3.19 13:53

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
depresy

27.3.19 13:46

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
deekay
deekay

27.3.19 13:44

Takže karbonové rafkove plaštové zaplety už nejsou zapovězené?

Reagovat
cioran-m

27.3.19 13:35

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
czechfixie
czechfixie

27.3.19 13:26

Moc pěkný!

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

27.3.19 13:10

Bombička!

Reagovat
Rainee
Rainee

27.3.19 13:09

Dobre !

Reagovat
nooski
nooski

27.3.19 13:04

Bezduše ne. Conti GP5000 a Maxxis Ultralight, proti Tufu to jede a je mnohem pohodlnejsi

Reagovat
jIrI___
jIrI___

27.3.19 12:55

Bezduše?

Reagovat

Další galerie z kategorie

easyrider 12
Jan D. 3
Derwen 8
easyrider 2
roud 19
Pietro37 1