Napsal bych tu více, ale protože kvůli dementnímu systému bike-fora to tu dávám na druhý pokus, tak na to už kašlu. Kolo je super.
(vloženo 31.3.19)
Značka | Cannondale |
Model | SuperSix Evo |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 7,125 KG se vším, jak je na fotkách |
Rám | Cannondale SuperSix Evo |
Vidlice | Cannondale SuperSix Evo |
Hlavové složení | Cannondale KP203 + krytka ¨KP253 + odlehčená rozpěrka KP017 |
Kliky | Hollowgram Sisl2 |
Přesmykač | Campagnolo Chorus |
Měnič | Campagnolo Chorus |
Řazení | Campagnolo SuperRecord |
Převodník | Cannondale OPI 53/39 Spidering |
Kazeta | Sram PG-1130 11-26 |
Řetěz | Sram PC 1110 |
Náboj přední | Zipp 76 |
Náboj zadní | Zipp 176 |
Brzda přední | Planet X Ultralight CNC, špalky korek |
Brzda zadní | Planet X Ultralight CNC, špalky korek |
Brzdové páky | Campagnolo SuperRecord |
Ráfek přední | Zipp 302 |
Ráfek zadní | Zipp 302 |
Dráty | Sapim CX Sprint |
Pedály | Speedplay Zero Stainless |
Řídítka | FSA K-FOrce 420 mm |
Představec | Zipp Service Course SL 100mm |
Sedlovka | China karbon |
Sedlo | Selle Italia SLR Ti |
Pláště | Continental GP5000, duše Maxxis ultralight |
Cioran: v těch už skoro rok nejezdim, i když byly super. Potřeboval jsem něco širšího, tak jsem zakotvil u černo bílých Bont Riot, jestli chceš, tak je mám ve skříni ve 43,5 ;-)
13.4.19 20:20
Tady se to rozjelo :-) nějakou tu stovku už máme v tomto setupu za sebou a není si na co stěžovat. Jen ten vítr kolem toho bohem zapomenutého místa zvaného brno mě vyloženě štve. Lanka venku jsou u mechaniky jen a jen přínos.
Petr Ch: vzhledem k vyplněnému profilu vidím, že taky holduješ jízdě na splozencích incestu ;-)
1james1: člověk si tak šlape v pondělí v poklidu do práce s velkým batohem na zádech a nejednou takový divočák :-) díky, aspoň ten nezáživný úsek pěkně utekl.
@Petr Ch
a přitom to funguje :D
mám kliky Cannondale, kazetu DA a řazení Sram a pohoda
Sis nadběh:( Co na tento incest říct? Snad, že, jen to smazat. Kliky Cannondale, kazeta Sram, řazení Campa:(.
myslím, že někteří majitelé těch kol s vedením uvnitř, vymění celé kolo dřív, než budou muset nějaké lanko měnit :-) Beztak bude všechno nové na hydrách a di2, takže co vlastně řešit …
2.4.19 12:57
Lanka venku a Jagwire Sealed Shift kit a nemam problem ani na CX ani an silnici :) Takhle nefungovaly ani bowdeny v kuse (precijen to vic pruzi).
lánka venku, je pro silničku nejlepší řešení
a to inovátorství za každou cenu , nevím jestli je to to pravé ořechové
Tak to je smutny, smutný je to, že máš takovou smůlu, že si narazil ne všechny tyhle problemy. Mě se skoro nic podobného za dlouhá léta nestalo, aspoň ne v takové míře.
vt: Mě na Cannonu, co ho nejezdím, naštěstí už nevadí vůbec nic:)
Jinak viz. níže…
Čipera: rú a lanka vně na FSi nebylo kvůli jednoduchosti ale proto že zaspali. Kdyby šli proti proudu i nadále, tak by to mělo i stávající FSI. S jednoduchostí se neslučuje ani Lefty. Jen vercajk na její servis je tak drahý, že domů si to pořídí jen opravdu málo kdo. Shock i Fox sfoukneš doma v pohodě. Mě se Lefty neustále srala a snižoval se jí zdvih. Před každým švihem jsem musel resetovat dráhy a před každým druhým závodem mi odešel dual lock na Scalpelu. Vrzající patka byla jen maličkost. Jejich náby škoda mluvit. Praskající karbonové ráfky u niplů taktéž fail. Vyšisované barvy jsou na těch původně krásných oranžových FSI na poblití. Záruka se neuznávala. U nových Scalpelů křivé adaptéry zadní brzdy, které musím ručně brousit aby destičky šly kolmo s kotoučem jinak to neseřídíš bez škrtání. Boční tuhost zadní stavby u Scalpelů je tragédie. Stačí na ni ve stojanu z boku prstem lehce zatlačit a už škrtá kotouč. U levnějších kol je toho ještě více.
Silničky jsou na tom o poznání lépe. Ale jejich pokus vést zadní brzdové lanko přes hlavu do rámu je taky nesmysl. Je tam tak krátký oblouk, že se bovden snad každému koho znám u té hlavy zlomil. Mě na Malorce natekl ionťák z bidonu do středového složení a musel jsem ho tam měnit. To prostě nevymyslíš:(
DaD: Prave že mě spíš prijde, že se Cannondale ridi spíš směrem použitelnosti a jednoduchosti, před vzhledem a tom co je zrovna in. To samé mělo FSI když ostatní měli pevné osy a lanka v rámu Cannon furt držel lanka venku a ru v podstatě do minulého roku než přišlo nové FSI. Zlatě lanka venku. Ocení to hlavně jak píšeš mechanici a hlavně na závodech.
DaD: tak vlastne nerozumim co ti vadi? ze to neni inovativni? .. to neresim a jak pises pro mne jakozto domaciho mechanika je to obrovske +
BTW ty zmetky se tykaji i tehlech ‚drazsich‘ kol? Par uzivatelu SuperSix znam a vsichni ram chvali.
vt: To vůbec nehraje roli. Lanka venku jsou pro nás „mekániky“ doslova dar z nebes:) Ale Cannon se vždy prezentuje jako nadčasový inovátor a tohle je fakt, s ohledem na veřejnost, velké zaspání.
Nemám tuto značku vůbec rád. Je to od té doby co jsme na nich museli jezdit a ještě se to umocnilo tím, že je stavím a servisuji. Spousta zmetků, drahý servis a nesmyslné prachy za to chtějí. Pro mě je Cannon už téměř sprosté slovo…
Super Six jsem jezdil dva roky po sobě a sedlo mi. To je asi jediné kolo od nich, co mi nevadí.
DaD: mozna kvuli aerodynamice? jinak nevidim ve venkovnim lanku zadnej problem.
Geo rámu velmi dobrá. Design čistý, hezký a zaujme. Váha také pěkná. Ale v roce 2015 lanka venku? A Campu už osobně nikdy více. Přeji ať dále slouží k plné spokojenosti…
Pekny, barevne daleko lepsi nez soucasny SuperSixy.
Hele jak funguje Campa s tim hologramem?
Mno tyjo! Tohle je luxus. A ty převodníky, tyjo, chtěl bych sehnat nohy, co to utočí.Plnej :D
1.4.19 09:53
hovado: já to nechápu, ale vůbec jsem si nevšiml té fotky s detailem představce, takže jsem ty dvě podložky hledal na fotce celku celého kola
Super, naživo vypadá ještě lépe :) dnešní chvilkový sparing za Otmarovem :)
moc hezký…jen mě trochu ruší ty klasiky náboje…teda ten přední…taky mám SuperSixe a nová kola budou napřímo…jinak krása…palec hore…
Cannondale taky můžu 5*.
Chválení je nošení dříví do lesa, snad jen že Bory bez polepů se mi líbily víc, ale i tak je to paráda :-)
Co to máš za omotávku? Díky
hovado: Tak já třeba u mých kol řeším šroubky do košíků. Když tehdá torx neznali, tak ho tam určitě nedám. Řeším pak tady i tvar hlavy onoho šroubku. Ale jinak jsem, vcelku snad i normální :-)
31.3.19 23:15
Trepi, fakt ale i tak řešit dvě 5 mm podložky je podle mě (Hogyho) diagnóza. Bajk se mi libí – za 5
Na těchto brzdách jsem najel snad 20k km. Za mě fakt ne.
Komín v tomto případě i chápu. byť mi přijde divné mít kolo tohodle typu tak dlouho :-) Mám tu doma funglový představec toho samého typu, jen 17°. Byl bys bez komína a budoucnost stále řešitelná se stávajícím. Když tak napiš.
Ten původní lak na tom zůstal?
31.3.19 22:36
Jsou tam dvě 5mm podložky :-) krytka a rozpěrka jsou kp017 v odlehčené verzi. Krytka ložiska pak kp253
31.3.19 21:58
fakt vidíš dva? to máš tedy oči, není to jeden a čepička?
každopádně jeden nebo dva, to je jedno, třeba je to ve fázi lazení a tohle mi fakt připadá cajk a to píšu jako přívrženec tohoto řešení:
Paradni…
Jen teda memu oku lahodily vice Bory, nez tyhle Zippy. Nelibi se mi ten svetly odstin brzdne plochy.
Hogy: komín nechávám pro případ, že zfotrovatím ještě víc – zatím tam je 5 let. Brzdy jsou super, dávkovatelnost skvělá. Nejsou to pochopitelně kotvy jak 105 a výše, ale vždycky mě ubrzdily v Beskydech, tak kolem Brna jsou neskutečně předimenzované. FSA se mi taky nelíbí, ale vyhovují mi tvarem a byly prakticky zadarmo. Lehké to není, ale pořád je to lehčí než většina kol profipeletonu a jezdec má taky dost kilo přes limit. Ten můj konkrétní rám je snad nejtěžší kus na planetě a tím lakem ještě notně přibral. Kazeta nebo upínáky by byly snadným terčem snižování váhy, ale třeba titan na těchto místech prostě nestačí mému výkonu ;-)
31.3.19 21:48
Jsou dva :-) A mám na to alergii. Tutady by si to zasloužilo víc. Většinou bych to ani nekomentoval, vzhledem k tomu, co tu běžně je.
31.3.19 21:40
Hogy: nazývat 5 mm kroužek komínem to fakt ne
Na Cannondale dost slušné. Proč ten komín? Hoď tam jiné brzdy. Tyhle jsem měl kdysi taky a asi nejhorší, co jsem kdy na silničce měl. Hmotnost ok, brzdí to přijatelně, ale dávkovatelnost a jakákoliv zpětná vazba na nule. Takové ZG by tomu slušely více. Pruhované FSA, bych taky vyhodil. Přiznávám teda, že na tuhle firmu mám averzi. A máš to těžký :-)
31.3.19 21:22
31.3.19 21:12
designový purismus v černo-oranžové, moc pěkné
Superbožínejlepší, za 5*