SLX M7000, zatím na kotoučích Tektro
Bike přítelkyně! Koupený nový cca před půl rokem. Vidlice se poměrně dost propadala při brzdění a dělala neplechu, tak byla nahrazená AIONEM, který působí o kus kvalitněji a hlavně je možné nastavit pomalou kompresi. Původní sedlovka PROMAX měla vakl, snad 1cm a jízda na ní byla dost nepříjemná. Další co jsme plánovali vyměnit byly brzdy, ale po odvzdušnění se zdá, že se jejich brzdný účinek a hlavně chod brzdové páčky mnohonásobně zlepšil, nakonec tedy zatím ponecháme. Někde jsem se vystrašil, že praská u Patriotu zadní řetězová vzpěra, tak jsem okamžitě koupil jednu do zásoby + ložiska. Kolo máme v plánu jezdit delší dobu. Za mě je to super hravý bike :)
EDIT (6.2019): Brzdy Tektro nahradily Shimano SLX M7000
(vloženo 29.3.19)
Značka | Author |
Model | Patriot EVO |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | S |
Hmotnost | 14.8 |
Rám | double butted alloy 6061 |
Vidlice | Suntour Aion RC 15QLC32 CTS 27,5 160mm ( původní: RST Rogue ) |
Tlumič | Rock Shox Monarch RT3/High Volume DeBan Air, 216x63 |
Hlavové složení | PRESTINE Integrated 1.5" tapered |
Kliky | SRAM X1 170mm |
Středové složení | SRAM BB30 PF |
Přesmykač | E13 chain guide ( Vodítko řetězu ) |
Měnič | SRAM X1 |
Řazení | SRAM X1 Trigger (11) |
Převodník | SRAM X1-1000 32 teeth |
Kazeta | SRAM XG-1180 10-42 (11) |
Řetěz | SRAM PC-X1 |
Náboj přední | AG Lab Disc |
Náboj zadní | AG Lab Disc |
Brzda přední | TEKTRO Orion disc hydraulic |
Brzda zadní | TEKTRO Orion disc hydraulic |
Brzdové páky | TEKTRO Orion |
Ráfek přední | AG Lab Krypton Pro 27.5 |
Ráfek zadní | AG Lab Krypton Pro 27.5 |
Dráty | black stainless steel 2.0 mm butted |
Pedály | HT-PA12 |
Řídítka | AG Lab alloy 15 mm 750 mm |
Představec | AG Lab alloy |
Sedlovka | Brand-X Ascend 120mm ( původní: PROMAX/mechanická) |
Sedlo | Specialized HENGE SPORT |
Pláště | MAXXIS Ardent kevlar 27.5" x 2.25" |
JehlikCz: Díky za reakci. Ono to vyztužení není špatný nápad, ale než člověk někoho sežene, tak se hodí náhradní díl. Vzpěru jsem sehnal za 18 kil, takže pohoda :)
30.3.19 07:01
Když rupne ta vzpěra je lepší ji svařit a vyztužit. Kamoš to tak udělal na Ninje a drží to, to je to kus chlapa.